Onko miehistä paha jos on ollut vaikka 100 seksikumppania? Ja mahdollisesti sp-tautien vuoksi ei voi saada lasta?
?? Joku pahempi tulehdus on ollut eikä kykene lisääntymään.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän siinä rupeaa jo olemaan loppuun hoonattu ja rassattu, ei ainakaan kilttimiehelle enää kelpaa.
Pelkistetty esimerkki: Annalla on ollut 20-30 vuotiaana sata yhden yön juttua/lyhyttä suhdetta. Hän on harrastanut seksiä 300 kertaa. Vaniljaseksiä, useimmiten ilman syvempiä tunteita.
Janna on ollut 20-30 vuotiaana parisuhteessa. Seksiä pari tuhatta kertaa. Kaikenlaista on tullut kokeiltua, joka aukkoon, ja paljon tunteita ollut mukana. Mies hyvin varusteltu.
Palstamiehen mukasn näistä kahdesta Anna olisi se, joka on loppuun hoonattu ja rassattu.
Ei se oo laskennallinen juttu. Toinen on ollut parisuhteessa ja rakastellut. Toinen on ollut helppo hutsu ja jakanut.
No onhan se laskennallinen juttu, jos joku jonne tosiaan kuvittelee, että naisen värkki siitä kuluu ("hoonattu ja rassattu"). Se värkki on saanut pitkässä suhteessa paljon enemmän rassausta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen olisi mua ennen harrastanut seksiä 100 muun miehen kanssa, niin kyllä mä ihan suosiolla jättäisin hänet väliin.
En tuomitse jos joku muu mies kyseisen naisen ottaisi vaimokseen, mutta itse en vaan pystyisi.
Mulla on ollut yli 100 miestä. Et vaan päällepäin ikinä uskoisi sitä vaan pitäisit mua ihanan kilttinä ja vaimomateriaalina. Silmälasit, hillityt vaatteet, ei tatuointeja tai lävistyksiä tai muutakaan räväkkää, kiltin näköinen naama, en käytä alkoholia, tykkään luonnosta, kirjojen lukemisesta ja leipomisesta. Ja seksistä..
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä nyt laskelmienne kanssa. Jos esimerkiksi 55-vuotias nainen on ollut sinkkuna koko elämänsä ja aloittanut seksin 18-vuotiaana, aktiivista aikaa tulee 37 vuotta.
Ja jos on harrastanut seksiä vaikkapa 3 eri henkilön kanssa vuoden aikana, mikä on kai sinkuille aika vähän, tulee siitä yhteensä 111 eri seksikumppania.
Se ei edelleenkään ole paljon, vaikka kaikki olisivat yhden illan juttuja.
55v ei yleensä pidä ongelmana lapsen saamista. Toisaalta jos on pieni kylä, niin tiedetään naisen luonne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen olisi mua ennen harrastanut seksiä 100 muun miehen kanssa, niin kyllä mä ihan suosiolla jättäisin hänet väliin.
En tuomitse jos joku muu mies kyseisen naisen ottaisi vaimokseen, mutta itse en vaan pystyisi.
Mulla on ollut yli 100 miestä. Et vaan päällepäin ikinä uskoisi sitä vaan pitäisit mua ihanan kilttinä ja vaimomateriaalina. Silmälasit, hillityt vaatteet, ei tatuointeja tai lävistyksiä tai muutakaan räväkkää, kiltin näköinen naama, en käytä alkoholia, tykkään luonnosta, kirjojen lukemisesta ja leipomisesta. Ja seksistä..
Tää mua just huolettaa. Saattaisin hyvin ihastua kaltaiseksi ja alkaa rakentaa yhteistä elämää, ja sitten sattumalta saada tietää tuon parin vuoden päästä. Kaikki romuksi. En nyt siis halua juuri sinua tuomita, vaan minulle henkilökohtaisesti tämä on yksi niitä ainoita kynnyskysymyksiä. Elämäntapa joka on niin vieras etten voisi koskaan siinä vierellä tuntea olevani kotona ja suudellessakin tuntuisi vain että olen vain sylkeä satojen sylkien joukossa. Ja siis nainen ei välttämättä ajattelisi näin mutta se tunne hänen menneistä valinnoistaan tulisi ja tuhoaisi rakkauden. En voisi rakastaa sellaistakaan joka on joskus vuosia kiduttanut kissanpentuja, vaikka hän olisi lopettanut sen kokonaan eikä koskaan enää sitä tekisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää mua just huolettaa. Saattaisin hyvin ihastua kaltaiseksi ja alkaa rakentaa yhteistä elämää, ja sitten sattumalta saada tietää tuon parin vuoden päästä. Kaikki romuksi. En nyt siis halua juuri sinua tuomita, vaan minulle henkilökohtaisesti tämä on yksi niitä ainoita kynnyskysymyksiä. Elämäntapa joka on niin vieras etten voisi koskaan siinä vierellä tuntea olevani kotona ja suudellessakin tuntuisi vain että olen vain sylkeä satojen sylkien joukossa. Ja siis nainen ei välttämättä ajattelisi näin mutta se tunne hänen menneistä valinnoistaan tulisi ja tuhoaisi rakkauden. En voisi rakastaa sellaistakaan joka on joskus vuosia kiduttanut kissanpentuja, vaikka hän olisi lopettanut sen kokonaan eikä koskaan enää sitä tekisi.
Olet sekaisin. Ei muuta sanottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole sekaisin. Mulle kävi noin että naisesta paljastui että oli toista sataa miestä keiden kanssa oli harrastanut seksiä. En vain pystynyt sen jälkeen olemaan yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ole sekaisin. Mulle kävi noin että naisesta paljastui että oli toista sataa miestä keiden kanssa oli harrastanut seksiä. En vain pystynyt sen jälkeen olemaan yhdessä.
"En voisi rakastaa sellaistakaan joka on joskus vuosia kiduttanut kissanpentuja, vaikka hän olisi lopettanut sen kokonaan eikä koskaan enää sitä tekisi."
On sekaisin, kun vetää yhtäläisyysmerkin tällaiseen.
Isompi partnereiden määrä aivan selvästi takaa parempaa seksiä kuin vähemmän harrastanut.
Se ettei ole lapsia on aina turnoff koska tällaiset ihmiset jäävät tavallaan itsekin lapsiksi koska heillä ei ole vanhemmaksi tulemisen ja elämisen kokemusta.
Puhun omasta ikäluokastani M46.
Vaikka fyysisellä tasolla hoonaus ja rassaus ei jättäisi jälkiä, minkä ne toki myös jättävät, ne jättävät jälkensä kuitenkin psyykkiseen olemukseen. Lisäksi minua miehenä etoo ajatus siitä, mitä kaikkea naisen eri ruumiinaukkoihin on erilaisten herrasmiesten toimesta vuosien aikana tungettu. Tämä ajatus tekee esimerkiksi cunnilinguksesta mahdotonta. Hyi. Käytännössä nuolet satojen miehin jäämät itseesi. Houkuttelevaa, eikö totta?
Et tiedä miten paljosta jäät paitsi rajoittuneilla mielikuvituksellisilla harhoillasi :)
Sinkkujaksoina haen seksiä todella aktiivisesti ja just parasta kun kohdalle osuu kokenut nainen. En toki ylenkatso ketään vähemmän harjaantunutta:). M46
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"En voisi rakastaa sellaistakaan joka on joskus vuosia kiduttanut kissanpentuja, vaikka hän olisi lopettanut sen kokonaan eikä koskaan enää sitä tekisi."
On sekaisin, kun vetää yhtäläisyysmerkin tällaiseen.
Ymmärsin tuon lähinnä allegoriaksi menneisyydestä, joka aiheuttaa niin suurta vastenmielisyyttä ettei ihmisen kanssa tahdo olla vaikka olisi 100% varmaa ettei se toistuisi. Tietoisuus siitä että ihmisessä on sisällä se persoona joka on joskus kyennyt tällaiseen (esim. just epäintiimiin, rakkaudettomaan seksielämään lukuisten ihmisten kanssa) tekee parisuhteelle elintärkeän arvostuksen tunteen puolisoa kohtaan mahdottomaksi. Sitä vain ei voi unohtaa. Kuin maailman ihanin leipä, jossa tietää olevan jossain sisällä mato joka aiheuttaa loistaudin suolistoon. Ei vaan voi puraista vaikka herkulliselta leipä näyttää.
Tätähän kaikkea infoa miehille ei kannata kertoa, kun kaksinaismoralismiltaan ei pääse yli siitä että olet harrastanut seksiä noin monen kanssa, vaikka ovat itse käyneet maksullisissa. Älä myöskään kerro syytä lapsettomuudelle, voit sanoa että et halua lapsia tai että et voi saada lapsia.
Kyl se vielä jollekin satunnaiselle baari pa noksi kännissä kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole olemassa mitään miesten kollektiivista mielipidettä joten voisitko ystävällisesti lopettaa tämän paskanjauhamisen palstalla, kiitos.
Valitettavasti tähän on ihan yhtä kollektiivinen miesten mielipide, kuin naisten sitoutumismieltumyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miettikääpä nyt laskelmienne kanssa. Jos esimerkiksi 55-vuotias nainen on ollut sinkkuna koko elämänsä ja aloittanut seksin 18-vuotiaana, aktiivista aikaa tulee 37 vuotta.
Ja jos on harrastanut seksiä vaikkapa 3 eri henkilön kanssa vuoden aikana, mikä on kai sinkuille aika vähän, tulee siitä yhteensä 111 eri seksikumppania.
Se ei edelleenkään ole paljon, vaikka kaikki olisivat yhden illan juttuja.
55v ei yleensä pidä ongelmana lapsen saamista. Toisaalta jos on pieni kylä, niin tiedetään naisen luonne.
Pienessä kylässä saattaa olla vaikeaa löytää tuota määrää miehiä yleensäkään. Miksi tämäkin asia on naiselle miinusta ja miehelle vaan plussaa ja kokemusta ja sulka hattuun?
-tuon laskelman tehnyt, joka itse sekstaillut vain parisuhteissa, joita ei ole ollut monta mutta ymmärtää elämän realiteetit tilanteissa, jolloin naisella ei sitä parisuhdetta syystä tai toisesta ole
Valitettavasti näiden 100+ naisten aurassa väreilee loputon hoonaus ja rassaus. Loppuunkäytettyjä niin fyysisesti kuin erityisesti psyykkisesti.
Minulla on ollut 4 seksikumppania viimeisen 9 vuoden aikana. Kaikki yhden yön juttuja
N29
Ei tuo minua häiritsisi, minä panisin tuollaisen tytön kadun laitaan tienaamaan mulle rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ollut 4 seksikumppania viimeisen 9 vuoden aikana. Kaikki yhden yön juttuja
N29
Mulla vaan 2. En vaan pysty noihin yhden yön juttuihin, ne on ihan kamalia. Ja jos en löydä mukavaa miestä, jota oikeasti rakastan niin olen mielummin ilman.
N27
100 seksikumppania ei kerro mitään, paljon riippuu henkilön iästä ja kuinka pitkiä pysyvät parisuhteet ovat olleet. Seksin harrastaminen on täysin sallittua sinkuillekin. Tällöin kumppaneiden määrä voi nousta suureksi, vaikka ei mitenkään erityisemmin etsisi uusia panoja tai "olisi jakamassa".
M43