Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka on Jyrki Pykäri

Vierailija
28.07.2021 |

Kuullut jotakin juttuja?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
13.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketä on ...?

Vierailija
82/87 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielialat heittelee, ja selitys on että linnunradan keskusauringosta virtaa jotain energiaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En jaksa enää seurata tuota. Tulee vain aina sitä samaa höpöjuttua. Sillä oli joskus jotain niitä hyökätään eduskuntataloon -fantasioita, mutta nyt näyttää ne jääneen pois. Voitteko kertoa tänne jos se alkaa taas puhua niitä.

Vähän vihjaili tuohon suuntaan viime aikoina, puhui jostain persvakomiehistä jotka suuttuu kun niitä on huijattu. Hiukan convoy vibat.

Vierailija
84/87 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huru ukko. Puhuu puutaheinää. Sääli että jotkut menee tuon retkuun. Sairaalassa oli samassa huoneessa nainen joka oli hurahtanut pykärin juttuihin. Aluksi kuuntelin vitsillä, mutta sitten aloin säälimään sitä naista. Jutut oli kyllä niin sevaa harhaa. En tietenkään hälle kertonut mitä mieltä olen.

Vierailija
85/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ihan unohtanut perskarvamiehet, puhuu vaan unista ja avaruusolennoista...

Vierailija
86/87 |
22.02.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

*persVAKOmiehet, sori :D

Vierailija
87/87 |
07.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkillä on väärät lääkkeet tai hän on juonut huonoa sikunaa, pitäis pysyä Alkon tuotteissa jos ei itse osaa valmistaa juomia.Tislaus on vaikeaa kokemattomalle, esim ei pidä juoda sitä mikä ensiksi putkesta tulee,nämä asiat vanhat miehet tiesi, muuten alkaa nähdä avaruusolijoita,kuten Jyrkillä, voi mennä näkö kokonaan.älkää ruvetko valmistamaan itse alkoholijuomia jos ette osaa,muuten alkaa saada viestejä galaktiselta federaatiolta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kahdeksan