Kuka on Jyrki Pykäri
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Minullakin kaulaa kuittaa, varmaan alan valaistumaan. Toinen kovakin piippaa. Laitan silmät kiinni ja otan viestejä vastaan. Kerron teille ensiviikolla mitä viestit sisältää..... Lääkäri kyllä väitti että se on tinnitus.
. Hyvi sinulta lähti tämä homma käyntiin, jatka vaan, saat sydämmiä. 👍
Oikee naisten villitsijä on Jyrki, siksi parempi puheenjohtaja Perussuomalaisille kuin feministinen Purra. Emakot olis torttu kosteena äänestämässä Perussuomalaisia, feministisiä vaihtoehtoja on muissa puolueissa jo tarpeeksi Perussuomalaiset tarvii aidon alfan, jota naaraat kuuntelee
Olen työttömänä kirjoittanut näitä hihasta repimiäni juttuja monta ruutuvihkoa. Laskin että saisin näistä aikaiseksi 28 videoo.
Vierailija kirjoitti:
Olen työttömänä kirjoittanut näitä hihasta repimiäni juttuja monta ruutuvihkoa. Laskin että saisin näistä aikaiseksi 28 videoo.
Monennestako ulottuvuudesta sinä niissä saat niitä viestejä vai tippuuko niitä täydenkuun aikana postiluukusta. 😂
Jyrki oli torilla puhumassa. En voinut kauan kuunnella poistuin nakkikioskille.
Ap. Käy katsomassa joku video niin tiedät mikä mies.. 🙈
Kävin katsomassa ton ekan videon, enempää en pystynyt.
Yrittää selostaa vakuuttavasti, mutta on varmaan itse ainoa , joka juttujaan uskoo.
Huru-ukko.
Samoin, kävin uteliaisuuttani katsomassa sen viimeisen. Uskomaton miten pokalla voi vetää tommosta.
666. 666. 666, mitä nämä on. Minun mielestä kolme kutosta peräkkäin. Huohhh..
Onko aikuisilla ihmisillä oikeesti näin tyhmä ajatusmaailma? En voi käsittää. No, minulla on syyni siihen miksi en lue keskustelupalstoja, nyt vain sattui tulemaan esille kun googletin Jyrkiä. Me ihmiset olemme henkisen kehityksen eri tasoilla joten kaikki ei ymmärrä samoja asioita. Kehoittaisin kuitenkin välttämään tämänkaltaista ihmisen dissaamista netissä. Jyrkillä on valtavasti kiinnostuneita kuuntelijoita, koska mielestämme hän on harvinaisen viisas henkilö. Joten kuuntelen Jyrkiä, hänen kertomansa asiat resonoi ja onpa nämä hyvin toteutuneet mitä hän on kertonut. Älkää kadehtiko, ehkä teillä on oma osaamisenne jollain muulla alueella.
Valon kanavalla näyttää kommentoijat olevan suurimmaksi osaksi naisia.
Mikä lie kun naisiin vertoaa miehet jotka osaavat puhua puoli tuntia lööperiä.
Kun vaimoni lotraa naisystäviensä kanssa kaksi tuntia puhelimessa, niin keskustelu on aivan samaa hupatusta jossa useinkaan ei ole päätä eikä häntää.
Varsinaiseen asiaan riittäisi vajaa minuutti.
Piti oikein käydä katsomassa kun tuli YTubes vastaan. Outo tyyppi joka ikisellä videolla joku pelottelu. Ensin pelottelee että älkää katsoko näkijöiden ennusteluja ja sitten lataa itse pelotteluja miten sielu varastetaan ja 5.5.2022 iskeytyy maahan töötti. Ei ole hyväntahtoinen auttaja tämä, kun pelkästään negatiivista tulee suusta ulos.
Narsisti ja tuhannen naisen aivopesty hovirinki, hohhoijaa.
Sääliksi käy koko tyyppiä. Välillä menee lujaa ja välillä taas niin energiat vähissä. Viimeisin video poistettiin YouTubesta, mut joltain omalta kanavalta löytyy. Ihan mielenkiinnosta kuuntelin. Hyvät naurut sain.
Nythän tää vappuna tapahtunut kolari Helsingin keskustassa oli ennalta suunniteltu juttu. Toukokuussa kuulemma tulee tapahtumaan paljon kaiken näköistä. Hereillä olevia ihmisiä ei mikään kuulemma yllätä, mut nukkuvat ovat kauhuissaan. Tätä samaa soppaa vuodesta toiseen. Ai niin, Biden ei oo enää kauaa pressa 😂😂 Tätä samaa on ennustanut jo kaks vuotta
Mielenterveyshoito on Suomessa valitettavasti todella huonolla tolalla.
Jyrki on ryöminyt todella syvälle kaninkoloon. Uusimmalla videolla 9.9. on liskoja tunneleita ja niiden huuhtelua avaruushyvisten toimesta (vedenpinta laskee tämän takia :DDD), kemikaalivanat, cabaali, shape shiftaajat, 3d matrix, galaktinen federaatio, ihmiskunnan henkinen ylösnousemus... Mikä tahansa huuhaa-bingo täyttyy minuuteissa. Viihteenä kuuntelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lainailee ulkomaisten hörhöjen viestejä turhan sinisilmäisesti. Tällä pilataan maine kaikenlaiselta vaihtoehtoiselta ajattelulta kun nämä jutut ampuu niin totaalisesti yli.
'Juuri tuotahan se "vaihtoehtoinen" ajattelu on.
Periaatteessa ei mutta käytännössä valitettavasti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
-- Esimerkiksi se Espanjassa asuva suomalainen nainen - samanlainen vähän lasittunut ja hymyilevä olemus. Kuin ei olisi ihan tässä maailmassa.
Kukas tämä on?
Olen samaa mieltä että Trump voitti vaalit,kun oli vilppiä. Muuten en yhdy hänen mielipiteisiin .
Hänellä on sellainen samanlainen hieman hämmästyneen autuaallinen ilme kasvoillaan kuin monella muullakin "valaistuneella". Esimerkiksi se Espanjassa asuva suomalainen nainen - samanlainen vähän lasittunut ja hymyilevä olemus. Kuin ei olisi ihan tässä maailmassa.