Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi sait ja kauanko kesti pisin kuiva kausi?

Vierailija
08.08.2014 |

Siinähän se jo otsikossa tulikin: koska viimeksi sait seksiä? Itse olen kitunut nyt vuoden seksittömässä parisuhteessa ja mietin että kauanko teillä on pisimmillään kestäneet ns. kuivat kaudet? Onko toivoa vielä siitä että tämän saisi toimimaan?
Olen yrittänyt kaikkea pitsialusasuista roolileikkeihin, mutta aina tulen torjutuksi ja tunnen oloni nöyryytetyksi. Mies naurahtaa vaivaantuneesti ja menee esim. keittiöön niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen yrittänyt keskustella ja ehdottanut seksuaaliterapeuttiakin, mutta mies sanoo että ei halua mennä ja ei tiedä miksi ei halua.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhauttaa myös. Ja jotenkin kierosti en kuitenkaan halua, että mies pahoittaa mielensä, joten elän ja toimin normaalisti ja yritän olla miettimättä asiaa tai syyllistämättä. Ehkä kerran kolmessa kuukaudessa asia tulee puheeksi, mutta ei kuitenkaan etene mihinkään. Johonkin syvälle on juurtunut ahdistus ja riittämättömyyden tunne, ja pelkään myös, että jossain vaiheessa huumori ja ymmärrys vain loppuvat.

Tämä on todella vaikea asia, johon ei ole helppoa ratkaisua. Jossain sanottiin, että halut heräävät kun seksiä harrastaa säännöllisesti joka päivä, teki mieli tai ei, mutta koen ajatuksen moisesta pakkoseksistä jotenkin vastenmielisenä.

Kaikesta pahasta olosta huolimatta alan tottua tähän virtahepoon olohuoneessamme. Se  se vasta onkin pelottavaa, kun ajoittain on päiviä jolloin en osaa enää kuvitella minua ja miestäni harrastamassa seksiä. Ihanaa että on joku kohtalotoveri, 14, vaikka olenkin pahoillani puolestasi.

Ap

Vierailija
22/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun olen viimeisilläni raskaana, niin on ollut seksiä harvakseltaan, viimeksi n. 3 viikkoa sitten. Jos ei synnytys ala tässä käynnistymään, niin täytyy ihan senkin takia ottaa asia taas esille :) Ja tietysti synnytyksen jälkeen on taas odotettavissa taukoa, niin nyt kannattaisi käyttää tilaisuus hyväksi...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lasketaan vuosissa.

Orgasmia en ole koskaan saanut.

Vierailija
24/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tilanne meni just siihen, että en enää halua miestäni. Kun alkaa panettaa, käytän dildoa. 23

Vierailija
25/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:07"]

miten jaksat nauraa asialle edes virtuaalisesti? Mua lähinnä koko ajan itkettää samanlaisessa tilanteessa!

[/quote]

Pelkään että hajoan, jos en pakota itseäni suhtautumaan asiaan edes välillä huumorilla ja itseironisesti. Todellisuudessa tuokaan tilanne ei huvittanut, vaan itketti ja tuntui jälleen nöyryyttävältä, mutta pakotan itseni nauramaan jotta elämä ei olisi yhtä itkua. Paljon on hyvääkin, en halua että minäkuvani ja suhteemme kietoutuvat pelkästään seksikysymyksen ympärille.

Ja onhan se nyt surkuhupaisaa, että olen pohtinut vaikka mitä miehen halujen herättämiseksi. Mies on nyt töissä, mitä jos pukisin ylleni seksikkäät alusvaatteet, virittäisin kattoon köyden, menisin kaapin päälle odottamaan ja levähtäisin sitten hänen naamalleen kuin lepakko, kun hän kotiutuu...

Vierailija
26/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantaina olen sinkku jolla vakkari sänkykumppani. Pisin kuiva kausi oli eroni jälkeen 2vuotta kun halusin tarkoituksella etäisyyttä miehiin.

Vierailija
27/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos lakkaisit tyystin puhumasta aiheesta ja ehdottelemasta. Sitten miehen nähden kevyesti flirttailisit muille miehille, et tietenkään koskaan menisi pidemmälle ja tarkoitan sellaisia hymyjä mistä vain miehelläsi saattaisi alkaa raksuttaa että onkohan tässä pelkästä ystävällisyydestä kyse (et siis nolaa itseäsi ja miestäsi tyrkyttämällä vaikka tissejäsi jonkun naamalle :D). Miehesi "saalistusvietti" saattaisi saada herätyksen jolloin alkuaikojen jännitys saisi seksihalut nousemaan. Jos kyse on siis siitä että hän pitää sinua itsestäänselvyytenä. Varot ettet nolaa kumpaakaan teistä tai aiheuta juoruja, mutta viatonta yliystävällisyyttä kaupan henkilökunnalle jne ;)

Vierailija
28/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:18"]

Entä jos lakkaisit tyystin puhumasta aiheesta ja ehdottelemasta. Sitten miehen nähden kevyesti flirttailisit muille miehille, et tietenkään koskaan menisi pidemmälle ja tarkoitan sellaisia hymyjä mistä vain miehelläsi saattaisi alkaa raksuttaa että onkohan tässä pelkästä ystävällisyydestä kyse (et siis nolaa itseäsi ja miestäsi tyrkyttämällä vaikka tissejäsi jonkun naamalle :D). Miehesi "saalistusvietti" saattaisi saada herätyksen jolloin alkuaikojen jännitys saisi seksihalut nousemaan. Jos kyse on siis siitä että hän pitää sinua itsestäänselvyytenä. Varot ettet nolaa kumpaakaan teistä tai aiheuta juoruja, mutta viatonta yliystävällisyyttä kaupan henkilökunnalle jne ;)

[/quote]

Äh, olen luonteeltani jo valmiiksi aika ystävällinen ja hymyilevä, pitäisi varmaan oikeasti tunkea tissit jonkun naamalle jotta mies tajuaisi minun käyttäytyvän flirtisti :D

Mieheni ei ole erityisen mustasukkaista tyyppiä. Jokin aika sitten sain töissä asiakkaalta käyntikortin ja kutsun "kahvittelemaan". Kerroin miehelle, ja mies murahti että "Minun naistani ei vokotella!", kaappasi kainaloon ja suuteli. Seksi ei kuitenkaan tainnut käydä edes hänen mielessään...

Ihanaa kun neuvotte, tästä tulikin nyt koko av-palstan yhteinen seksiongelma :D

Ap

Vierailija
29/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tänään aamulla sain ja pisin kuivakausi on ollut pari päivää :)

Olemme olleet 5v yhdessä

Vierailija
30/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä asti kun aloin saamaan, pisin kuiva kausi taitaa olla meneillään juuri nyt. Seksiä viimeksi 2/2013.

Vierailija
31/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:46"]

Siitä asti kun aloin saamaan, pisin kuiva kausi taitaa olla meneillään juuri nyt. Seksiä viimeksi 2/2013.

[/quote]

Mikä mahtaa olla syynä noin pitkään kuivaan kauteen?

Vierailija
32/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppulause tarkoittaa siis että ei tiedä miksi ei halua seksiä. Tietää kyllä miksei halua terapiaan: koska ei koe että ongelma olisi niin suuri että tarvitsisi sellaista. Väsymys sekoittaa lauseet...
Ap

Vierailija
33/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissa päivänä sain..pisin kuiva kausi oli noin 2kk synnytyksen jälkeen.

Vierailija
34/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole nöyryyterty.Mutta joskus on niin noloja tilanteita.

Vierailija
35/35 |
15.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain miesystävältä viime viikon tiistaina. Pisin kuivakausi oli 2v 9kk. Sitten tuli ero aviomiehestä ja sain rakkautta uudelta miesystävältä.

Aviomieheltä ei mitään muuta selitystä tullut kuin, että ei huvita. Ei edes halunnut nukkua parisängyssä vieressä eikä kosketellut muutenkaan. Oltiin kuin kämppäkäverit.

Kävi sitten niin, että löysin miehen, joka haluaa koskea ja uskaltaa puhua tunteista ja näyttää ne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi