Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koska viimeksi sait ja kauanko kesti pisin kuiva kausi?

Vierailija
08.08.2014 |

Siinähän se jo otsikossa tulikin: koska viimeksi sait seksiä? Itse olen kitunut nyt vuoden seksittömässä parisuhteessa ja mietin että kauanko teillä on pisimmillään kestäneet ns. kuivat kaudet? Onko toivoa vielä siitä että tämän saisi toimimaan?
Olen yrittänyt kaikkea pitsialusasuista roolileikkeihin, mutta aina tulen torjutuksi ja tunnen oloni nöyryytetyksi. Mies naurahtaa vaivaantuneesti ja menee esim. keittiöön niinkuin mitään ei olisi tapahtunut. Olen yrittänyt keskustella ja ehdottanut seksuaaliterapeuttiakin, mutta mies sanoo että ei halua mennä ja ei tiedä miksi ei halua.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en halua mies ystävältä seksiä. ..koska en saaa siitä nautintoa..

Vierailija
2/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:19"]

[/quote]

Haluaisiko miesystävä sitten sinulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:20"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:19"]

[/quote]

Haluaisiko miesystävä sitten sinulta?

[/quote]

Ei oo kuuteen vuoteen kysynyt niin en tiedä

Vierailija
4/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja toissapäivänä sain. Pisin kuivakausi oli kuopuksen synnytyksen jälkeen vajaa 5 kk, en tiedä miksi.

Vierailija
5/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen ja 8pv pisin "kuiva kausi" :)

n17

Vierailija
6/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain viimeksi viimeviikonloppuna, olen siis sinkku.

Pisin kuiva kausi varmaan ollut joku 3 tai 4 viikkoa, kun silloinen poikaystävä oli intissä.

Aktiivinen seksielämä viimeiset 7 vuotta

Vierailija
7/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosi taisi olla 2008 ja yhä sadetta odottelen.

Vierailija
8/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin eilen suihin, itse sain tiistaina tai keskiviikkona?

Pisin aika neitsyyden menetyksen jälkeen on ollut pari kuukautta mutta (tässä) parisuhteessa/avioliitossa 3 viikkoa synnytysten jälkeen. Jos välittömästi synnytyksen jälkeen ei lasketa niin pisin aika on 3-4 päivää.

Kummallinen suhtautuminen miesystävälläsi, itse en jäisi tuollaiseen suhteeseen jos miehellä ei ole edes halua korjata tuota! Mitä hän sanoo kun kerrot että mielestäsi seksin pitäisi kuulua rakastavaan parisuhteeseen? Ymmärrän että lääkitykset ja sairaudet voivat vaikuttaa seksielämään mutta suhteenne on muuttunut ja kaverilliseksi eikä keskusteluyhteyskään toimi. Oletko kertonut miltä hänen torjuntansa sinusta tuntuvat?

Vierailija
9/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain ja pisimmät kuivat kaudet on olleet 4vk..

Vierailija
10/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:33"]Annoin eilen suihin, itse sain tiistaina tai keskiviikkona?

Pisin aika neitsyyden menetyksen jälkeen on ollut pari kuukautta mutta (tässä) parisuhteessa/avioliitossa 3 viikkoa synnytysten jälkeen. Jos välittömästi synnytyksen jälkeen ei lasketa niin pisin aika on 3-4 päivää.

Kummallinen suhtautuminen miesystävälläsi, itse en jäisi tuollaiseen suhteeseen jos miehellä ei ole edes halua korjata tuota! Mitä hän sanoo kun kerrot että mielestäsi seksin pitäisi kuulua rakastavaan parisuhteeseen? Ymmärrän että lääkitykset ja sairaudet voivat vaikuttaa seksielämään mutta suhteenne on muuttunut ja kaverilliseksi eikä keskusteluyhteyskään toimi. Oletko kertonut miltä hänen torjuntansa sinusta tuntuvat?

[/quote]

Tuon 3 viikon aikanakin olen varmaan tyydyttänyt mieheni suulla ja käsin, mutta varmaan se pointti oli että onko seksiä tai kuivia kausia...

Vierailija
11/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi sain 3 vk sitten ruinaamalla. Seuraavan kerran laskujeni mukaan voi lykästää 20.8. Jaksaa jaksaa... Tällaiset 3-7 vk kuivat kaudet ovat ihan normi, siinä mielessä toki mulla menee paremmin kuin sulla, ap... =( Suhdetta takana 5 vuotta, alussa normikiihkeä tahti, harmi vaan että mieheltä loppui mielenkiinto, itseltäni ei. En jaksa enää uskoa, että meno tästä sen kovemmaksi muuttuisi, eli joko kestän ja sopeudun tai lähden. Jälkimmäinen lienee vaihtoehto jossain vaiheessa, tää näivettyminen on kammottavaa. Ja myöskään meillä mies ei suostu oikeastaan edes keskustelemaan aiheesta, HÄNELLÄ ei ole ongelmaa. (Loppuun pakolliset selitykset: en ole lihava/lihonut alkuajoista, olen ihan kivan näköinen, urheilen, en mäkätä, teen kotityöt, työ on yhtä raskasta molemmilla, miehellä on omaa aikaa, ei pieniä lapsia, ei vaatimuksia... Hitto, siinäkö mun mokani piileekin?)

Vierailija
12/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen sain, kuten melkein joka päivä muutenkin. Pisin kuiva kausi 5vkoa ekan synnytyksen jälkeen (yhdyntöjen suhteen, muuta toimintaa kyllä oli).

Vierailija
13/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:33"]

[/quote]

Miehestä näkee, että hän kärsii kun minä kärsin, mutta ei kuulemma voi asialle mitään. Haluttomuus hävettää ja siksi ei tahdo myöskään puhua asiasta tuntemattomalle. Ennen oli ymmärtäväisempi ja pahoittelevampi, nykyään sävy on enemmän puolusteleva ja hyökkäävä: Eikö riitä että suhteessa on muuta hellyyttä ja seksikö on minulle tärkeintä.

Olen yrittänyt selittää että olo on kuin asuisi kämppäkaverin kanssa, mutta ei tunnu menevän jakeluun. Rakastan miestäni syvästi ja olemme olleet yhdessä viitisen vuotta. En haluaisi että yhteinen elämä, koti, ymmärrys ja luottamus katoaisivat vain siksi ettei ole seksiä, mutta en myöskään voi sille mitään että olo on hylätty ja tilanne raastaa itsetuntoani.

Iloitsen kuitenkin siitä, että teillä muilla tuntuu olevan aktiivinen seksielämä. Nauttikaa minunkin puolestani. :D

Ap

Vierailija
14/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä aina puhutaan vaan siitä miten "nainen pihtaa" ja siksi ehkä koenkin välillä olevani tilanteen kanssa niin yksin. En kaipaa seksiä seksin vuoksi, eli se orgasmi ei ole tärkein asia. Kaipaan sitä miten mies ennen katsoi minua haluavasti, sitä muista kosketuksista poikkeavaa kosketusta, sitä että tunsin itseni kauniiksi ja ainutlaatuiseksi.

Tämä käy oikeasti itsetunnon päälle. Vaikka mies muuta vakuuttaa, koen että vika on minussa. Olen ihan normaalivartaloinen, itsestäni huolta pitävä nainen, enkä ole ulkonäöllisesti tai käytökseltäni muuttunut suhteen alusta muutoin kuin nyt vuoden aikana epävarmemmaksi ja neuvottomammaksi.

Ap

Vierailija
15/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeksi saanut 3,5 viikkoa sitten, eikä tuokaan ollut tyydyttävää seksiä. Pisin kuiva kausi on yli puoli vuotta pitkä. Miehellä masennuslääkitys, joka vaikuttaa seksihaluihin ja jopa erektioon. Yhdessä olemme olleet 14 vuotta ja lapsiakin on.

Minä en enää jaksanut, nykyään minulla on rakastaja, jolta saan hyvää seksiä noin ketran kuussa.

Vierailija
16/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:52"]

Minä en enää jaksanut, nykyään minulla on rakastaja, jolta saan hyvää seksiä noin ketran kuussa.

[/quote]

Onko rakastaja miehesi tiedossa, vai salarakas?

Minulle tosin sekään ei olisi vaihtoehto, koska en tosiaan halua sitä seksiä seksin vuoksi. Kaipaan omaa miestäni, en muita.

Ap

Vierailija
17/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ap tutulta. Mäkin pahimman turhautumisen ollessa päällä kyllä ajattelen, että nyt kyllä lähden baariin ja isken ensimmäisen ottajan, mutta asiaa makustellessani tajuan, että kun ne hitto vie edes halua ketään muuta kuin sen oman. Sen, joka ei halua. Eikä sekään ole ratkaisu, että mies "suostuu" seksiin, mäkin kaipaan sitä himokasta katsetta ja kosketusta. nro 14

Vierailija
18/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:58"]

Kuulostaa ap tutulta. Mäkin pahimman turhautumisen ollessa päällä kyllä ajattelen, että nyt kyllä lähden baariin ja isken ensimmäisen ottajan, mutta asiaa makustellessani tajuan, että kun ne hitto vie edes halua ketään muuta kuin sen oman. Sen, joka ei halua. Eikä sekään ole ratkaisu, että mies "suostuu" seksiin, mäkin kaipaan sitä himokasta katsetta ja kosketusta. nro 14

[/quote]

Päädyin jossain vaiheessa jo siihen lopputulokseen, että tilanne johtuu siitä kun olen niin tuttu. Minusta on tullut itsestäänselvyys, se tavallinen vaimokulta joka nyt vaan kuuluu kalustukseen. Niinpä yritin pitää vähän välimatkaa, olla sopivan ja kiehtovan etäinen ja saada miehen kadonneet halut taas heräämään, koska uroksethan tunnetusti seuraavat saalistajan viettejään.

Piruvie, minun mieheni vaikutti vaan tyytyväiseltä kun sai olla rauhassa ja vailla niitä kiusallisia pitsihepenehetkiä :D Se siitä kokeilusta sitten.

Ap

Vierailija
19/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, olen tehnyt ihan samaa! =D Ja samaan johti tilanne täälläkin... Toisaalta koomisia piirteitä tässä, toisaalta viimeksi eilen itkin asian vuoksi. Turhauttaa ja lujaa. Vielä rakastan miestä ja vielä hän on ainoa, ketä haluan, mutta pelkään, että jossain vaiheessa tämä käy liian lujaa suhteen päälle ja peittää alleen ne hyvät puolet. - 14

Vierailija
20/35 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 12:01"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:58"]

[/quote]

Päädyin jossain vaiheessa jo siihen lopputulokseen, että tilanne johtuu siitä kun olen niin tuttu. Minusta on tullut itsestäänselvyys, se tavallinen vaimokulta joka nyt vaan kuuluu kalustukseen. Niinpä yritin pitää vähän välimatkaa, olla sopivan ja kiehtovan etäinen ja saada miehen kadonneet halut taas heräämään, koska uroksethan tunnetusti seuraavat saalistajan viettejään.

Piruvie, minun mieheni vaikutti vaan tyytyväiseltä kun sai olla rauhassa ja vailla niitä kiusallisia pitsihepenehetkiä :D Se siitä kokeilusta sitten.

Ap

[/quote] miten jaksat nauraa asialle edes virtuaalisesti? Mua lähinnä koko ajan itkettää samanlaisessa tilanteessa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän neljä