Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Biisi, jota ensi kuulemalta inhosit, mutta josta sittemmin opit pitämään paljonkin?

Vierailija
28.07.2021 |

Minulla ei ole kuin yksi tällainen kipale: brittilaulaja Sandie Shawn Euroviisuvoittokappale Puppet on a String. Yleensä kun en jostakin laulusta pidä alun alkaenkaan, en pidä siitä koskaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti Tuisku - valittu kansa

Ekalla kerralla olin, että mitä mä just kuuntelin!? Nyt se on oikein tarttuva renkutus

Vierailija
2/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sandie vihasi itsekin tuota laulua, sanoi vihaisena että tämmöistä en rupea laulelemaan Eurovisiossa mutta mikään ei auttanut. No mutta tulipahan voitto ja mimmistä tuli miljonääri 21-vuotiaana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tappi Kansan Äidin pikku poika.

Vierailija
4/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhosin Dire Straitsin Romeo & Julietia tosi kauan, se oli samaan aikaan kolkko ja imelä. Myöhemmin aloin kuunnella DS:ää ihan kunnolla ja lämpenin tällekin kappaleelle, nykyään kuuntelen sitä auton stereoista useamman kerran putkeen, kun tulee vastaan. Näen tarinan nykyään eri tavalla.

"Now you just say "Oh, Romeo, yeah, you know I used to have a scene with him""

Tuostakin saa käsityksen, ettei parilla ollut mitään todellista rakkaustarinaa vaan se oli pitkälti Romeon päässä. Ja lovestruck mies on itse että,

"I can't do everything but I'll do anything for you

I can't do anything except be in love with you"

Vierailija
5/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiski Salomaa - Lännen lokari

Vierailija
6/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Kate Bushin Sat in Your Lap. Erikoinen kappale, joka vaatii vähän sulattelua ja sanojen ymmärtämistä.

Vierailija
7/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paula Koivuniemi: Kun kuuntelen Tomppaa.

Vierailija
8/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta toi Puppet on yhtä aikaa sekä paska että jotenkin tarttuvan kiva! Ja nyt se jäi soimaan päähän!

Vierailija
9/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi kysyä toisinpäin, että onko sellaista biisiä jota kestää kuunnella vielä sen sadannen kerran jälkeenkin.

Vierailija
10/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turmion Kätilöt - Hades

Vierailija
11/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisi kysyä toisinpäin, että onko sellaista biisiä jota kestää kuunnella vielä sen sadannen kerran jälkeenkin.

Wintersun - Starchild

Vierailija
12/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällaisia voin kertoa heti vaikka 200 kappaleen listan.

Vierailija
13/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maaritin Jäätelökesä, sen olen kuullut ja sitä olen kuunnellut varmaan miljoona kertaa enkä koskaan kyllästy siihen. En koskaan.

Vierailija
14/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni avovaimo on rasittava, mitä tulee musiikin kuunteluun. Jokainen laulu voidaan kuunnella vain kerran, toinen kerta on jo liikaa. Ja mitään vanhoja kappaleita on sille turha ehdotellakaan, se ei todellakaan ymmärrä retron päälle.

Vierailija
15/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä EN kuuntele sellaisia kappaleita ja laulajien lauluja, Joita vihaan

sydämeni kyllyydestä ! Enkä koskaan pehmene niitä kuuntelemaan, nämä ovat Asiattomia , lauluja yleensä , alapään lauluja , sekä Sannin Mitä V.. Ei ole minun suosikkeja lainkaan!

Vierailija
16/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ressu Redfordin Älä mee.

Vierailija
17/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepi Kumpulainen ja Armotonta menoa.

Vierailija
18/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bluesia Pieksämäen asemalla

Vierailija
19/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on ihan tuore tapaus tämä tämän vuoden euroviisuvoittaja. Olin ensin että mitä helvettiä. Mutta biisihän on kova.

Vierailija
20/21 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhosin Dire Straitsin Romeo & Julietia tosi kauan, se oli samaan aikaan kolkko ja imelä. Myöhemmin aloin kuunnella DS:ää ihan kunnolla ja lämpenin tällekin kappaleelle, nykyään kuuntelen sitä auton stereoista useamman kerran putkeen, kun tulee vastaan. Näen tarinan nykyään eri tavalla.

"Now you just say "Oh, Romeo, yeah, you know I used to have a scene with him""

Tuostakin saa käsityksen, ettei parilla ollut mitään todellista rakkaustarinaa vaan se oli pitkälti Romeon päässä. Ja lovestruck mies on itse että,

"I can't do everything but I'll do anything for you

I can't do anything except be in love with you"

Yleensä kaikki vähän majesteetilliset rokkibiisit on ollut sellaisia. Stairway To Heaven, Bohemian Rhapsody, American Pie, Hotel California, Hallowed Be Thy Name, Master Of Puppets, Paranoid Android ym.

Pitää kuunnella monesti ennen kuin aukeaa.