Pahoitatko mielesi, jos tekemäsi aloitus ei herätä keskustelua?
Täällä yksi mielensäpahoittaja. Ensin avautuu mielestään tärkeästä asiasta ja sitten ketään ei kiinnosta. Höh!
Kommentit (29)
Kyllä mä välillä mietin että mihin ne tuhannet keskustelut sitten vaan katoaa. Kuolleiden keskustelujen hautausmaalle. Surullista.
Siellä Marja-Riitta olisi tarvinnut neuvoa, eikä kukaan auta. YHYYY!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:53"]
Olen tehnyt ketjuja, joissa haluan apua selkeään kysymykseen. Harmittaa, kun ei saa apua, vaikka epäilen täällä tietäväisiä olevan, mutta vain läski-pillu-ählämi-pano-aloitukset saa huomiota.
[/quote]
Sepä se, selkeä kysymys. Ne on rasittavia...KVG
15. Jatkaa. Tuolloiset aloitukseni vieläpä poistettiin parin tunnin päästä? Provot saavat kyllä jäädä, mutta mieltä kohentavat eivät?
15, muistatko millaisia aloituksia olet tehnyt? Uppaa tai linkitä vaikka. Yksi ketju ilahdutti aikoinaan. Toivoin jotakin positiivista potkua ja ketju lähti ällistyttävän kivasti liikkeelle.
http://www.vauva.fi/keskustelu/3991353/ketju/kehu_miestasi_mika_hanessa_on_juuri_niin_ihanaa_ettei
T: tylsä ja asiallinen 11
Mä voisin ottaa nämä barceloonalaiseen hotelliin jätetyt tavarat:
- 70000 kruunua kolikoina (näyttää kuvassa olevan uusia ja ehkä jopa kultaa)
- 2 milj kruunua feikkiseteleinä
- aveimet sekä Rolls-Royceen että Ferrariin (tartten molemmat ja autot siis kanssa)
- urna med aska (dna analys skall göras - kan vara en försvunnen mumie från Afrika)
- 75000 kpl nallebjörnar
- jalkaproteesi
sit olisi vielä joku uppblåsbar docka, mut mä voisin ennemminkin allekirjoittaa tän kirjeen sillä nimellä kun suomalaisten koulujen seksiopetuksessa käyttämän nuken nimi on melkein kuin mun nimi...
Kunde någon vara så snäll och meddela det där hotellet i Barcelona att jag kunde ta emot dessa, men inte de andra... bland dem finns bl a en söt liten hund... fråga om Madde vill ha en liten hund till...
Ni hittar artikeln via Expressen.se: Allt om resor - märkliga saker som gäster glömt på hotellrummet...
Jag kunde hämta sakerna personligen i samband med t ex nästa Nobel-fest... (kan krypa in som en osynlig gäst... och tar inte mycket plats... en halv stol kan räcka och dessutom bara en barnprotion mat... (jag äter det som bjuds och är inte krånglig med maten... däremot vill jag inte ha någon barnmat i burk vid det tillfället... ge det till Maddes dotter istället... (ammar hon förresten fortfarande???)... nallebjörnar kunde sänkas till Childhood organisation för utdelning dit dit de passar... vem skulle behöva en model på benprotes - testa den och sänk dit den bäst passar...
Kiitos etukäteen, jos joku viitsi vaivautua hoitelemaan tämän... (heh, heh...)
Date 08.08.2014, time 10:57...
Aloitukset on viimeaikoina muistuttanut lähinnä facebook-päivityskiä omasta erinomaisesta elämästä, eikä niihin oikein voi vastata. Parempaa markkinointia!
Se, ettei aloitukseni saa suosiota johtuu mielestäni vain siitä, että olen niin paljon älykkäämpi ja fiksumpi keskustelija kuin muut täällä. WT-jengi ei halua käsitellä muita kuin tatska-läski-mamu-pettämis-henkisiä aiheita. Eli siis en pahoita mieltäni.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:58"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:53"]
Olen tehnyt ketjuja, joissa haluan apua selkeään kysymykseen. Harmittaa, kun ei saa apua, vaikka epäilen täällä tietäväisiä olevan, mutta vain läski-pillu-ählämi-pano-aloitukset saa huomiota.
[/quote]
Sepä se, selkeä kysymys. Ne on rasittavia...KVG
[/quote]
Google ei ole ihminen, joka on kokenut asioita :)
No en pahoita. Saatan vähän ihmetellä, miten niin hienosti kirjoitettu ja mielenkiintoinen aloitus ei saakaan vastausryöppyä ja hirveästi yläpeukkuja. Mutta ei, en pahoita mieltäni.