Kehu miestäsi. Mikä hänessä on juuri niin ihanaa, ettei
pois tahtoisi päästää ikinä!
Toisessa ketjussa joku murehti, että Suomessa ei tunnu olevan enää yhtään kunnollista ja kunnioittavaa puolisoa, kaikkea negatiivista kuulee aamusta iltaan. Kertokaa vastavetona ihania tarinoita siitä millaisia miehet ovat, kun ovat sittenkin ihania, lempeitä, rakastavia, hyviä isiä ja komeitakin vielä.
MInulla on maailman tavallisimman näköinen, keski-ikäinen ja kovasti kajuuntunut, vähän harmaantunutkin ukko. Puhuu hiljaisella ja lämpimällä äänellä. Se on yhtä hellä kuin hänen kätensäkin, joilla silittää ja halaa lapsia ja minua samoin.
Tavattoman tunnollinen ja ahkera työnsä suhteen. Ei ole koskaan pois, vaikka on ollut samalla työnantajalla 25 vuotta. Ei ikinä valita töihin lähtemisestä, vaikka kuinka väsyttäisi. Kantaa tilipussin "kotiin" ja tekee kaikkensa, että perhe pärjäisi ja olisi katto pään päällä. Arvostaa sitä, että voin olla kotona lasten kanssa.
Musikaalinen ja älykäs hän on, siksi yhteistä tekemistä ja keskusteluja riittää. Rakastan hänen hullunkurista mielikuvitustaan. Viihdyn yhä vain vuodesta toiseen myös vällyjen välissä, mielikuvitus taitaa yltää sinnekin ;)
Kaikkein kaunein piirre on lapsirakkaus. On ihanaa katsella isää, joka sylittää, leikittää, halaa, suukottaa, kylvettää, naurattaa, hoivaa hellyydellä joka ikinen päivä. Lapset tykkäävät isästään ja isä kaikista heistä.
Tykkään hänestä ihan kauheasti, tahdon rakastaa ja olla yhdessä niin kauan kuin saamme yhteisiä vuosia. Tahdon elää hänen kanssaan ihan tavallista elämää, vaikka se onkin välillä raskasta ja niukkaa. En oikeastaan paljoa muuta kaipaakaan. Jos jotakn saisin toivoa, niin tahtoisin lomamatkan joskus jonnekin aurinkoon... Ja yhden naispuolisen kaverin. Kaikkeen muuhuin hän riittää.
Kyllä Suomessa on hyvä miehiä. Hiljaisia, tavallisia, joukkoon sulautuvia ainakin.
Kommentit (103)
Mieheni on varakas ja hänellä on hyvä kroppa. Käytöstavat ovat mainiot ja kohtelee minua kuin kukkaa kämmenellä: ostaa minulle niin paljon tavaraa kuin haluan ja vie hienoihin ravintoloihin syömään. Syntymäpäivälahjaksenikin osti 5000 euron kultakellon.
Ihan tippa linssisä luen näitä. Lisää!
Mies on hyvännäköinen,kiva ja tuoksuu puoleensavetävältä. Hän on huomaavainen minua kohtaan. Hyvä isä lapsillemme,lapsirakas,tykkää viettää aikaa perheen parissa,osaa hoitaa lapsia yhtä hyvin kuin minäkin.Oli hoitovapaallakin.Luotettava,rehellinen.Älykäs.Meillä on ollut elämän aikana pari suurta vastoinkäymistä ja hän on silloin ollut tukenani niin pitkälle kuin jaksoi,sitten kun ei jaksanut,oli minulla taas hieman voimia tukea puolestani häntä.Selvisimme yhdessä.Rakastan miestäni :)
Minun mieheni on muuten lähes samanlainen kuin aloittajan, mutta nuorempi. Hän on myös aika komea.
Mieheni on rauhallinen, järkevä, tavallinen ja hänen unelmansa on toteutettavissa olevia ja maltillisia.
Hän kokee luksuksena arjen, jossa voi käydä kaupassa laskematta kolikoita. Hän arvostaa rahaa, ei tuhlaa.
Hän hyväksyy minut minuna, olemme molemmat vuosien saatossa muuttuneet suuntaan jos toiseenkin eikä se ole heikentänyt rakkauttamme.
Hän rauhallisella luonteellaan rauhoittaa minua ja turhia panikoitumisiani. Hän osaa ajatella asioita monelta kantilta ja ajattelee ennenkuin toimii.
Hän kuuntelee, ei väittele tai riitele.
Me olemme samalaisia kotihiiriä. Rakastamme rauhaa ja toistemme seuraa. Emme tykkää ihmishälinästä, baareista jne. Vietämmekin parhaimmat lapsivapaat illat kaksin, viinipullon kanssa henkeviä keskustellen. :) Meillä riittää aina juttua ja vitsiä ja osaamme lukea melkeinpä toistemme ajatukset emmekä siltikään väsy toisiimme. :D
29 lisää: Mies on myös äärettömän hyvä isä, hän rakastaa pientä tyttöään yli kaiken ja tekisi mitä tahansa tämän puolesta.
Tuoksu. Syvällinen näkemys asioihin. Ihon pehmeys. Hellyys ja rajuus sängyssä. Äly.
Lapsen isää kehun(erottu) Lapsi on tervetullut sinne milloin vaan, lapseni peri isänsä älykkyys geenit.
Mieheni on mielestäni komea. Hänellä on hauska huumorintaju ja hän saa minut usein nauramaan. Lasten ollessa nukkumassa saatamme keskustella tuntitolkulla, eikä meillä kahdestaan ole koskaan tylsää. Mutta ennenkaikkea hän on mahtava isä, joka rakastaa lapsiamme, pitää heitä sylissä, suukottelee ja huolehtii heistä. Kun nään miten lapset rakastavat isäänsä ja luottavat häneen, saa se tunne minut melkein pakahtumaan onnesta <3
Minun mieheni on minulle täydellinen vastakappale. En koskaan uskonut aitoon sielunkumppanuuteen ennen kuin tapasin hänet. Hänen kanssaan ei koskaan tule miettineeksi, olisiko jossakin sittenkin jotain parempaa, niin kuin entisissä suhteissa on ollut.
Hän on ihana ja hellä isä. Avoin ja rakastava aviomies.
Hänen silmäkulmiinsa muodostuu maailman ihaninmat naururypyt hänen hymyillessään. Voisin katsella hänen kasvojaan vaikka kuinka paljon kyllästymättä.
Hän tukee minua vauva-arjen kaatuessa niskaani. Hän näkee, kun olen väsynyt ja auttaa.
Hänellä on aivan pöhkö huumorintaju, mutta niinpä taitaa olla minullakin. Ei ole tainnut vielä olla päivääkään, ettemme olisi jotain yhdessä pöljäilleet.
Voin keskustella hänen kanssaan mistä tahansa. Suurin osa yhteisestä ajastamme meneekin keskustellessa. Tuskinpa koskaan tulee aikaa, että kaikki olisi sanottu.
Hän on älykäs ja hänen arvomaailmansa on kaunis minun silmääni. Niissäkin harvoissa asioissa, joissa olemme eri mieltä, hän kuitenkin kunnioittaa mielipidettäni.
Hän saa minut tuntemaan itseni maailman parhaaksi äidiksi, kauniiksi naiseksi, taitavaksi rakastajaksi.
Hän on yksinkertaisesti ihanin ja paras mies minulle <3
Se on aivan ihana. Todella hellä,lempeä,rakastavainen,luotettava,uskollinen,viisas,fiksu ja hauska. Hän saa nauramaan hauskoilla jutuilla niin paljon että masulihakset on todella kovilla. Hän halii paljon ja rapsuttelee ja pussaa, ei ikinä lähde mihinkään, edes lähikauppaan ilman lähtöpusua :) hän kertoo että olen maailman kaunein ja ihanin nainen, ja sanoo ettei halua ketään muuta.
Sanoo rakastavansa ja käyttää suloisia hellyttelunimiä. Hän on todella viisas, tietää paljon kaikesta. Hänen äo on yli 140! Ja kyllä, olen nähnyt miljoona kertaa kun hän tuosta noin vaan tekee nopsaa ne testit ja aina saa yli 140 tulokseksi. Voittaa kaikki aina ristinollassa kun hänellä on koku oma teoria siihen. Kirjoittanut monta kirjaa.
Tietää paljon eri maista ja kaikki maiden pääkaupungit tietää, on paljon teorioita maailmankaikkeudesta ja matikassa todella hyvä (mikä kai täytyykin olla jos äo niin korkea?). Todella suloinen ja komea. Ihanat ruskeat hiukset ja silmät, pitkä (184cm) ja täydellinen painokin, 80kg. Täydellinen munapituus (17cm). Toki vähiten tärkeimmät seikat hänestä on ulkonäkö, mutta mainitsen senkin kun sekin on niin hyvä :D hyvä sängyssä, tuntuu mielettömän hyvältä. Hieno tyylitaju. Tykätään samasta musasta ja sarjoista. Aivan mahtava ihminen tuo fiksu halinalle :)
Pitkä, komea, hyvä kroppa.
Makeita tatuointeja.
Erillainen tyyli.
Luonteeltaan uniikki.
Ystävällinen, hellä, rakastava, romanttinen, kiltti, oikeuden mukainen, ymmärtää myös vapauden päälle, hyvä ihmissuhteissa, mutta ei silti mikään lässykkä eli pahaakin poikaa hänessä löytyy. :p
<3 rakastan.
Kiva ketju! Mun mies on erittäin luotettava ja niiiiiin lapsirakas! On ihanaa että se jaksaa aina olla lasten kans heti töistä tultuaan ja ottaa heitä mukaan kodin askareisiin ym. Se kehuu mua ja ottaa hyvin huomioon.tosi ahkera,tekee fyysisesti raskasta työtä ja pitkiä päiviä töissä ja sen lisäksi rakentaa meille taloa,eikä valita! Plussana vielä et älyttömän komea ja lihaksikas,nam!!
Kiltti, uskollinen, komea, luotettava, ahkera, hyvä iskä ja mun paras kaveri. Parasta känni-ja pano seuraa. Seksikäs ku mikä. Kuuntelee ja lohduttaa, sille voi kertoa kaikki. Hyvä huumorintaju ja laittaa sikahyvää ruokaa.
Myös taloudellinen turva, huolehtii perheestään. Ei natkuta mun ostosvillityksistä ja sisustushöperyydestä. Mukapaheksuvasti tuhahtaa mun luottokorttilaskulle, mutta kun eräpäivänä meinaan sen maksaa huomaan et on jo maksettu. Mun muru.
Mieheni on seisonut rinnallani tukien ja ymmärtäen jo 27 v, kaikenlaisia elämän myrskyjä on osaksemme tullut. Yhä edelleen hän sanoo: "Rakastan sinua. Olet ihana".
Mieheni tekee kaikkensa, että perheellämme olisi hyvä olla. Hän on todella ahkera, älykäs ja lahjakas monella tavalla. Lapsemme ihailevat isäänsä suuresti.
Lisäksi mieheni on komea, ihanaa harmaata jo hiuksissa ja parrassa ja muutenkin keski-ikä näkyy, mutta sehän tekee hänestä vain entistä komeamman ja seksikkäämmän. Hän on myös ehdottoman uskollinen ja luotettava, se on hänelle kunnia-asia, myös mahdottoman auttavainen ja antelias hän on. Kun tuohon lisätään, että hän on erittäin hyvä myös sängyssä, niin voiko sitä nainen enempää toivoa?
Hän osaa tyydyttää minut seksuaalisesti! Hänellä on juuri oikeanlainen penis ja nautin miehen liikkeistä sisälläni. Yhdyntä tuntuu värisyttävältä :)
Ihan mielettömiä tarinoita. Näitä pitäisi julkaista jossain kirjassa tai lehdessä.
Olen ikuisesti kiitollinen siitä miten hyvä isä mieheni on. Aina lapsia varten, läsnä, kärsivällinen ja empaattinen. Uuvuin itse jossain vaiheessa pikkulapsiarkea hetkellisesti mutta saatoin luottaa häneen satavarmasti. Jaksoi tukea ja huolehtia. Lisäksi on vieläkin niin vietävän komea että jalat lähtee alta. Upea tyyppi, kertakaikkiaan. Niin hyvässä kuin huonossa.
Avomieheni on enimmäkseen hyväntahtoinen ja kiltti, ja mikä parasta, sietää minua. Siitäkin huolimatta, että olen ollut koko suhteemme ajan aika helvetin vakavasti sairas. On ymmärtänyt silloinkin, kun ns "ystävät" eivät. <3 En ollut suhteemme alkaessa todellakaan haku päällä, koska omassa fyysisessä terveydessä oli kauniisti ilmaistuna tarpeeksi huolta ilman miehenhankintapakkomielletäkin. Mukavaakin mukavampi yllätys siis tämä suhde. :)
Rehellisesti komein mies, vaikka onkin 15vuotta vanhempi kuin itse olen. Lihaksikas, pitkä ja huolehtii itsestään, laittaa aina minut & lapset etusijalle, huomioi joka päivä, hellyttää & seksiä on usein, rakastaa avoimesti, älykäs, mutta osaa hassutella kanssani, intohimoinen rakastaja, koti on meille tärkeä paikka ja siihen on panostettu. En voisi parempaa miestä kuvitella.
Todella kivaa ja hienoa, jos on ihana, hyvä mies. Jonka kanssa on hyvä olla eikä sydämeen satu joka toinen päivä. Mikäpä siinä on silloin kehuessa. Kehuisin minäkin, ellen olisi jatkuvasti kokoamassa itseäni kolhuista. En usko, että naiset täällä turhaan haukkuvat miehiään, enkä usko, että nämä täällä haukutut äijät ovat niitä "miehiä, jotka ovat sittenkin hyviä ja ihania". Ne ovat eri miehiä.