Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Talvella palelevat: hyvät vaatevinkit pinoon! Miten selviät talven pakkasista?
08.08.2014 |
Hassu otsikko mutta täällä yksi ainainen kylmässä jäätyvä kaipaa kaikenlaisia vinkkejä erityisesti pukeutumiseen talvella. Syksy on ihan kohta ja voisi vähän miettiä, mitä uutta vaatetusta voisi lämmikkeeksi hankkia. Eritoten vinkkejä siihen, miten näyttää töissä tyylikkäältä palelematta olisi tosi jees! Millaisia kerrastoja, kenkiä, hansikkaita, takkeja yms. te muut kylmäherkät käytätte? Pinoon hyvät vinkit!
Kommentit (41)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:38"]
Kiitos ihanat, kun vinkkailette! Mistä noita kaikkia kerrastovaatteita ja muita saa? Esim. hyvät sukat ja hoikkana ihmisenä kiinnostaa, mistä saisi suht timmejä aluskerrastoja, jotka eivät näy neuleen ja farkkujen alta sisällä?
Ja osaisiko asiaatietävät neuvoa, miten se nyt menee eli mikä matsku ei lämmitä (puuvilla?) ja mikä olisi hyvä sijoittaa heti ihoon kiinni ja niin edelleen. Eli miten pysyä lämpimänä siten, että kunnon kerrastoista saa kaiken irti?
Mistä löytäisin halvalla tai suht halvalla hyvät mustat toppahousut? Olen pitkä ja hoikka eli lahkeen pitäisi olla pitkä mutta eivät saa silti tippua vyötäröltä. Jos joku vinkkaa ihan jopa merkin ja ostopaikan, niin kiitos kiitos kiitos!
Mistä ruskovillaa saa ostettua ihan livenä? Olisi kiva sovittaa noita kokoja ensin. Asun Espoossa eli PK-seudun kaupat käy!
[/quote]
Sulle pitkä ja hoikka; juuri erityispitkät toppahousut on yleensä tarjouksessa keväällä koska kysyntää ei ole niin paljoa, ja minä persjalkaisena ostan niitä ja lyhennän, koska niissä ne alennukset ovat usein ihan huomattavan paljon isommat kuin tavallisissa housuissa. Esmes viimeksi sain kivat tuulenpitävät ja lämpimät toppahousut hintaan 17 euroa kun vastaavat normihousut siinä vieressä olivat 100 euroa. Joten silmät auki urheilukauppojen alerekkien edessä. Omani olen ostanut TopSportista, ovat kestäneet hyvin käyttöä.