Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaihteletko usein järjestystä kodissasi ?

Vierailija
08.08.2014 |

Niin otsikossa asia tulikin. Ja seuraatko muotia tarkkaan joka elämän saralla vaatteissa,hiuksissa, sisustuksessa jne.jne

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä huonekalujen järjestys vaihtuu aina kesäksi eri ja talveksi eri. Kesällä on enemmän väkeä kokoajan joten tarvitaan ruokailuun ym. vähän enemmän tilaa.

Vierailija
2/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vaihtelen järjestystä todella harvoin mut esim.jouluksi että kuusi saa hyvän paikan:). Muotia seuraan eniten vaatteiden kohdalla huom!seuraan vaan. Siis aika vähän itselleni ostan vaatteita lähinnä silloin vaan jos joku vaate on käynyt pieneksi tai rikkoutunut.Lapsille joutuu osteleen vaatteita enemmän ja se kyl tuntuu kukkarossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en

Vierailija
4/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtelen aika usein, joskus sattumasta ja fiiliksestä- toisinaan tarpeesta tilan käytön suhteen. Joskus vain pieniä asioita.

Myös uusien kalusteiden myötä tarvitsee ja eri kausina haluaa verhoja eri väreissä jne. Mutta kyllä ihan vaihtelunkin vuoksi, tosin olen sitä mieltä, että ne ajoittuvat usein ajankohtaan jolloin jokin asia ahdistaa, johon en voi juuri itse vaikuttaa.

Uskonkin siis, että silloin vaihdan järjestystä ihan sen terapeuttisesta vaikutuksesta eli kun en voi muuttaa jotakin häiritsevää asiaa elämässäni, jota haluaisin- muutan sitten jotain muuta konkreettista asiaa toisin/ "paremmaksi", jonka voin.

Vierailija
5/5 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonekalujen paikkoja harvoin vaihdetaan, eikä juuri koskaan osteta uusia huonekaluja. Mutta vaihdellaan tekstiilejä, mattoja, esillä olevia harvoja esineitä, kasveja. Tykkään että on vaihtelua väreissä ja tavaroissa. Seuraan myös muotia jonkun verran ja ostan vaatteita itselleni. Käyn kerran kuussa kampaajalla ja pidän muutenkin huolta itsestäni.