Kuinka pitkään kierukan asennuksen jälkeen pitää käyttää kondomia?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:04"]minä en tunne naruja sormin, saakohan sitä enää helposti pois?
[/quote]
Yksityinen gyne sanoi minulle kerran, että ei poista kierukoita, joissa narut ei tunnu/näy. Kohdunkaulan ronkkiminen voi aiheuttaa tajunnan menetyksen ja heillä ei pienessä yksikössä ollut mahdollisuuksia virvoitteluun.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:51"]Mä oon ihan varma, että mun miestä kuitenkin narut haittaa. Ap
[/quote]
Miehelläsi on lapsellinen asenneongelma ja sinä vielä yllytät?
Älä kerro naruista mitään, niin ei huomaa mitään.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:08"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:51"]Mä oon ihan varma, että mun miestä kuitenkin narut haittaa. Ap
[/quote]
Miehelläsi on lapsellinen asenneongelma ja sinä vielä yllytät?
Älä kerro naruista mitään, niin ei huomaa mitään.
[/quote] no en todellakaan kerro! Ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:06"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:03"]Pitää käyttää myös kortsua koska eihän se kierukka suojaa taudeilta.
[/quote] No ei kyllä pidä jos vain säkällä omalta mieheltään joskus saa. Joka ei käy vieraissa. Ap
[/quote]ei vieraissa käynti mikään synti ole kunhan ehkäisy on kunnossa.
Kuparista en tiedä, mutta veikkaisin et ehkäsee heti.
Mulla on hormonikierukka ja heti laiton jälkeen kysyin milloin kumin voi jättää pois niin sanoi, että kyllä Se ehkäisee jo nyt. :)
" Kierukan ehkäisyteho alkaa heti asentamisesta, jos se asennetaan viikon sisällä kuukautisten alkamisesta."
Kannattaa kysyä kierukan laittajalta.
Mutta etkö tiedä, että kierukka estää jo hedelmöittyneen munasolun kiinnittymisen, eli periaatteessa toimii myös jälkiehkäisynä.
Ei ole kuukautisia vielä tullut.
Ap
Ei vaan tiistaina. Ehdin juuri tehdä testin ensin. Ap
Tarkennuksena haluaisin kysyä, että laitatko synnytyksen jälkeen niin, että kuukautiset eivät ole vielä alkaneet vai kesken normaalin kierron ilman edeltävää raskautta/synnytystä?
Ja sit mulle käy kuitenkin niin, että mies tuntee sen ja koko kierukka on ihan turhaan. ..ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:33"]Ja sit mulle käy kuitenkin niin, että mies tuntee sen ja koko kierukka on ihan turhaan. ..ap
[/quote]
Sillon sen naruja lyhennetään :) jossain tapauksissa niin, ettei enää sormillekaan tunnu.
No mun on sitten pyydettävä heti ne narut mahdollisimman lyhyeksi, sillä tietysti ne tuntuvat peniksellä jos sormillakin. Ja se on varma, että jos siellä naruja tuntuu, mies ei pane. Ap
Mutta miten sen saa sitten pois? ! Ap
Minulla tuntuu lyhyet narut. Miehellä pitkä penis, mutta ei oo häirinny. Nyt menossa toinen kierukka.
Mä oon ihan varma, että mun miestä kuitenkin narut haittaa. Ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:03"]Pitää käyttää myös kortsua koska eihän se kierukka suojaa taudeilta.
[/quote] No ei kyllä pidä jos vain säkällä omalta mieheltään joskus saa. Joka ei käy vieraissa. Ap