Ikäsi ja seksikumppaneidesi määrä?
Kerro toki myös sukupuolesi.
Nainen 25v., 2 kumppania
Kommentit (72)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:13"]Ikä 27, määrä n. 40. 21-vuotiaasta olen ollut saman miehen kanssa, joten muut vanhoja juttuja.
[/quote]
Eli lähes 39 eri miehen/naisen kanssa olit ollut jo noin kakskymppisenä? Huh, tulee mieleen.. sanonko mikä.
[/quote]
Pöh! Laskeppa vähän jos on sinkkuillut esim 4 vuotta ja 40 kumppania, niin ei edes yhtä kuussa. Jos nämä ois tasaisin väliajoin nainen tietäisi kuka lapsen isä olisi jos vahinko sattuis.
Mielestäni monen kanssa maannut, joka kuitenkin tietäisi vahingon sattuessa kuka on isä, on vähemmän hutsu kuin nainen jolla on ollut 2 seksikumppania,muttei vahingon tapahtuessa tietäis kumpi on isä.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:22"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:13"]Ikä 27, määrä n. 40. 21-vuotiaasta olen ollut saman miehen kanssa, joten muut vanhoja juttuja.
[/quote]
Eli lähes 39 eri miehen/naisen kanssa olit ollut jo noin kakskymppisenä? Huh, tulee mieleen.. sanonko mikä.
[/quote]
Pöh! Laskeppa vähän jos on sinkkuillut esim 4 vuotta ja 40 kumppania, niin ei edes yhtä kuussa. Jos nämä ois tasaisin väliajoin nainen tietäisi kuka lapsen isä olisi jos vahinko sattuis.
Mielestäni monen kanssa maannut, joka kuitenkin tietäisi vahingon sattuessa kuka on isä, on vähemmän hutsu kuin nainen jolla on ollut 2 seksikumppania,muttei vahingon tapahtuessa tietäis kumpi on isä.
Nainen 36v. Kaksi kumppania, joista jälkimmäisen kanssa yhdessä 10 vuotta
n17, 1 kumppani. Ensimmäinen ja samalla nykyinen poikaystävä.
Mistä 21 tietää kavereidensa seksikumppaneiden määrän? Jutteletteko te sellaisista asioista kavereiden kanssa? Varsinkin nuo naiset joilla 100-200 sänkykumppania, WHAT!? Kehtaako joku edes kertoa että on ollut niin monen kanssa vai oletko vain päätellyt jostain?
Minä olen 31v nainen ja 1 kumppani on.
Nainen, 34v. 5 kumppania, joista yksi aviomies 10 vuoden ajan, yksi avomies 2 vuoden ajan, yksi sivusuhde 2 vuoden ajan, yksi yhden yön juttu ja yksi viimeisin deitti josta saattaa tulla enemmän kuin deitti.
30 vuotta ja noin 30 kumppania. Näistä suurin osa haalittu ikävuosina 19-22, sittemmin olen rauhoittunut.
43 vuotta ja tasan yksi. Eikä harmita.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:23"]16v nainen, yksi kumppani
[/quote] 16v nainen, reps. Nainen joo.
N40.. vuosisitten olisin vastannut 2.nyt vastaan 6.. eli nuo neljä tämän vuoden puolella ......varattuna seikkailen, jos en olisi näin tehnyt olisin vieläkin tietämätö n mitä hyvä seksi on.
M28 n. 50 kumppania ja kaksi kumpparia :)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 10:15"]7
[/quote]
Okei paljastetaan ikäkin, N 22
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 08:45"]Nainen 25v ja varmaan vähän vajaa 30, joista vain yksi on ollut varsinainen yhdenillan juttu.
[/quote]
Niin ja tosiaan nämäkin on olleet 15-20 vuotiaana. 20 vuotiaana tapasin nykyiseni ja sille tielle jäin.
Ja oikein muiden kauhuksi paljastan vielä harrastaneeni 2 miehen kanssa kimppakivaa. Silloisen poikaystäväni ja hänen kavereistaan sen jonka itse valitsin. Ja oli muuten ihanaa eks teki kaverinsa kanssa kaikkensa nautintoni eteen :)
Montakohan alapeukkua saan? :D