Ikäsi ja seksikumppaneidesi määrä?
Kerro toki myös sukupuolesi.
Nainen 25v., 2 kumppania
Kommentit (72)
Nainen 50, 9 (kolme pitkää liittoa ja liittojen väleissä muutama testikerta)
44 nainen, jotain 80 +. Ottaen huomioon että olen ollut sinkku vaan pari vuotta, muuten yksiavioississa suhteissa (5 miestä), nii kyllä vaan aika ***. Ei muuten kaduta, kivaa on ollu eikä tartte lähteä muita kokeilemaan, kun tietää että nykyinen on paras.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 07:56"]Kerro toki myös sukupuolesi.
Nainen 25v., 2 kumppania
[/quote]
Mies, 35, 25 seksikumppania, osa naisia ja osa miehiä.
Todella yllättävää huomata näistä kyselyistä, kuibka valtavasti Suomessa on pihtarinaisia, joilla on vain 1-2 kumppania. Säälittävää.
N21, 7 joiden kanssa yhdynnässä, 4 joiden kanssa en ole ollut yhdynnässä mutta seksiä harrastettu muissa muodoissa. Kaikki miehiä, eka kerta ollut 15-vuotiaana.
Mies 33v. Kumppaneita noin 25-30, on mennyt jo laskut sekaisin. Varsinaisia yhden illan juttuja pari.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:37"]Olen 17v ja seksikumppaneita 11
[/quote] ja olen siis nuori nainen :)
N27, seksikumppaneita 6.. kaikki miehiä
Lasketaanko myös pelkkä suuseksi tai käsijutut vai pitääkö olla yhdyntääkin?
N30, yhdynnässä 32, muuta seksihommaa ehkä jotain 10-15 siihen päälle
46- vuotias nainen olen ja seksikumppaneita on ja on ollut yksi (jos seksillä tässä tarkoitetaan vain yhdyntää).
Mies 38 vuotta, 11 kumppania
Nainen 36 vuotta, 5 kumppania
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 13:46"]
Lasketaanko myös pelkkä suuseksi tai käsijutut vai pitääkö olla yhdyntääkin?
N30, yhdynnässä 32, muuta seksihommaa ehkä jotain 10-15 siihen päälle
[/quote]
Tuohon 30 paikkeille määrän muistaa helposti, siitä ylimenevät hämärtyy.
Minullakin 28 sellaista joiden kanssa vähintään 3-4 eri tapaamista. Sitten 20v yhden kanssa, eikä juuri muuta toimintaa, oli siinä jotain pientä koskettelua sillätavalla että puoliso oli mukana.
Kokonais saldo n 100 ikää 57 mies joka asuu syrjäseudulla.
Parisuhteessa ollessa olisi ollut tilaisuuksia paljon enempään, nyt sinkkuna ei niinkään.
Mies 55, arviolta 60 naiskumppania, joista yli 10 on ollut tuolloin aviossa (ei minun kanssa)
N27 1