Millaisia oireita olette saaneet koronarokotteesta?
Minulla toisesta rokotteesta tullut lihassärkyä, oksettavaa ja vetämätöntä oloa.
Kommentit (31)
Voi se ap olla krapulakin sulla, tai flunssa, tai korona...onhan noita vaihtoehtoja.
En saanut mitään.
Olen 42-vuotias perusterve.
Sain ekan rokotuksen kesäkuun alussa, toiseen on aika 1. 9
Olen 42-vuotias.
Miniäni sai toisesta kuumeen ja ekasta käsisäryn pariksi päiväksi. 22-vuotias astmaatikko
Kova päänsärky, olin tunnin käytävällä sairaalasängyssä pötköttelemässä.
Ei niistä tule mitään oireita. Ihmisillä on ollut päänsärkyjä, halvauksia, sydänkohtauksia ym maailman sivun. Ei ole missään todistettu, että ne johtuisivat rokotteesta.
Sain eilen kakkosrokotteen. Nyt olkapää kipeä, kun nostan kättä. Miehellä ei mitään.
Ensimmäisestä ei tullut mitään. Toisesta piikistä tuli parin päivän päästä väsymystä, päänsärkyä ja yleistä huonoa oloa. Oireet kestivät päivän. Luin jostain, että oireet osoittavat, että rokote toimii elimistössä.
Ensimmäisestä ei mitään ja toinen vähän väsytti ja kutisi käsi. 26v perusterve
Ensimmäisesta alilämpöä ja yleistä huonoa oloa niin että en pystynyt seisomaan seuraavana päivänä. Jälkimmäisestä myös heikotusta mutta vähemmän. Huonoin rokote minkä koskaan olen saanut.
Tein pikaisen lähipiirikyselyn
Itselläni molemmissa pistoskohta tuntui jumittavan pari-kolme tuntia pistospäivän iltana. Ei tullut muuta.
Miehelläni 1. piikin jälkeen meni olkavarsi jumiin illaksi ja 2. piikistä ei tullut mitään.
Siskolla ei tullut 1. piikistä mitään. 2. piikkiä ei ole saanut vielä. Hänen miehensä valitti 2. piikistä väsymystä, eka piikkiä ei muistanut.
Toisella siskolla tuli olkavarsi kipeäksi ja oli jumissa vielä seuraavana päivänäkin. 2. piikkiä ei ole saanut. Hänen miehensä valitti 1. piikistä pahoinvointia, mutta saattpi johtua myös helteestä.
Anoppi saanut molemmat, pistoskohta tuli molemmista kipeäksi, sanoi että 2. piikin jälkeen oli kova jano, mutta saattoi johtua helteestäkin.
Ensimmäisestä tuli pistoskäsi kipeäksi, oli pari päivää tosi kipeä mutta ei estänyt töihin menoa.
Toisen sain eilen aamulla ja illalla nousi lämpö, 37,7 näytti mittari. Lisäksi yleisesti voipunut olo. Menin aikaisin nukkumaan, nyt olo on väsähtänyt mutta ei enää lämpöä. Käsivarsi kipeä ja pistoskohta vähän turvonnut. Olen tämän päivän pois töistä, uskoisin huomenna olevani jo työkuntoinen.
Minulla tuli 1:sestä olkapää kipeäksi noin 3 päiväksi. Toisesta selvisin päivää vähemmällä.