Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka moni on kokeillut seksiä side silmillä?

Vierailija
27.07.2021 |

Minusta se on nautinnollista, kun ei näe mitä tapahtuu? Kädet vielä kiinnitettyinä niin ettei sidettä saa pois vaikka tahtoisi. On vain kuulon ja tuntoaistin varassa ja voi vain arvailla mitä on tapahtumassa.....pieni naksahdus, menikö vibran töpseli seinään, vai avattiinko dildon säilytyslaatikko, thöntyykö seuraavaksi kulli vai dildo sisääni jne...

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lauantaisin saunan jälkeen peiton alla pimeässä lusikassa takaapäin, mitäpä siinä side silmillä muuttaisi? Ja kaava ei kuitenkaan emännän takia muuttuisi kun mielikuvitus jäi johonkin viime vuostuhannelle.

Vierailija
2/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus nuita "puumia" paperipussi päässä,ei nää ja pussin rapina estää läskin lotinan kuulemisen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan pari kertaa ja ihan superkiihottavaa onkin <3 Orgasmi oli aika räjähtävä tuon jälkeen. N52

Vierailija
4/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja minä tykkään jos naisella on side silmillä ja saan tehdä hänelle mitä haluan. Olen miettinyt miksi se on niin kiihottavaa, ehkä koska vapauden ikäänkuin toimimaan ilman tuomitsevaa katsetta. Voin unohtaa oman vartalon ja miltä näytän, ja keskittyä täysin molempien nautintoon.

Löytäisimpä naisen joka tykkää saada side silmillä.

Vierailija
5/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen mies ja minä tykkään jos naisella on side silmillä ja saan tehdä hänelle mitä haluan. Olen miettinyt miksi se on niin kiihottavaa, ehkä koska vapauden ikäänkuin toimimaan ilman tuomitsevaa katsetta. Voin unohtaa oman vartalon ja miltä näytän, ja keskittyä täysin molempien nautintoon.

Löytäisimpä naisen joka tykkää saada side silmillä.

Helpompaa sellaisen naisen löytäminen on kuin sellaisen joka ei tykkää. Yli puolet naisista haluaisi että heidän kätensä sidottaisiin kiinni, silmät peitettäisiin ja heitä naitaisiin hieman ronskimmin ottein.

Vierailija
6/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokeillut ja oli kyllä ihanaa ja aistikasta. Juuri niin että käteni oli kiinnitetty pehmeillä naruilla ranteista rautaiseen sängyn päätyyn samoin kuin jalkani nilkoista. Olin niin levitettynä haarat ja kädet levälleen että en pystynyt kuin päätäni kääntelemään, ei ollut mitään mahdollisuutta rimpuilla itseäni irti tuosta tilanteesta. Aluksi yritin kurkistella, kun mies hiveli reisiäni, mutta ennenkuin mitään sen kummempaa tapahtui, silmilleni laitettiin side. Tunne oli jännittävä ja vähän pelottavakin ensikerralla, sillä ajatuksissa tietty kävi se että, mitäs jos minut jätettäisiin tähän. No ei jätetty vaan koin yhden parhaimmista rakasteluistani. Ja tämän jälkeen olen useasti pyytänyt että minulle tehtäisiin sama uudestaan. En tiedä onko tällainen miesten puolelta yleistä, että haluavat tehdä näin ja myös pitävät siitä, mutta kaikki keitä olen pyytänyt tekemään noin ovat sen tehneet.

Kokeilkaa ihmeessä jos ette vielä ole testanneet. Välineet löytyvät varmasti jokaisen kotoa.

Vierailija
7/11 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimon painoindeksi lähentelee kyllä sellaisia lukemia että tuo side silmillä alkaa olla viimeinen jäljellä oleva vaihtoehto.

Tarvitaan kyllä vielä korvatulpat tai -kuulokkeet ettei läskien litinä takaapäin lykkiessä kuulu mitä ei yhtään auta sekään että se ynähteleekin kuin saimaannorppa. Siihen nyt vielä silakan haju päälle niin pakko miettiä oliko se zoofilia nykyään laillista vai ei.

Vierailija
8/11 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut, mutta voisin kyllä mielelläni kokeilisin. Pitää kerätä rohkeutta uskaltaa ehdottaa ensi kerralla. Myös kiinnittäminen sänkyyn tuntuu kiihottavalta.

Onkohan kukaan saanut "pakkeja" tällaisten ehdotusten vuoksi?

T: Kokeilunhaluinen N88

Vierailija
9/11 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole kokeillut, mutta voisin kyllä mielelläni kokeilisin. Pitää kerätä rohkeutta uskaltaa ehdottaa ensi kerralla. Myös kiinnittäminen sänkyyn tuntuu kiihottavalta.

Olen mies, kirjoitin tuossa aiemmin että silmien sitominen kiihottaa. En usko että kovin moni muukaan mies lähtökohtaisesti vastustaa ajatusta. Jos haluat olla varma, niin tuu mulle ehdottaa, ja et saa varmasti pakkeja. Mistä sut löytää?

T:M77

Vierailija
10/11 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ON kokeiltu ja oli ihanaa ja oli juuri niin kuin tuossa ylempänä, kädet ja jalat oli kiinnitettyinä sänkyn jalkoihin. Lisäksi minulle "laitettiin" suupallo, jotten voisi huutaa apua. Tuo pallo ja varsinkin sen "väkisin" laittaminen oli kiihottavaa. Ehkä minusta kehkeytyisi pienellä koulutuksella hyvä alistuvainen tyttöystävä, jollekkin vähän ronskimmalle miehelle 😚

Vierailija
11/11 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen mies, kirjoitin tuossa aiemmin että silmien sitominen kiihottaa. En usko että kovin moni muukaan mies lähtökohtaisesti vastustaa ajatusta. Jos haluat olla varma, niin tuu mulle ehdottaa, ja et saa varmasti pakkeja. Mistä sut löytää?

T:M77

Minut löytää Treelta, mutta meillä on 11v ikäeroa jos tuo 77 on syntymävuotesi.