G: Pitääkö miehen ajella säärikarvat?
Kadulla kävellessä olen kiinnittänyt huomiota tänä kesänä, että lähes kaikki shortseja käyttävät miehet ajelevat nykyään säärikarvat. Ovatko muut huomanneet saman? Pitäisikö miehen ajella säärikarvansa? Etenkin muiden nuorten naisten mielipiteitä kaivaten.
Kommentit (12)
Varmaan jotkut homot voisivat ajella. Varmaan in niissä piiressä.
Kyllähän se nuorilla näytää olevan tapana. Tavat muuttuu. Sopii nuoremmille mutta ei vanhemmille.
Olen huomannut saman. Voi olla, ettei ole kaikkialla Suomessa vielä tapana, mutta ainakin tässä kaupungissa on viime vuosina tullut "muotiin". Ei tarvitse minun mielestäni.
Mies 36 pian eikä todella oo tullut mieleen et Pitäis ajaa. Voi jeesus joku raja...
ei todellakaan! miehen pitää olla mua karvaisempi.
-n22
Mulle on aivan sama. Jos haluttaa niin aja pois vaan, saapahan sääretkin paremmin aurinkoa. Jos mun mies haluaisi ajella pois niin en estäis. Uskon kuitenkin jokaisen omaan päätäntävaltaan omaa vartaloaan koskien.
Ei pidä, kyllä karvaset sääret on kivemmat ja miehekkäät! Tykkään myös siitä, että minun miehellä on vähän rintakarvoja. Näin just pojan, jolla oli silosääret ja lähes mikropituise shortsit. Se on liian tyttömäistä mun makuun.
Niin tai sitte niillä ei vaa säärikarvat kasva. Läheskään kaikilla miehillä ei ole kovin näkyvää karvoitusta säärissä tai rintakehässä
Ei minun mielestäni tarvitse. Mielestäni miehetkin voisivat ajella tai ainakin lyhentää kainalokarvojaan. Mutta, ihan miten vaan. Kenenkään ei pidä/tarvitse tehdä mitään ulkopuolisen mielipiteen takia. Luonnollisuus on kaiketi parasta.
Ei mielellään, karvajalat on kivat.
ei. kuvottavaa.