Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

menee hermot miehen neurooseihin!!!

Vierailija
08.08.2014 |

oon mielestäni ollut niin pitkämielinen ja kärsivällinen kun olen vuosikausia näitä neurooseja nyt katsellut, mutta nyt tuntuu että pää räjähtää!!!!! lapsi yskähti pari kertaa äsken sängyssä ja mies heti katsoi mua että mikä se oli. menin tarkistamaan että lapsella kaikki ok ( lapsi on 2,5v) ja mies seuraa paniikissa perässä ja alkaa testailemaan onko kuumetta tai onko oksennus tulossa tms...siis lapsi yskähti unissaan kaksi kertaa!! ja näitä on joka päivä, milloin lapsen silmät punottaa tai kellertää, milloin on näppylöitä jotka vaatii ensiapua, milloin aivokalvon tulehdusta...ilman mitään oikeita oireita! vain luulotautia! ja jos kyseenalaistan nämä hänen 'epäilyksensä' niin olen huono äiti joka ei välitä lapsistaan...millä tuon ihmisen saisi hoidattamaan päänsä kuntoon!!!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo tiedän että jotain pitäisi tehdä mutta mitä..jos en reagoi näihin miehen sairausepäilyksiin niin saan kuulla olevani huono äiti ja puoliso jota ei kiinnosta kuin oma napansa. olen koittanut myös ehdottaa että menisi lääkäriin näistä omista 'oireistaan', että minä en niille voi tehdä mitään. silloin suuttuu myös että mua ei kuulema kiinnosta hänen asiansa. huoh! ap

Vierailija
2/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 01:50"]

No, minä miettisin tuota sitä kautta, että mieluummin lapsen parasta ajava neuroottisuus kuin joku ocd, joka vie perheeltä hermojen lisäksi myös yhteisen ajan.

[/quote]se on ocd tuokin, ja vie taatusti pahimmillaan sen ajankin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän ap nyt aivan selvästi hiukan liioittele kirjoituksessaan...? Juo ensin kuppi teetä ja rauhoitu itse.

Anna miehesikin välillä huolehtia lapsestaan. Kyllä höösääväkin mies perheessä on parempi kuin välinpitämätön etäisä.

Vierailija
4/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no sanotaanko näin että olen paremminkin kertonut 'alakanttiin', en todellakaan siis liioitellut. tiedän että kuulostaa uskomattomalta teille joilla on 'normaalit' miehet...:( ja se miksi viestit nyt kuulostaa niin aggressiivisilta niin alkaa ihan oikeasti mitta täyttyä! joskushan se raja tulee vastaan ettei enää kestä ja jaksa! ap

Vierailija
5/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen tuollainen :( mustelma-leukemia? pieni ihorikko ei heti parane-ihosyöpä jne. tajuan itekin että on sairasta, mutten vaan voi mtn kun sairauksien pelko hirttää kiinni. ocd:n muoto tuokin on. mulla ocd-dgn ja ssri-lääkitys, joka auttaa paljon. miehellä välil raskasta, usein ottaa huumorilla. harvinaista että miehellä on tuommoinen neuroosi! tajuaako että tuo on mtongelma vai aatteleeko vaan olevansa huolehtiva ja realistinen? yleensä mun tuntemat neurootikot tiedostaa täysin olevansa sekoja ja nauravat itelleen mut eivät vaan saa huoliaan kuriin. 

Vierailija
6/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa muuta sanoa, kun että äitini oli lapsuudessani hyvin neuroottinen. Siis puhtauden etenkin pölyttömyyden vuoksi. Olisin niin toivonut että isäni olisi passittanut hänet hoitoon mutta hiirenä myötäili vieressä. Ei kertaakaan puolustanut meitä lapsia äidiltä. Eli jos huomaat että lapsia ahdistaa ja kärsivät niin ero on hyvä vaihtoehto jos mies ei suostu hoitoon.

Vierailija
7/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies toisaalta tietää että on neuroottista kysyä samaa asiaa kymmeniä kertoja mutta samalla ajattelee että on vain huolehtiva isä ja minä välinpitämätön äiti kun en ole yhtä huolissani kuin hän. voi että kun saisi miehen lääkärin juttusille ja saisi tuon lääkkeen, voisi kaikkien elämänlaatu nousta!! ap

Vierailija
8/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattais kyllä puuttua tähän..

Mä tunnen erään perheen jossa äiti on samanlainen. Hällä on kaksi lasta ja ovat olleet vuosien aikana ties millä ruokavalioilla. On ollu laktoositonta, maidotonta, gluteenitonta, maissiallergiaa yms... Vois jatkaa melko loputtomiin. Tuossa lueteltuna vain muutama ruoka-"allergia", siihen lisäks vielä sairaudet.. Lapset on tällähetkellä 8v ja 10v ja ovat aivan samanlaisia kuin äitinsä. Ihan hysteerisiä. Tai eivät kai hysteerisiä mutta jotenkin outoja. En oikein osaa selittää.. Jos esim.aivastaa pitäis heti lähteä sairaalaan tai jos on kurkkukipua, pitää lähtee HETI lääkäriin. Jotenkin myös nauttivat näistä "sairauksista" ja puhuvat niistä loputtomiin. Joss jollain muulla tulee esim. Maha kipeäksi, rupeavat heti selittämään, kuinka se on nyt varmasti samaa tautia kuin hänellä ollut aamusta asti. Lapsella ei ole kuitenkaan ollut yhtään mitään oireita. Nämä lapset on myös tutkittu useampaan otteeseen ja on todettu ettei mitään allergioita tms ole.

Mitta joo, laita stoppi miehelles ajoissa.

Vierailija
9/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies! Miten te nyt sitä haukutte? Toinen on ehkä vähän epätietoinen ja siksi tavallista huolestuneempi. Mutta ilmaiseehan tuollainen huolehtiminen aitoa Välittämistä? Ja te akan perkeleet haukutte? Te ette ansaitse muuta kuin...

t: y ksinäinen nainen, joka osaa arvostaa huoelhtivaa miestä, vaikka  se menisi vähän överiksi

Vierailija
10/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
11/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein kuin mun anoppi :) Mut siis joo, tosi ärsyttävää tuollainen..ymmärrän sua. Normaali elämä on turhan raskasta...

Vierailija
12/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysymys herää, onko oikein että eroan miehestä jolla tälläisiä neurooseja useampiakin, mutta muuten on hyvä isä lapsille? puolisona täys sika mutta olen järkeillyt niin että kun se kerran on ensiarvoisen tärkeää että tyttölapsilla on isä mukana elämässään niin kärsin kyllä itse tälläisen..mutta sitten kuitenkin, onko se lasten etu sittenkään!!kuulla tuntikausia joka päivä kun isä pui lastensa tai omia sairauksiaan ja minä myöntelen lampaana vieressä?! perkele että on tosissaan mitta täynnä!! ap

Vierailija
13/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä miettisin tuota sitä kautta, että mieluummin lapsen parasta ajava neuroottisuus kuin joku ocd, joka vie perheeltä hermojen lisäksi myös yhteisen ajan.

Vierailija
14/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi tarvitsisi ammattiapua. Aiheuttaa vielä kasvavalle lapselle turhaa pelkoa/paniikkia, kun lapsi omaksuu tuon "maailmankuvan"..tuskin haluat, että lapsesi reagoi jokaiseen pieneenkin tuntemukseen kuin olisi elämä ja kuolema kyseessä. Sairastuttaahan tuo "ilmapiiri" lapsen ja sinut. Mitä sitten voit tehdä jos miehesi ei suostu apua hakemaan...vaikea sanoa. Itsellä ei kyllä hermo kestäisi tuollaista, jos oikeasti on tuollaista kuin kerroit.

Vierailija
15/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä tämä oikeasti on tälläistä, ja ehkä vielä vähän pahempaakin :( siihen on vain niin turtunut että hämärästi muistaa mitä on olla normaalissa suhteessa. kun on vuosikausia tottunut siihen että helpoimmalla pääsee kun vain sanoo ja todistelee että ei ole mitään vaarallista ja et kuole syöpään ja sulla ei ole munuaistulehdusta ja ja ja ja...sitten välillä herää siihen että eihän tämä nyt ole mitenkään normaalia! ap

Vierailija
16/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin siis nuo neuroosit kohdistuu mieheen itseensä myös..ja lapsista ollaan huolissaan jos juovat vettä ->diabetes, jos eivät juo vettä ->elimistön kuivuminen, jos toinen lapsi nukkuu pidempään kuin toinen -> tämä lapsi on varmasti kipeä, jos toinen lapsi herää aikaisemmin kuin toinen ->kärsii unettomuudesta eli on vakavasti sairas. ja tätä, tunnista toiseen päivästä toiseen viikosta toiseen kuukaudesta toiseen. mulla on kauhea olo kun en tosiaan tiedä mikä on lapsille parasta :( haluaisin että heillä on isä lähellään mutta en tälläistä neuroottista...ap

Vierailija
17/17 |
08.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun tehtäväsi vahvistaa aikuisen ihmisen harhaluuloja.

Pysy vaikka yhdessä jos siltä tuntuu, mutta kohta menee todellisuudentaju sinultakin jos et puutu miehen sekoiluun.