Olen ylpeä saadessani olla venäläisen vaimo, kysy mitä vaan!
Kommentit (31)
Miksi Venäjällä on niin paljon "isättömiä" lapsia? On niitä toki kaikkialla, mutta juuri luin jutun, missä ko. ilmiöstä kerrottiin. Että on paljon äitien ja mummojen kasvattamia lapsia.
Ainakin erään venäläisen naisen mielestä suomalainen mies on parempi; tasa-arvo pelaa mm kotitöiden suhteen, venäläinen mies sovinistisempi, no ei vaadi kovin korkeaa älykkyysosamäärää että tämän tajuaa, kun vertaa esim. venäläisten ja suomalaisten naisten pukeutumista.
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 11:37"]
:D
Ei, ei kannata Putinia.
-ap
[/quote]
Hieno mies! Taputahan häntä olalle puolestani!
Ihmiset rakastuvat ihmsiiin ja joskus tämä on muualta kuin Suomesta. Itse voisin hyvin kuvitella voivani ihastua venäläiseen mieheen jos on hyvä ihminen.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:01"]Miksi et saanut suomalaista miestä?
[/quote]
Muotoilisin kysymyksesi uudestaan, sillä kyse ei ollut saamisessa. Miksi en ottanut suomalaista miestä? Seurustelin parin suomalaisen kanssa, ja kun tapasin nykyisen mieheni, ihastuin ja rakastuin siihen että hän oli aivan erillainen kuin nämä muut, täysin pöllöt suomalaiset miehet. Enkä halua ylistää, kyllä niitä kunnollisiä suomalaisiakin varmaan löytyy, minulle sattui vaan tällainen kultakimpale venäläinen nenän eteen. Ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 01:08"]Ainakin erään venäläisen naisen mielestä suomalainen mies on parempi; tasa-arvo pelaa mm kotitöiden suhteen, venäläinen mies sovinistisempi, no ei vaadi kovin korkeaa älykkyysosamäärää että tämän tajuaa, kun vertaa esim. venäläisten ja suomalaisten naisten pukeutumista.
[/quote]
Hän on kyllä oikeassa siinä mielessä että venäläisessä perheessä on tapana että mies hoitaa ne raskaat työt, kun nainen taas hoitaa lapset, pyykit, ruoat ja siivoukset, pyörittää siis kotia. Meillä toimii hyvin tämä käytäntö. Ap
missä tapasitte?
mutta hyvä juttu sulle. jokseenkun mun mielestä ei puolison kansallisuudella ole väliä, kunhan muuten menee hyvin. ottaisin itse mieluiten ulkomaalaisen jollen jo olisi 'ulkomaalaisen suomalaisen ' kanssa. nämä Suomen kasvatit kun ovat aika hiljaisia ja umpimielisiä
[quote author="Vierailija" time="15.08.2014 klo 08:07"]
missä tapasitte?
mutta hyvä juttu sulle. jokseenkun mun mielestä ei puolison kansallisuudella ole väliä, kunhan muuten menee hyvin. ottaisin itse mieluiten ulkomaalaisen jollen jo olisi 'ulkomaalaisen suomalaisen ' kanssa. nämä Suomen kasvatit kun ovat aika hiljaisia ja umpimielisiä
[/quote]
Tapasimme ystävämme kautta.
Totta! Itse pidän tosi paljon venäjän kultuurista ja olen onnekas että olen saanut oppia niin paljon mieheltäni ja hänen sukulaisiltaan. Uskon että hän olisi varmaan aivan toisenlainen jos olisi vaikka adoptoitu pienenä Suomeen, suomalaiseen perheeseen. Ap
Mun venäläinen mieheni saa aika usein väärinymmärryksiä aikaan töissä. Pari naista on ollut siihen ihan lääpällään, raukka kun ei tajua olevansa ylikohtelias ja -huomaavainen suomalaisiin verrattuna. Hymyilee ja on aina ystävällinen.
Mutta joo, jos joskus venäläisen kanssa yhteen päädyt, niin prinsessakohtelua on luvassa. :)