Koska viimeksi olet silittÀnyt kissaa?
Kommentit (27)
Siskolla on kuusi kissanpentua, joten en uskaltanut silittÀÀ. EhkĂ€ pari kuukautta sitten. đ
Voi itku, nyt tajusin ettÀ en ole silittÀnyt kissaa vuoteen.
ElÀmÀ ei ole hyvÀÀ ilman kissaa. Kiitti vaan kun muistutit, ap.
10 minuuttia sitten.
MeillÀ on kolme kissaa ja nuorin olettaa saavansa silityksiÀ usein.
Viitisen minuuttia sitten. Jahka saavat syötyÀ kömpivÀt sÀngylle leipomaan mun kipeÀÀ jalkaa. Parempaa työtÀ tekevÀt kuin kalliit hierojat.
Mulla on varmaan 10 vuotta siitĂ€ kun viimeksi silitin, mutta huomenna saan vihdoinkin yhden jopa syliin, tai ainakin toivon niin. đ
Vierailija kirjoitti:
Viitisen minuuttia sitten. Jahka saavat syötyÀ kömpivÀt sÀngylle leipomaan mun kipeÀÀ jalkaa. Parempaa työtÀ tekevÀt kuin kalliit hierojat.
đ
VieressÀ on 16 v kissa jota silittelen parhaillaan
8 vuotta sitten edesmennyttÀ kissaani. IkÀvÀ on vielÀkin, niin herttainen tyttö oli.
Saan vieroitusoireita, jos en saa silittÀÀ kissaa vÀhÀÀn aikaan. Kun omaa kissaa ei ollut silittelin satunnaisia kissoja ulkona, jos antoivat kiinni.
Juuri katsoin 20 vuotta vanhaa videota, jossa silittelin silloista kiehrÀÀvÀÀ kissaani minuttikaupalla.
Kuinkahan kauan siitÀ on, kun allergiani puhkesi? Varmaan parikymmentÀ vuotta, joten niin pitkÀÀn aikaan en ole kissaa silittÀnyt. Pystyn jonkin aikaa olemaan kissan kanssa samassa tilassa allergialÀÀkittynÀ, kunhan en vain koske kissaan.
Kuukausi sitten kun elÀinlÀÀkÀri nukutti 19-vuotiaan kissamme.
Monta monituista vuotta sitten. En ees muista kenen kissa... ehkÀ lÀhinaapurin edellinen, joten yli 10 vuotta sitten? LÀhipiirissÀ ei oo koskaan kissoja ollut, hyvin vÀhÀn muitakaan lemmikkejÀ.
Nukkuu vieressÀ joten voisin silittÀÀ saman tien mutten silitÀ koska nukkuu
Joka pÀivÀ omaa mirriÀni. Paitsi silloin harvoin kun ollaan matkoilla.