Koska viimeksi olet silittÀnyt kissaa?
Kommentit (27)
Ei voi olla totta, kyllÀ on kirjoitti:
Kun tÀssÀ olen miettinyt hetken niin joudun toteamaan etten ikinÀ elÀmÀni aikana ja ikÀÀ 46v miten ihmeessÀ? Koiria, hevosia, marsuja, kaneja, hamstereita, lampaita, sikoja, vuohia, poroja, tipuja, sorsia, ankkoja, frettejÀ, laamoja, strutseja, lehmiÀ ja sÀrkÀnniemessÀ delfiiniÀ silittÀnyt, mutta ei kissaa. Pakko korjata epÀkohta elÀmÀssÀ.
Ei voi olla..... Oikeesti?
Hetki sitten RyssÀÀ (venÀjÀn sininen) ja ehkÀ tunti sitten BrittiÀ (sininen brittilÀinen). Ovat molemmat erittÀin hyvin sylissÀ viihtyviÀ ja jos ei silitystÀ tule riittÀvÀsti, alkavaa murmutus.
Eilen tallikissaa, kun vein sille ruokaa.
36 vuotta sitten. Olin silloin noin 2v. Allergisena ei tee mieli mennÀ silittelyetÀisyydelle kissoista.
Ennen hÀitÀ.
Muuttui papin aamenella lehmÀksi.
Olen silittÀnyt viimeisen kerran rakasta seniorikissaani juuri ennen kuin laskin sen hellÀsti kuusenoksilla vuorattuun pikku hautaansa joulun alla 2018.
Kun tÀssÀ olen miettinyt hetken niin joudun toteamaan etten ikinÀ elÀmÀni aikana ja ikÀÀ 46v miten ihmeessÀ? Koiria, hevosia, marsuja, kaneja, hamstereita, lampaita, sikoja, vuohia, poroja, tipuja, sorsia, ankkoja, frettejÀ, laamoja, strutseja, lehmiÀ ja sÀrkÀnniemessÀ delfiiniÀ silittÀnyt, mutta ei kissaa. Pakko korjata epÀkohta elÀmÀssÀ.