Koska viimeksi olet silittänyt kissaa?
Kommentit (27)
Ei voi olla totta, kyllä on kirjoitti:
Kun tässä olen miettinyt hetken niin joudun toteamaan etten ikinä elämäni aikana ja ikää 46v miten ihmeessä? Koiria, hevosia, marsuja, kaneja, hamstereita, lampaita, sikoja, vuohia, poroja, tipuja, sorsia, ankkoja, frettejä, laamoja, strutseja, lehmiä ja särkänniemessä delfiiniä silittänyt, mutta ei kissaa. Pakko korjata epäkohta elämässä.
Ei voi olla..... Oikeesti?
Hetki sitten Ryssää (venäjän sininen) ja ehkä tunti sitten Brittiä (sininen brittiläinen). Ovat molemmat erittäin hyvin sylissä viihtyviä ja jos ei silitystä tule riittävästi, alkavaa murmutus.
Eilen tallikissaa, kun vein sille ruokaa.
36 vuotta sitten. Olin silloin noin 2v. Allergisena ei tee mieli mennä silittelyetäisyydelle kissoista.
Ennen häitä.
Muuttui papin aamenella lehmäksi.
Olen silittänyt viimeisen kerran rakasta seniorikissaani juuri ennen kuin laskin sen hellästi kuusenoksilla vuorattuun pikku hautaansa joulun alla 2018.
Kun tässä olen miettinyt hetken niin joudun toteamaan etten ikinä elämäni aikana ja ikää 46v miten ihmeessä? Koiria, hevosia, marsuja, kaneja, hamstereita, lampaita, sikoja, vuohia, poroja, tipuja, sorsia, ankkoja, frettejä, laamoja, strutseja, lehmiä ja särkänniemessä delfiiniä silittänyt, mutta ei kissaa. Pakko korjata epäkohta elämässä.