Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

voinko saada mistään mitään tukea?

Vierailija
07.08.2014 |

Asun vuokralla, vuokra vähän alle 500€. Vuokranantajan firma meni konkurssiin, ja tästä on pakko muuttaa. Olen löytänyt jo kivan kämpän aika läheltä, eikä vuokrakaan ole kun n. 100€ enemmän (kämppä paljon paremmassa kunnossa, ja paremmalla paikalla kuin nykyinen. Ja ko kämppä on ainut vapaana oleva kämppä tässä lähialueilla. Kauemmas en voi muuttaa) ongelma on nyt siis se, että tällä hetkellä rahaa ei ole. 15 päivä tulee vähän reilu 1000€ mutta eihän se riitä takuuvuokraan + vuokraan ja ruokaan ym pakolliseen. Onko siis mahdollista että saisin esim. Sossusta jotain tukea? Ketään sukulaisia ym ei ole, enkä lainaankaan voi ottaa kun laskuja on jo niin paljon rästissä. Apua!?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.ei ole.

Vierailija
2/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:09"]Ei.ei ole.

[/quote]

miksi? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saathan takuuvuokrasi pois tästä nykyisestä kämpästä, mikset voi sitä käyttää?

Vierailija
4/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan kotipaikkakunnallasi mahdollista saada sosiaalista luottoa sosiaalitoimen kautta? Tai vuokrantakausta määräajaksi?

Vierailija
5/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä et sitä rahaa ainakaan saa.

Vierailija
6/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalitoimesta, mutta et ole toistaiseksi akuuttitapaus ajan saamiseen voi mennä viikkoja ja tuo asunto mennä alta,

Vierailija
7/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä :)

Nyt soitat huomenna heti aamusta alueesi sosiaalityöntekijälle ja selität tilanteesi. Minä sain maksusitoumuksen takuuvuokraan, sinun tulee selvittää hyväksyykö uusi vuokranantaja tämän. Toimeentulotukea tuskin saat, jos saat nyt jo pelkästään tonnin ja vuokrasi on 500€ tällä hetkellä. Ilman mitään muita tukia jäät jo nyt plussalle.

Ihmettelen vain, miksi olet näin myöhään liikenteessä asiasi kanssa. Sinulla on kuitenkim kuukauden irtisanomisaika.

Vierailija
8/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:12"]Saathan takuuvuokrasi pois tästä nykyisestä kämpästä, mikset voi sitä käyttää?

[/quote]

nykyinen vuokranantaja ei aio maksaa takuuvuokraa takaisin. Ap

Vierailija
9/9 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:34"]Olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä :)

Nyt soitat huomenna heti aamusta alueesi sosiaalityöntekijälle ja selität tilanteesi. Minä sain maksusitoumuksen takuuvuokraan, sinun tulee selvittää hyväksyykö uusi vuokranantaja tämän. Toimeentulotukea tuskin saat, jos saat nyt jo pelkästään tonnin ja vuokrasi on 500€ tällä hetkellä. Ilman mitään muita tukia jäät jo nyt plussalle.

Ihmettelen vain, miksi olet näin myöhään liikenteessä asiasi kanssa. Sinulla on kuitenkim kuukauden irtisanomisaika.

[/quote]

rahaa en enempää tarvisi kuin vain sen takuuvuokran verran, muuten varmaan pärjään kyllä. Sain tietää vasta pari päivää sitten että täytyy muuttaa, koska nykyinen vuokranantaja sanoi ostavansa asunnon ja jatkavan vuokrasopimustani