Hävettääkö sinua jotku av-jutut niin paljon, ettet kehtaa kertoa niistä miehellesi?
Minä luen hämmästyneenä viestejä, joissa jotkut kertovat kertoneensa miehelleen typerimpiä av-juttuja. Itse en kerro koskaan, koska häpeän naissukupuolen puolesta näköjään niin paljon ja tunnen jotakin lojaalisuutta naisia kohtaan. Jos kertoisin miehelle, kuinka tyhmiä mielipiteitä täällä on välillä, tuntuisi kuin halveeraisi koko naissukupuolta. Tiedättekö, samalla tavalla, miten esim. lääkärit eivät juurikaan moiti oman alansa edustajia muille.
Onko kenelläkään muulla samanlaisia fiilareita?
Kommentit (5)
Kaikkein makeimmat naurut saa nää nimijutut ja kotiäidit versus uraäidit jutut.
että mies lukisi aihe vapaata enkä siis kerrokaan hänelle mitään. Mutta kyllä tuo häpeä on ihan aiheestakin, sillä niin typeriä, mustavalkoisia ja kapeakatseisia juttuja täällä on välillä. Itse en ikinä pystyisi sellaisiin tuotoksiin. Tämän palstan perusteella naisista saa kyllä tosi vähä-älyisen kuvan, onneksi suurin osa naisista on kuitenkin ihan järkeviä. Mutta en olisi koskaan uskonut, miten kapeakatseisia ihmiset ovat, siinä AV on kyllä minua sivistänyt.
Älytöntä hävetä tätä palstaa tyyliin " kun naiset..." .
Osaavat ne miehetkin ihan samalla tavalla. Tyyli saattaa olla eri, mutta käytöstavat, kapeakatseisuus ym. ihan samaa.
Minua itseasiassa hävettää TEIDÄN häpeäjien kapeakatseisuus ja mustavalkoisuus. Ei toinen sukupuoli ole toista pahempi. Mustavalkoista ajattelua sellainen.
Tai siis hävettää kyllä, mutta kerron miehelle aina tyhmimmät jutut jotta voidaan nauraa kuinka tyhmiä ihmisiä maa päällään kantaa.
Musta on ihan sairaan mukavaa lukea ukolle näitä " ukko makaa kparulassa vielä klo 10 sunnuntaina" - valituksia ja " päästätkö miehen sinnejasinne" - juttuja.
Tuntee itsensä järjettömän hyväksi vaimoksi ja mieskin osaa arvostaa sitä, etten nalkuta ja valita turhista asioista!