Katie Pricen 14v tytär näyttää muovinukelta, ei ihmiseltä
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/a4ab266a-790b-4a85-8a85-b9e849…
Siinä on lapsen elämä pilattu ennen kuin on alkanutkaan, ei tarvitse kuin tota kuvaa katsoa, niin sen ymmärtää.
Kommentit (77)
Minkälainen on nainen joka alentuu panettelemaan ulkonäköä. Kuvailkaa
Vierailija kirjoitti:
Silmät helkutin kaukana toisistaan, onpa tosi upea...kalansilmä.
Saisit hävetä puheitasi, oletko jo täysi ikäinen.
Vierailija kirjoitti:
Meikattu ja photoshopattu rankasti tuo kuva.
joo, ei ollut mikään polaroid-näpsy, vaan rankasti filtteröity ja rankasti pakkeloitu naama. Aika naturelli tyttö kuitenkin onneksi (ainakin vielä)
Sairasta lapsen luonnollisen ulkonäön arvostelua palstalla.
Ensinnäkin tyttö on todella kaunis ja lisäksi persoonallisella tavalla. Omat suun kautta hengittävät pikku nenänkaivajanne tuskin yltävät verroille koskaan - vaikka meikattaisiin.[/quote]
Tuossa ei ole mitään luonnollista !
Olet ilmeisesti tämän sairaan, muovisen sukupolven kasvatteja.
Ei ole mikään ihme, että ihmisillä on kaikenlaisia henkisiä- ja fyysisiäkin ongelmia kun tällaista ihannoidaan ja tuputetaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairasta lapsen luonnollisen ulkonäön arvostelua palstalla.
Ensinnäkin tyttö on todella kaunis ja lisäksi persoonallisella tavalla. Omat suun kautta hengittävät pikku nenänkaivajanne tuskin yltävät verroille koskaan - vaikka meikattaisiin.
Tuossa ei ole mitään luonnollista !
Olet ilmeisesti tämän sairaan, muovisen sukupolven kasvatteja.
Ei ole mikään ihme, että ihmisillä on kaikenlaisia henkisiä- ja fyysisiäkin ongelmia kun tällaista ihannoidaan ja tuputetaan.
Luepa tarkemmin! Täällä on arvosteltu tosi ikävästi nimenomaan tytön luonnollisia piirteitä, nenää, silmiä. Joku ei pidä kiharoistakaan. Nämä kuitenkin ovat ominaisuuksia, jotka hän on saanut syntymässään.
Jos äitinsä on meikannut häntä pienenä kuviin, jotka julkaisi, on tietysti ajattelematonta häneltä, mutta tuskin lapsi hillui meikeissä joka päivä.
Tulee muistaa, että mitä "vikoja" äidin käytöksessä onkin ollut, hän on itse hoitanut vammaisen esikoisensa aikuisikään asti. Ja lapset näyttävät iloisilta ja hoidetuilta.
Luepa tarkemmin! Täällä on arvosteltu tosi ikävästi nimenomaan tytön luonnollisia piirteitä, nenää, silmiä. Joku ei pidä kiharoistakaan. Nämä kuitenkin ovat ominaisuuksia, jotka hän on saanut syntymässään.
Jos äitinsä on meikannut häntä pienenä kuviin, jotka julkaisi, on tietysti ajattelematonta häneltä, mutta tuskin lapsi hillui meikeissä joka päivä.
Tulee muistaa, että mitä "vikoja" äidin käytöksessä onkin ollut, hän on itse hoitanut vammaisen esikoisensa aikuisikään asti. Ja lapset näyttävät iloisilta ja hoidetuilta.[/quote]
No onko ylipäänsä tervettä työntää niitä lapsia sinne julkisuuteen ?
Ja lapsen ( kuten muidenkin toki) arvon ei tule perustua ulkonäölle.
Tuossa lapsimissikisojen "luvatussa maassa" vanhemmat yrittävät päteä keinolla millä hyvänsä.
Ja miksei sitten kuitenkaan kelvannut se luonnollinen ulkonäkö, kun julkaistaan näitä töröhuuli/ filtterikuvia...
Itsekin Katie antaa "esimerkillään" ymmärtää, että esim. kauneusleikkaukset ovat "tarpeen".
Voiko tuollainen olla vaikuttamatta psyykeen ?
Ainoa luonnollinen siinä perheessä onkin tämä vammainen poika.
Vierailija kirjoitti:
sellaiset naisvihat sieltä sitten. ja aloittaja on takuulla itse nainen.
Tällaista "ihannetta" saakin arvostella.
Sairasta...
Vierailija kirjoitti:
Tulee muistaa, että mitä "vikoja" äidin käytöksessä onkin ollut, hän on itse hoitanut vammaisen esikoisensa aikuisikään asti. Ja lapset näyttävät iloisilta ja hoidetuilta.
No onko ylipäänsä tervettä työntää niitä lapsia sinne julkisuuteen ?
Ja lapsen ( kuten muidenkin toki) arvon ei tule perustua ulkonäölle.
Tuossa lapsimissikisojen "luvatussa maassa" vanhemmat yrittävät päteä keinolla millä hyvänsä.
Ja miksei sitten kuitenkaan kelvannut se luonnollinen ulkonäkö, kun julkaistaan näitä töröhuuli/ filtterikuvia...
Itsekin Katie antaa "esimerkillään" ymmärtää, että esim. kauneusleikkaukset ovat "tarpeen".
Voiko tuollainen olla vaikuttamatta psyykeen ?
Ainoa luonnollinen siinä perheessä onkin tämä vammainen poika.
Mä luulin, että USA on lapsimissien luvattu maa, nämähän ovat englantilaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meikattu ja photoshopattu rankasti tuo kuva.
joo, ei ollut mikään polaroid-näpsy, vaan rankasti filtteröity ja rankasti pakkeloitu naama. Aika naturelli tyttö kuitenkin onneksi (ainakin vielä)
Taitaa tienata paremmat taskurahat kuin meidän lapset mainoksia jakamalla :D
Ja sitten aikuisena : "Ettekö tiedä, kuka mä oon..."
Vierailija kirjoitti:
Rumat tekee näitä aloituksi
Sinä oletkin sitten saanut ulkoisesti hyvät, mutta sisäisesti oksettavat geenit...
Jotenkin surullista, kun tuon ikäinen nuori tyttö näyttää siltä, kuin olisi monet kauneusleikkaukset takana. Mielestäni tuollaiset meikit eivät kuulu noin nuorelle.
Voi luoja niitä videoita, ei pysty katsomaan.
Kyllä on kasvatus mennyt pieleen ja rajusti ! Ja nyt en tarkoita ulkonäköä, vaan sitä käytöksen mallia joka näistä uhkuu...
Melaa mekkoon kyllä se oppii vielä olemaan
Ap, miksi sinulla on tarve aloittaa julkimoden haukkumaketjuja. Mitä siitä saat. VASTAA. 😝