Haluatko, että Jeesus koskettaa sua nyt, tänään ja tässähetkessä
Avaudu Jeesukselle nyt, hän haluaa pelastaa sinut, kuolihan hän uhrikuoleman sinun syntiesi tähden. Rukoillaanko yhdessä ystävät?
Kommentit (90)
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:01"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:56"]
Jeesus kosketteli minua ja sain siemensyöksyn. Jeesus rakastelee täällä miehiä ja sodat riehuvat kun Jeesus tahtoo rakastella ei lopettaa sotia
ap (Avaaja)
[/quote]
Tuo oli kyllä jo todella mautonta, esiintyä valheellisena henkilönä ja vielä puhua rumia! ap (nainen)
[/quote]
SÄ oot mauton ja ruma!
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:39"]
Olisihan se hienoa. Nuorempana itkien annoin kaikkeni Jeesukselle. Pyysin saavani uskonvarmuuden. Sitä odotellessa... Mitään ei tapahtunut ja elämä on mennyt jopa huonompaan. n34
[/quote]
Kyllä Jeesus kuulee kaikki rukoukset. Vastaus vain ei tule aina heti, tai siinä muodossa, kuin me sen haluaisimme tai toivoisimme. Ehkä hän haluaa koetella uskoasi. Mutta voit olla varma siitä että vastaus tulee, tavalla tai toisella. Jeesus ottaa hyvänpaimenen tavoin haavoittuneen tai eksyneen karitsan helmoihinsa, hoitaa ja auttaa. Rukoilen sinun ja perheesi puolesta, mene herrasi iloon! ap
[/quote]
Kiitos vastauksesta ja esirukouksesta. Minua kiinnostaa, edustatko jotain uskontokuntaa?
[/quote]
Sillä eikai merkitystä, mutta vapikseen kuulun. ap
[/quote]
Ai vapislainen JUOSKAA KAIKKI ! kokemuksesta voi kertoa että umpihullua säkkiä nää VAPIStyypit
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:03"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:57"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:39"]
Olisihan se hienoa. Nuorempana itkien annoin kaikkeni Jeesukselle. Pyysin saavani uskonvarmuuden. Sitä odotellessa... Mitään ei tapahtunut ja elämä on mennyt jopa huonompaan. n34
[/quote]
Kyllä Jeesus kuulee kaikki rukoukset. Vastaus vain ei tule aina heti, tai siinä muodossa, kuin me sen haluaisimme tai toivoisimme. Ehkä hän haluaa koetella uskoasi. Mutta voit olla varma siitä että vastaus tulee, tavalla tai toisella. Jeesus ottaa hyvänpaimenen tavoin haavoittuneen tai eksyneen karitsan helmoihinsa, hoitaa ja auttaa. Rukoilen sinun ja perheesi puolesta, mene herrasi iloon! ap
[/quote]
Kiitos vastauksesta ja esirukouksesta. Minua kiinnostaa, edustatko jotain uskontokuntaa?
[/quote]
Sillä eikai merkitystä, mutta vapikseen kuulun. ap
[/quote]
Minäkin :) Tai kuuluin nuorena. Missäpäin?
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:57"]
Jeesushan oli muuten homo. Mitäs ap siihen sanoo?
[/quote]
Tuo, mitä väität on valhetta. ap
[/quote]
Ei mennyt naimisiin, ei seurustellut. Hengasi koko aikuiselämänsä tiiviisti 12 miehen kanssa. Hmm...
Mulla ei oo mitään homoja vastaan mutta ärsyttää se kun sitä pitää koko ajan toitottaa joka tuutista. Salkkaritkin nykyään pelkkää homostelua. Ja sitten tää uus homoiltasatukirja en ymmärrä. Kasvatetaan lapset jo pienestä pitäen kieroon. Että se on ihan ok jos meidän pekka haluat pussailla naapurin villen kanssa. Ja teinille voi sitten sanoo että se on ihan ok jos haluat naida naapurin poikaa aunukseen kuhan sen jälkeen peset pippelistä kakan pois se on ihan ok.
[/quote]
Tuo oli kyllä jo todella mautonta, esiintyä valheellisena henkilönä ja vielä puhua ruma ap (nainen)
[/quote]
Älä sinä hauku minua rumaksi kun minä tiedä Jeesuksen (olevan) kädellä kun ei auta ihmiskuntaa
LAUKEA HOMOON JEESUS NIIN RAUHOITUT
ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:08"]
[/quote]
Tuo oli kyllä jo todella mautonta, esiintyä valheellisena henkilönä ja vielä puhua ruma ap (nainen)
[/quote]
Älä sinä hauku minua rumaksi kun minä tiedä Jeesuksen (olevan) kädellä kun ei auta ihmiskuntaa
LAUKEA HOMOON JEESUS NIIN RAUHOITUT
ap
[/quote]
ap jos oot sekomaassa niin hakeudu lähimpään sairaalaan.
Hän kuoli 2000v sitten ja eräs kirkolliskokous täpärästi äänesti hänen jumalallisuudestaan että jos annettaisiin olla...
Tää oli kyllä molemmilta uskovaisilta ja vastapuolelta aika surkea näytös.
uskovaiset kun etsivät aina vastapuolta, että pääsisivät sotimaan :(
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:07"][quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:04"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:57"]
Jeesushan oli muuten homo. Mitäs ap siihen sanoo?
[/quote]
Tuo, mitä väität on valhetta. ap
[/quote]
Ei mennyt naimisiin, ei seurustellut. Hengasi koko aikuiselämänsä tiiviisti 12 miehen kanssa. Hmm...
[/quote] unohdat että jeesushan kävi säännöllisesti naishuorissa. Bi voi tietty olla ollut.
Viesti nro 70 ei ole kirjoittamani! Enkä ole sinua haukkunut rumaksi, sanoin, että esiinnyt minuna ja puhut RUMIA. Jeesus ei ole syypää sotiin, Jumalana hän on rakkaus. Saatana ja hänen kätyreinään toimivat pahat ihmiset aiheuttavat sodat.. ap
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:23"]
Viesti nro 70 ei ole kirjoittamani! Enkä ole sinua haukkunut rumaksi, sanoin, että esiinnyt minuna ja puhut RUMIA. Jeesus ei ole syypää sotiin, Jumalana hän on rakkaus. Saatana ja hänen kätyreinään toimivat pahat ihmiset aiheuttavat sodat.. ap
[/quote]
Mutta sähän oot paha ihminen ku vihaat homoja.
Uskovaisten kanssa väittelystä pitäis tehdä uus olympia laji ja jeesus dumariks!
Mietin miltä tuntuisi kun jeesus ottaa suihin kun se osaa sen meri jakaantuu tempunkin mutta sitten muistin että sehän olikin mooses...
Mooses ja jeesus ois harrastanu niin apokalyptistä seksiä että huhhuh!
Omg, ekaa kertaa elämässä mun gaydar värähti, kun ajattelin Jeesusta!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:57"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Itse olen nuorena ollut vahvassa uskossa ja kokenut paljon :) Nyt vaan perheellisenä en saa uskosta mitään. Uskoisin, jos saisin sen ns uskonvarmuuden. En saa. Vaikka rukoilen, epäilen.
Sain vuosia sitten profetian, että tulen olemaan lyhtynä kaupungissani. Pyh...