Haluatko, että Jeesus koskettaa sua nyt, tänään ja tässähetkessä
Avaudu Jeesukselle nyt, hän haluaa pelastaa sinut, kuolihan hän uhrikuoleman sinun syntiesi tähden. Rukoillaanko yhdessä ystävät?
Kommentit (90)
minne se koskee minuun? saanko orgasmin? vai pitääkö soittaa poliisille seksuaalisesta häirinnästä
Hei palstalla olevat siskot ja veljet, rukoillaanko yhdessä, yhteisten asioiden puolesta? Myös tämän palstan puolesta? Kärsivien lasten ja perheiden puolesta? t.ap
Eikä unohdeta niitä höpöttäjiä. He ovat Jeesukselle rakkaita ja Hänen lapsiaan.
Voi apua, mikä ketju! :D
Mut joo, vaikea käännyttää sitä sukupolvea, joka ei ymmärrä miksi heidät pitäisi pelastaa ja miltä, mitä ne kamalat synnit on ja miksi ja mistä tarvitaan joku armo. Kun ei ole lapsena kylvetty pelkoa helvetistä, kadotukselta ja sielunvihollisesta, niin ei niillä enää aikuisiässäkään pysty pelottelemaan. Ja on aika depressiivinen ajatus, että jo syntyessä olisi jonkun perisynnin riivaama eikä siitä edes mitenkään voisi omin avuin yrittää vapautua.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:15"]
minne se koskee minuun? saanko orgasmin? vai pitääkö soittaa poliisille seksuaalisesta häirinnästä
[/quote]
Se koskee sinun sieluusi ja sydämeen, kaikki kahleesi putoavat pois. Tunnet suunnatonta iloa ja sisäistä lämpöä, rauhaa. ap
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:14"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:50"]
En osaa rukoilla.. :(
joskus aikoinaan muuten vanha naapurin mummo rukoili aina minun puolesta, oli muutenkin ihana ihminen :)
[/quote]
Rukoilen puolestasi rakas ystävä, kyllä Jeesus on nähnyt sinun tarpeesi ja toiveesi, hän muistaa, että me olemme tomua. Mene herrasi iloon! ap
[/quote]
kiitos. Ihan tuli kyyneleet silmiin :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:20"]
Kyllä tuntuu pahalle lukea noita kommentteja! Jeesus armahda
[/quote]
Hahhaahhaaa! Vitun juntti!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:24"]
Rukoile minunkin puolestani ja avioliittoni myös. T:Mies 27v
[/quote]
Rukoilen sinun ja sinun avioliittosi puolesta. Jumala on rakkaus. Mene herrasi iloon! ap
Jesse voisi olla jees, koskettelen kuitenkin itseäni. Mieluiten päästäisin yhden herran kosketelemaan, mutta hän ei halunne, joten itse pitää tämäkin hoitaa :/ ;( oO
Voisitteko rukoilla puolestani. Olen raskaana enkä tiedä mitä tehdä. Kaikkea hyvää kaikille.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:20"]
Kyllä tuntuu pahalle lukea noita kommentteja! Jeesus armahda
[/quote]
Itseäni lähinnä huvittaa ja toisaalta tällainen ketju on taas hyvä muistutus jokaiselle uskovalle, että kuinka vieraita uskon asiat ovatkaan ihmisille ja että jokainen uskova voisi hieman työstää ulosantiaan, ettei se olisi jotain "kaanaan kieltä".
-eräs kristitty
Olisihan se hienoa. Nuorempana itkien annoin kaikkeni Jeesukselle. Pyysin saavani uskonvarmuuden. Sitä odotellessa... Mitään ei tapahtunut ja elämä on mennyt jopa huonompaan. n34
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:33"]
Jesse voisi olla jees, koskettelen kuitenkin itseäni. Mieluiten päästäisin yhden herran kosketelemaan, mutta hän ei halunne, joten itse pitää tämäkin hoitaa :/ ;( oO
[/quote]
Voinko rukoilla puolestasi? ap
Mä olen aina ajatellut että olis varmaan ihan mielenkiintoista jutella Jeesuksen kanssa. Vaikuttaa mielenkiintoiselta tyypiltä. Sellaiselta vastarannankiiskeltä, joka tuulettaa luutuneitä käsityksiä uskosta ja Raamatusta. Ja puolustaa jokaista, niitäkin jotka ei häneen usko.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:50"]
En osaa rukoilla.. :(
joskus aikoinaan muuten vanha naapurin mummo rukoili aina minun puolesta, oli muutenkin ihana ihminen :)
[/quote]
Rukoilen puolestasi rakas ystävä, kyllä Jeesus on nähnyt sinun tarpeesi ja toiveesi, hän muistaa, että me olemme tomua. Mene herrasi iloon! ap