Haluatko, että Jeesus koskettaa sua nyt, tänään ja tässähetkessä
Avaudu Jeesukselle nyt, hän haluaa pelastaa sinut, kuolihan hän uhrikuoleman sinun syntiesi tähden. Rukoillaanko yhdessä ystävät?
Kommentit (90)
Pidä se jeesukses kurissa. Eihän nyt noin vaan tuntemattomia mennä koskettelemaan! Hirveetä ahdistelua. Rupeen satanistiksi!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:49"]Pidä se jeesukses kurissa. Eihän nyt noin vaan tuntemattomia mennä koskettelemaan! Hirveetä ahdistelua. Rupeen satanistiksi!
[/quote]
Satanismi on eri asia kuin saatananpalvonta.
En osaa rukoilla.. :(
joskus aikoinaan muuten vanha naapurin mummo rukoili aina minun puolesta, oli muutenkin ihana ihminen :)
En halua. Varsinkaan kun yöpaidan alla ei ole edes alushousuja, ei tiedä mihin se kosketus oikein suuntautuisi.
Toivoisin että Jeesus poraisi minua eläimellisellä raivolla kakkoseen. Pystyykö hän siihen?
Mä shippaan nyt mies 27v:tä ja Jesusta. Kuka alkaa kirjoittaa fanficcejä mun kaa?
Joo! Mulla on vain ohut aamutakki päällä, senkin helma hilautunut vyötärölle.
P.S. Sano sille että tuo omat kortsut
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:46"]
Avaudu Jeesukselle nyt, hän haluaa pelastaa sinut, kuolihan hän uhrikuoleman sinun syntiesi tähden. Rukoillaanko yhdessä ystävät?
[/quote]
Kai tiedät että jeesus oli narsisti ja sä olet sen uhri!
Jos jeesus vois imee mun nännejä ja hieroo samalla rauhallisen hellästi mun klitorista?
Kyllä Jeesus antaa armon, Pyhän Hengen ja pelastusen myös onnettomille höpöttäjille.
Mä haluan avata reiteni mun miehelleni ja haluan että hän koskettaa minua nyt, tänään ja tässä hetkessä.
Huh, aika pelottavaa jotenkin että Jeesus sai purukan käymään näin kuumana.. O.O
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:51"]
Mä shippaan nyt mies 27v:tä ja Jesusta. Kuka alkaa kirjoittaa fanficcejä mun kaa?
[/quote]
jeesus+mies27=jeesus27. Jeesus27=canon!!
Jätä se sika ansaitset parempaa!!!
Kyllä Jeesus tosiaan rakastaa kaikkia neropatteja riippumatta siitä onko heidän oivalluksen loppujen lopuksi niin kovin nerokkaita vai pelkästään lapsekkaita.
Tulet kuin Taivaan lahjana. Rukoiletko puolestani Etta saan Jumalan rauhan, itse myos iltarukouksessani sits pyydan sinulle ja minulle.
Lähetä tulemaan, oottelen täällä.
Ei kiitos. En tykkää siitä, kun tuntemattomat koskee muhun.