Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Härskeimmät tavat, jolla olet käyttänyt hyväksesi friendzone-miestä?

Vierailija
27.07.2021 |

Sellaista, joka on kuvitellut jotain enemmän.

Kommentit (85)

Vierailija
1/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten hyväksikäyttö määritellään?

Vierailija
2/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vtusta kukaan voi tietää kenenkään " kuvitelmat"? Tiedätkö ap ystäviesi? Et. Jos on sovittu, että ollaan ystäviä, niin ollaan, jos mies tai nainen luulee muuta, niin se on hänen ongelmansa. Ystäviä auttaa, ainakin minun piireissä I, eikä siitä odoteta vastapalveluksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP odottaa että jos hän auttaa naispuolisen ystävän muutossa, niin hän saa pllua. Odotatko, että saat krpää, kunautat miespuolisen kaverin muutossa?

Vierailija
4/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP odottaa että jos hän auttaa naispuolisen ystävän muutossa, niin hän saa pllua. Odotatko, että saat krpää, kunautat miespuolisen kaverin muutossa?

Tämä. Ap:n tyyppisillä ei itsellään ole mitään elämää jossa tarvitsisivat kaverien jeesiä.

Vierailija
5/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävät auttavat toisiaan vastavuoroisesti. Se on normaalia. Paitsi friendzonemiehillä jotka vain teeskentelevät ystävää ja normaaleista ystävien välisistä jeeseistä pitäisi saada piparia.

Vierailija
6/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerropa ap, miten kaverinaiset ovat sinua hyväksikäyttäneet? Tupareiden boolitarjoilua vastaan et saanut kaikilta kaverinaisilta pillua vai mitä järkyttävää tapahtui?

Ei ole saanut pllua eikä kukaan tuttu nainen ole suostunut hänen pno- orgialeluksi ja kotiorjaksi, niin on hyväksikäyttänyt ap:ta, kun on vink vink - antanut ymmärtää.

Vierailija
7/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskin tapa millä friendzoke mies on käyttänyt hyväkseen minun kaveria: juotti känniin ja r a i s k a s i.

Ja tätäkö kysyttiin?

Vierailija
8/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystävät auttavat toisiaan vastavuoroisesti. Se on normaalia. Paitsi friendzonemiehillä jotka vain teeskentelevät ystävää ja normaaleista ystävien välisistä jeeseistä pitäisi saada piparia.

Friendzonemiehet on pahimman luokan härkejä lokkeja juuri tästä syystä, kun kusettavat toista luulemaan, että on ystävä, mutta kaikki tapahtuu vain siksi, että pääsee polkemaan. 🤮

Vierailija
9/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Härskin tapa millä friendzoke mies on käyttänyt hyväkseen minun kaveria: juotti känniin ja r a i s k a s i.

Minun ystävämieheni, jonka olin tuntenut vuosikausia, ja johon vilpittömästi luotin yritti tuota. Alkoi kännissä kopelpimaan sieltä ja työnsi kielen suuhun. Pistin välit poikki. Kunnioituksesta häntä kohtaan kuitenkin juttelin hänen kanssaan, ja kysyin, että miksi hän teki niin, niin hän sanoi, että ei hän muusta syystä ollut ystäväni, kun vain odotti pääsevänsä " pukille", ja on sen kuulemma ansainnut, kun on minun typeriä juttuja vuosikaudet joutunut kuulemaan. Sen jälkeen en ole ketään miestä huolinut kaveriksini, enkä muutenkaan. Miehillä ei ole muu mielessä kuin piparin saaminen.

Vierailija
10/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Friendzonemiehet on pahimman luokan härkejä lokkeja juuri tästä syystä, kun kusettavat toista luulemaan, että on ystävä, mutta kaikki tapahtuu vain siksi, että pääsee polkemaan. 🤮

Kyllä. Ja kun käännyt niin friendzone mies huokailee ja nuuhkii niskoja ja olkapäätä samalla kun salakavalasti kouraisee itseään haaroista saadakseen väreen.

Sitten käännyttyäsi hän ottaa tee-miehen asennon ja nojaa villapaidassaan kirjahyllyyn ja zuumailee jotain kirjaa tuumailevasti, vaikka oikeasti katselikin takamusta kieli pitkällä.

Vierailija
11/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies kusetti minua luulemaan itseään ystäväksi, mutta vetikin kilarit, kun tapailin seurustelumiestä. Osa miehistä ei osaa olla kaveri naisen kanssa, vaan näköjään on aina taka-ajatuksia.

Vierailija
12/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hyvä, älä suostu hyväksikäytettäväksi. Kai sinulla nyt joku oma tahtokin on?

Vierailija
13/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset eivät ikinä käytä miehiä hyväksi. N28

Vierailija
14/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma henkilökohtainen taksikuski.

Vierailija
15/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka minkäänlaista hyväksikäyttöä naisen taholta tai salattuja aikeita miehen taholta ei "ystävyydessä" olisi, niin silti se on jotenkin ällöttävän vääristynyt, epätasapainoinen ihmissuhde. Toinen sanelee toiselle paikan elämässään, olet "vain kaveri" tms. Ystävällisestikin sanottuna silkkaa mitätöintiä. 

Vierailija
16/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka minkäänlaista hyväksikäyttöä naisen taholta tai salattuja aikeita miehen taholta ei "ystävyydessä" olisi, niin silti se on jotenkin ällöttävän vääristynyt, epätasapainoinen ihmissuhde. Toinen sanelee toiselle paikan elämässään, olet "vain kaveri" tms. Ystävällisestikin sanottuna silkkaa mitätöintiä. 

Täh. Sehän on päin vastoin niin että kyseinen henkilö ylennetään kaikista maailman ihmisistä ystäväksi, vaikkei parisuhdemielessä kiinnostakaan.

Vierailija
17/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä vtusta kukaan voi tietää kenenkään " kuvitelmat"? Tiedätkö ap ystäviesi? Et. Jos on sovittu, että ollaan ystäviä, niin ollaan, jos mies tai nainen luulee muuta, niin se on hänen ongelmansa. Ystäviä auttaa, ainakin minun piireissä I, eikä siitä odoteta vastapalveluksia.

Pitääkö ystävänä oleminen erikseen sopia? Itse olen ajatellut että siitä pitää sopia jos ollaan jotain muuta kuin ystäviä. Ystävyys on oletus silloin kun viihdytään yhdessä eikä harrasteta seksiä.

Vierailija
18/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen olisi pakko alkaa miehen kanssa parisuhteeseen, jotta mies ei kokisi itseään "mitätöidyksi"? Jos kaveruus ei sinulle sovi vaan se on sinulle "mitätöintiä", poistu myrkyttämästä naisen elämää. Ei kukaan voi sinua kaverikseen pakottaa. Se on sinun oma valintasi.

Vierailija
19/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö ystävänä oleminen erikseen sopia? Itse olen ajatellut että siitä pitää sopia jos ollaan jotain muuta kuin ystäviä. Ystävyys on oletus silloin kun viihdytään yhdessä eikä harrasteta seksiä.

Lisään tähän vielä että olen auttanut ystäviäni monin tavoin enkä ole koskaan odottanut mitään intiimipalveluja vastalahjaksi.

Vierailija
20/85 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tuo ole mikään friendzone tapaus. Friendzone on kyseessä, kun nainen pienellä flirtillä roikottaa suhteen mahdollisuutta miehelle, vaikka hänellä ei ole aikeissa suhde.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi