HYI helvetti ku ahdistaa ku miehet pieree salilla!!
Aina joku töräyttelemessä kun tekee jotain liikettä! Sitten tulee monesti ällöttävä haju ja lähden pois niin vikkelään kun vaan voi ellei sarja ole todella pahasti kesken. Opetelkaa miehillenne käytöstapoja!
Kommentit (17)
"Opetelkaa miehillenne käytöstapoja" Voisiko ap "opetelkaa" kirjoittamaan.
No treenaa kotona. Ihan luonnollista, että alkaa pierettää, varsinkin jossain kyykyissä. Tuskin kukaan tarkoituksella piereskelee kaikkien kuullen.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Miks kaikkien naisten pitää olla pilkunnussijoita :D miesten maailmassa tosta sais heti naamat verille, ketään ei jaksa tollasta.
Ei kai ne nyt oikeasti siellä piere? En ole kertaakaan kuullut, vaikka aina silloin tällöin sekasalilla käynkin. Tai sitten ne vaan päästää niitä hiljaisia tappajia.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:24"]
[/quote]
Miks kaikkien naisten pitää olla pilkunnussijoita :D miesten maailmassa tosta sais heti naamat verille, ketään ei jaksa tollasta.
[/quote]
"ketään" = KUKAAN.
pillut siellä haisee enimmäkseen ja pillupierut turahtelee.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:33"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:02"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:24"]
[/quote]
[/quote]
"ketään" = KUKAAN.
[/quote]
Painu vittuun! Älä sä oo mulle katkera sen takia, että reputit yo-tutkinnon äidinkielen hylätyn takia ja syrjäydyit sen takia yhteiskunnasta. Ei siihen auta se, että koitat todistella, että muutkaan eivät osaa.
[/quote]
[/quote] Ketä tulee kylille
Ketä siel on
Ketä on isä
Ap haluaa, että äijät kuolaa sen persettä
Minä olen nainen ja jos kesken sarjan pierettää niin mä pieraisen. Jos kesken treenin pierettää niin pieren. Mua ei kiinnosta muiden hyvinvointi salilla - mä oon siellä itseäni varten. Painot toimitan omille paikoilleen ja olen siististi ja kohteliaasti.
Jos jollain on aikaa jäädä muehtimaan mun suolistokaasuja tai muutakaan muhun liittyvää, hän ei todellakaan ole salilla täysillä treenaamassa.
Treenaa kotona tai älä treenaa ollenkaan, jos noin neidityttää :smile:
Kyllä minulta naisenakin on monesti pieru vahingossa päässyt salilla. Kyykyt ja vatsalihasliikkeet ovat pahimpia, jos pierettää.
Ja kakkamolekyylit leijuu sun sieraimista sisälle.