Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tilanteita jossa sinä tai miehesi on joutunut käyttää väkivaltaa.

Vierailija
24.09.2014 |

Siis tarkoitan, että vaikka joku sekopää on hyökännyt kimppuun kadulla tai yrittännyt tunkea väkisin sisään kotiinne tai tms. Eli tilanteita, joissa sinun tai miehesi on ollut pakko käyttää väkivaltaa, vaikka ei olisi halunnut.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en oikeastaan ole joutunut sellaiseen tilanteeseen, olen iso nainen niin kukaan ei mun kimppuun käy. Mies taas tekee työkseen sellaista työtä jossa voi joutua jonkun ihmisen taltuttamaan, mutta ei sekään mitään väkivaltaa ole, asiakasta estetään tekemästä pahuuksia, mutta ei mies niistä mulle puhu.

Ei tule tutuistakaan kuin yksi mieleen, joka ei kyllä kai itse tehnyt mitään, mutta jonka hullu naapuri oli tullut puukon kanssa uhkailemaan. Tuttu mies sai käräjiltä siitä korvauksia, tai en tiedä onko saanut niitä, mutta ainakin syyllinen tuomittiin maksamaan korvauksia, ja mies muutti rauhallisemmalle puolelle kaupunkia.

Vierailija
2/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sellaisia tilanteita sattunut ainakaan minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran piti väkivalloin avata ananaspurkki. Ei ollut sitä avaajaa, turvauduin vasaraan.

Vierailija
4/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä en tiedä mutta kun minut yritettiin raiskata, jouduin käyttämään väkivaltaa/voimaa.

Vierailija
5/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmapistoolilla lapsena jouduin ampumaan puukolla varustautunutta tunkeilijaa (murtovaras,aineissa) jalkaan, kun ei pysähtynyt vaikka uhkasin että jos ei poistu, ammun. Jouduin sitten ampumaan. Ikää oli sillon 12v eikä jäänyt traumoja

Vierailija
6/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni pani minua väkivalloin perseeseen :)!

Vierailija
7/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetäisin erästä miestä turpaan kun hän työnti kätensä hameeni alle. Olin vielä alaikäinen, tämä "herrasmies" oli jo keski-ikäinen. Ei kaduta yhtään.

Vierailija
8/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävän ex hyökkäsi kimppuuni jolloin jouduin puolustautumaan. Toisen kerran baarin edessä käveli joku narkki ja löi ohitse kulkiessaan minua naamaan, ihan refleksinä otin takaraivosta kiinni, heitin maahan mahalleen ja huusin että hittoako kävi lyömässä, sama nainen oli lyönyt muutamaa muuta baarista ulos tullessaan. Oli jostain kumman syystä vielä hämillään kun makasi maassa polveni selässään ja tukka nyrkissäni. En ole väkivaltainen, mutta kun joku käy kiinni jokin minussa pimahtaa ja takaisin annan murto-osa sekunneissa.

Vierailija
9/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pussailin nuorempana kaverin (tyttö) kanssa baarissa pienissä höpöissä. Joku eukko suuttui kun ukkonsa katseli liian innostuneena ja kävi kaverini päälle. Latasin pataan. En lentänyt ulos, vaan tämä lesbo-foobikko x)

Vierailija
10/10 |
24.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun mies söi kaikki vanukkaat.. :(
En vaan voinut hillitä itseäni.