Mua ärsyttää kun naiset inhoaa mua!
En tiedä mistä tää johtuu, mutta n.90% naisista joiden kanssa olen missään tekemisissä tai en ole edes tekemisissä, eivät voi sietää mua. Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa, mutta nyt viime aikoina olen oikeasti alkanut ihmetellä tätä naisten inhoa?
En ole ikinä tahallisesti loukannut ketään, olen aina ystävällinen ja iloinen ihmisten seurassa ja silti, mulla on vain pari hyvää naiskaveria, uusia tuttavuuksia on todella vaikea luoda, kun katsotaan pitkin nenänvarttaan ja pyöritellään silmiään. Mikä mussa on vikana? :(
Esimerkki tilanne sukujuhlissa tai kavereiden kanssa juhlimassa, jutellaan joidenkin muiden naisten kanssa, niin juuri kukaan ei ota muhun kontaktia, kaikille muille kyllä jutellaan. Välillä on ihan sellaistakin, että olen vaikka 2 kaverini kanssa (vaikka pirkko ja liisa) juhlimassa ja juttelemassa muiden naisten kanssa, niin lähtiessä oikein mainitaan että "Pirkko ja Liisa, oli niin mukava nähdä, toivottavasti tavataan taas pian!" Vaikka mä olen siinä vieressä, tunnun olevan pelkkää ilmaa!
Anteeksi tämä purkaus, mutta mua oikeasti ärsyttää, ymmärtäisin jos olisin joku kamala akka joka ei tule toimeen kenenkään kanssa, mutta kun olen kaikille ystävällinen ja avoin, enkä halua kenellekkään mitään pahaa :(
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:29"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:21"]Älkää jaksako tätä 'naiset kateellisia'. Onhan paljon todella kauniita naisia, joilla on naispuolisia kavereita, että tuskin se on aina se ainoa ja oikea syy.
[/quote]
Mutta TODELLA usein rumemmat naiset sorsii kauniimpaa kaveriporukassakin. On meinaan uhka. Tietysti ne yhtä kauniit kaverit tulevat toimeen eivätkä piikittele. Pahinta on rivosuiset, lihavat ja todella katkerat naiset. Osaavat olla todella ilkeitä kauniille ja hoikille tuttavapiirin naisille.
[/quote]
Rumalle naiselle kaunis ei kyllä ole mikään erityinen uhka. Koska jos on ruma, niin silloinhan suurin osa naisista on paremman näköisiä. Loogisesti suurempi uhka on ne vähän nätimmät, koska eihän ruma ja kaunis esimerkiksi kilpaile samoista miehistä.
Kyllä osa naisista musta tykkää, mutta selvästi valtaosa ei.
Ne jotka pitävät musta niin ovatkin tosi ihania ja läheisiä ihmisiä minulle, mutta se osa joka ei minusta pidä, pitävät minua täytenä ilmana. ap
Mulla on aina ollut sama ongelma, koska mulle on geenit suoneet hyyvin isot rinnat muuten normaaliin kroppaan nähden. Jo ennen kun ehdin suutani aukaista ja tutustua, naiset ovat päättäneet inhota/halveksua minua ja puhuvat selän takana että olen tyrkky jne. Kyllä, tätä on ollut 13-vuotiaasta asti ja tapahtuu vieläkin vaikka olen 22. Harmittaa :( ja en ole tyrkky, ne on vaan tosiaan niin isot ettei niitä voi huomaamattomaksi saada.. miehien huomio lähinnä ärsyttää, kosketus yritykset yms.
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen, että se, että oot rennommin ja luontevammin miesten kanssa tarkottaa kääntäen sitä, että olet vähemmän luonteva ja rento naisseurassa. Pieni sosiaalinen kömpelyys näkyy jo ihan sellaisenaan ja tulkitaan helposti tylyydeksi, josta vastapuoli sit vaivautuu ja jättäytyy itsekin kylmäksi.
Myllyyn heittää lisää vettä se, että tulet hyvin toimeen miesten kanssa. Keskimäärin naiset ovat aika itsekriittisiä ja epävarmoja miehiin verrattuna ja se, että nainen näkee, kuinka oot rento miesten kanssa ja ei-rento sen seurassa kääntyy herkästi niin, että nainen ottavat sen kritiikkinä itseään kohtaan ja niin, että et tykkää siitä ja siinä itsessään on jotain vikaa.
Tuttu juttu. Itsekkin oon hyvä jätkä, kiitos 2 isonveljen. Tuun paremmin toimeen miesten, kun naisten kanssa. Ja, olen pieni nätti nainen. Onneks on sentäs 2 ihanaa sydänystävää ja mieskin on katsellu mua jo 21v. Ilman ystäviäni ja miestäni, en varmasti kestäisi muiden naisten vihaa ja kateutta. Nuorempana tilanne ärsytti, mutta nyt lähinnä huvittaa. Eli, olen huora, kukkakeppi, kääpiö, säälittävä kotirouva, käytän miestäni hyväkseni, lapseni on pilalle lellitty jne,,,
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:43"]
Minä taas olen aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa, vaikka saan paljon kehuja ulkonäöstä, sekä miehiltä että naisilta. En siis usko, että kyse olisi kateudesta.
Ja mitä tulee aiempiin kommentteihin, niin minulla on kyllä myös ystäviä, jotka ovat selkeästi rumia, mutta silti aivan ihania ihmisiä, eikä tosiaan mitään katkeria ämmiä! Tuo on ihan samanlaista yleistystä kuin se, että kauniit olisi typeriä, tms!
Mutta olen huomannut, että naiset, jotka ei tule toimeen toisten naisten kanssa, yleensä pitää itseään parempina kuin muut naiset. Oletko sellainen tai onko mahdollista, että sinusta saa sellaisen kuvan?
Olet varmaan ihan kiva, mutta jos 50 prosenttia maailman väestöstä on sellaisia, ettei kukaan tykkää, niin kyllä se vika sinussa on, ei ne kaikki ole kateellisia tai katkeria tai mitä tässä ehdotettiinkin! Ei se silti välttämättä ole suuri vika, ehkä vain väärinkäsitys. Olisiko vaikka sukulaista, jolta voisit saada rehellisen mielipiteen?
[/quote]
Olipas omituinen ja jotenkin ap:ta halventava kommentti, eikös aloittaja tuossa juuri kirjoittanut että tulee hyvin toimeen miesten kanssa mutta naiset pitävät häntä usein ns. täytenä ilmana? minulle on useinkin tapahtunut aivan samaa (kyllä myös lomilla ulkomailla) ja olen huomannut että silloin on parasta vaan vetäytyä eikä edes yrittää väkisin jutella jollekin naiselle, joka kaikin tavoin osoittaa että "mene pois en halua jutella juuri sinulle!!" Sen aistii vähän kuin siili nostaa piikit ylös kun kokee uhan, nämä on aivan samanlaisia tilanteita. Esimerkiksi yhdessä hotellissa oli töissä pari vanhempaa naista joiden sydän suli kun näkivät erään ruotsalaisen homopariskunnan, naiset alkoivat lässyttää ja iskeä näitä miehiä vaikka he olivat homoja ja kun oli minun vuoro kirjautua hotelliin niin olin aivan kuin ilmaa näille vanhemmille naisille ja he nakkelivat niskojaan vihainen ilme kasvoilla mitään puhumatta. Ei tämä kovin tärkeä juttu ole mutta jäi todella hyvin mieleeni, tapahtui etelässä vuosia sitten. Yhdessä toisessa hotellissa (jälleen eri maalainen) nainen valehteli minulle ettei hotellissa ole ainuttakaan huonetta vapaana ja kun palasin kysymään asiaa miestyöntekijältä hän kertoi heti että kyllä on tilaa! En enää vaivannut tätä ko. naistyöntekijää koska huomasin ettei hän pitänyt muista naisista, miehille tämäkin tapaus kyllä jaksoi lässyttää, vierestä katselin kuinka hän vaihtoi äänensävyä miesasiakkaalle. Näitä esimerkkejä voisi jatkaa loputtomiin, aivan toisaalla tapasin aivan erityisen katkeran oloisen vanhemman naisen joka kohteli minua heti kuin paskaläjää, mutta heti kun toimistoon ilmestyi raksamies nainen alkoi lässyttää miehelle.
Kyllä jotkut sinkkunaiset todellakin kokevat muut (etenkin nuoremmat) naiset kilpailijoikseen ja kohtelevat tuikituntemattomia näin. Joillekin on ehkä tärkeää päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa ettei tarttisi vaikka siellä hotellin respassa kököttää töissä, niin kokevat ettei mahdollisuudet riitä jos näköpiirissä on kauniita nuorempia naisia. Mielestäni he tukevat sovinismia käyttäytymällä näin! ja helvetissä on aivan erityinen paikka sellaisille naisille jotka eivät tue muita naisia.
Voihan jollain olla vaikka hormonaalisia ailahteluita, kuukautiset, mies jättänyt kauniimman/nuoremman naisen takia tai muuta sellaista jolloin kokevat yks kaks jonkun toisen naisen uhaksi. Ihan samanlailla linnuillakin on nokkimisjärjestys, jotkut naiset myös yrittävät noudattaa tätä, tulisi kumminkin muistaa että olemme ihmisiä emmekä tuollaisia hölmöjä kanoja!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:43"]
Minä taas olen aina tullut hyvin toimeen naisten kanssa, vaikka saan paljon kehuja ulkonäöstä, sekä miehiltä että naisilta. En siis usko, että kyse olisi kateudesta.
Ja mitä tulee aiempiin kommentteihin, niin minulla on kyllä myös ystäviä, jotka ovat selkeästi rumia, mutta silti aivan ihania ihmisiä, eikä tosiaan mitään katkeria ämmiä! Tuo on ihan samanlaista yleistystä kuin se, että kauniit olisi typeriä, tms!
Mutta olen huomannut, että naiset, jotka ei tule toimeen toisten naisten kanssa, yleensä pitää itseään parempina kuin muut naiset. Oletko sellainen tai onko mahdollista, että sinusta saa sellaisen kuvan?
Olet varmaan ihan kiva, mutta jos 50 prosenttia maailman väestöstä on sellaisia, ettei kukaan tykkää, niin kyllä se vika sinussa on, ei ne kaikki ole kateellisia tai katkeria tai mitä tässä ehdotettiinkin! Ei se silti välttämättä ole suuri vika, ehkä vain väärinkäsitys. Olisiko vaikka sukulaista, jolta voisit saada rehellisen mielipiteen?
[/quote]
Olipas omituinen ja jotenkin ap:ta halventava kommentti, eikös aloittaja tuossa juuri kirjoittanut että tulee hyvin toimeen miesten kanssa mutta naiset pitävät häntä usein ns. täytenä ilmana? minulle on useinkin tapahtunut aivan samaa (kyllä myös lomilla ulkomailla) ja olen huomannut että silloin on parasta vaan vetäytyä eikä edes yrittää väkisin jutella jollekin naiselle, joka kaikin tavoin osoittaa että "mene pois en halua jutella juuri sinulle!!" Sen aistii vähän kuin siili nostaa piikit ylös kun kokee uhan, nämä on aivan samanlaisia tilanteita. Esimerkiksi yhdessä hotellissa oli töissä pari vanhempaa naista joiden sydän suli kun näkivät erään ruotsalaisen homopariskunnan, naiset alkoivat lässyttää ja iskeä näitä miehiä vaikka he olivat homoja ja kun oli minun vuoro kirjautua hotelliin niin olin aivan kuin ilmaa näille vanhemmille naisille ja he nakkelivat niskojaan vihainen ilme kasvoilla mitään puhumatta. Ei tämä kovin tärkeä juttu ole mutta jäi todella hyvin mieleeni, tapahtui etelässä vuosia sitten. Yhdessä toisessa hotellissa (jälleen eri maalainen) nainen valehteli minulle ettei hotellissa ole ainuttakaan huonetta vapaana ja kun palasin kysymään asiaa miestyöntekijältä hän kertoi heti että kyllä on tilaa! En enää vaivannut tätä ko. naistyöntekijää koska huomasin ettei hän pitänyt muista naisista, miehille tämäkin tapaus kyllä jaksoi lässyttää, vierestä katselin kuinka hän vaihtoi äänensävyä miesasiakkaalle. Näitä esimerkkejä voisi jatkaa loputtomiin, aivan toisaalla tapasin aivan erityisen katkeran oloisen vanhemman naisen joka kohteli minua heti kuin paskaläjää, mutta heti kun toimistoon ilmestyi raksamies nainen alkoi lässyttää miehelle.
Kyllä jotkut sinkkunaiset todellakin kokevat muut (etenkin nuoremmat) naiset kilpailijoikseen ja kohtelevat tuikituntemattomia näin. Joillekin on ehkä tärkeää päästä naimisiin rikkaan miehen kanssa ettei tarttisi vaikka siellä hotellin respassa kököttää töissä, niin kokevat ettei mahdollisuudet riitä jos näköpiirissä on kauniita nuorempia naisia. Mielestäni he tukevat sovinismia käyttäytymällä näin! ja helvetissä on aivan erityinen paikka sellaisille naisille jotka eivät tue muita naisia.
Voihan jollain olla vaikka hormonaalisia ailahteluita, kuukautiset, mies jättänyt kauniimman/nuoremman naisen takia tai muuta sellaista jolloin kokevat yks kaks jonkun toisen naisen uhaksi. Ihan samanlailla linnuillakin on nokkimisjärjestys, jotkut naiset myös yrittävät noudattaa tätä, tulisi kumminkin muistaa että olemme ihmisiä emmekä tuollaisia hölmöjä kanoja!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:18"]
Tuttu juttu. Itsekkin oon hyvä jätkä, kiitos 2 isonveljen. Tuun paremmin toimeen miesten, kun naisten kanssa. Ja, olen pieni nätti nainen. Onneks on sentäs 2 ihanaa sydänystävää ja mieskin on katsellu mua jo 21v. Ilman ystäviäni ja miestäni, en varmasti kestäisi muiden naisten vihaa ja kateutta. Nuorempana tilanne ärsytti, mutta nyt lähinnä huvittaa. Eli, olen huora, kukkakeppi, kääpiö, säälittävä kotirouva, käytän miestäni hyväkseni, lapseni on pilalle lellitty jne,,,
[/quote]
Just... Eli 50 prosenttia väestöstä inhoaa sinua, mutta sinussa ei ole vikaa, kateuttahan se vain on... Ei tosiaan tarvitse kysyä, miksi sinua inhotaan. Jos pitää itseään muita parempana (eli kadehtimisen arvoisena) ihmiset suhtautuu siihen nuivasti. Ei se nyt mitään ydinfysiikkaa ole. Ei kukaan halua olla sellaisen ihmisen seurassa, joka pitää itseään parempana.
Joku sellainen nokkimisjärjestystä kannattava nainen käy täällä alapeukuttamassa!:D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:39"]
[/quote]
Just... Eli 50 prosenttia väestöstä inhoaa sinua, mutta sinussa ei ole vikaa, kateuttahan se vain on... Ei tosiaan tarvitse kysyä, miksi sinua inhotaan. Jos pitää itseään muita parempana (eli kadehtimisen arvoisena) ihmiset suhtautuu siihen nuivasti. Ei se nyt mitään ydinfysiikkaa ole. Ei kukaan halua olla sellaisen ihmisen seurassa, joka pitää itseään parempana.
[/quote]
Olipas näsäviisas kommentti ap:lle. No minä ainakin sain ap:stä sellaisen kuvan että hänellä on aidosti paha mieli joidenkin naisten käytöksen takia, eikä se vaikuttaisi olevan hänen syynsä. Joten miksi tulet tänne pätemään kaiken tietävänä? missä kohtaa ap on väittänyt että 50% väestöstä inhoaa häntä, eikö kyse ollut joistain naisista? missä kohtaa ap on väittänyt olevansa jollain tapaa kadehtimisen arvoinen? onko ap kehunut jollain asialla niille muille naisille, tuskin? en ole tästä keskustelusta vielä löytänyt kommenttia jossa hän edes kehuisi ulkonäköään, tai muutakaan sellaista, joten hatusta vetäisit tuon että sait alkaa pilkkaamaan ap:tä. Harrastatko kovinkin usein muiden naisten pilkkaamista? et kai vain koe itse olevasi muita parempi kun kuvittelet tietäväsi millainen ap on ja jakelet noin naurettavia "viisauksia" täällä kaiken aikaa. Ällöttäviä tuollaiset ilkeät akat.
Onko ap sinulla jotain sellaista omaisuutta/rahaa joka aiheuttaisi kateutta näissä muissa naisissa, jos ovat kuulleet raha-asioistasi jonkun toisen kautta, tämä voisi hyvinkin olla yksi vaihtoehto t. kokemusta on
[quote author="Vierailija" time="08.08.2014 klo 00:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:39"]
[/quote]
[/quote]
Olipas näsäviisas kommentti ap:lle. No minä ainakin sain ap:stä sellaisen kuvan että hänellä on aidosti paha mieli joidenkin naisten käytöksen takia, eikä se vaikuttaisi olevan hänen syynsä. Joten miksi tulet tänne pätemään kaiken tietävänä? missä kohtaa ap on väittänyt että 50% väestöstä inhoaa häntä, eikö kyse ollut joistain naisista? missä kohtaa ap on väittänyt olevansa jollain tapaa kadehtimisen arvoinen? onko ap kehunut jollain asialla niille muille naisille, tuskin? en ole tästä keskustelusta vielä löytänyt kommenttia jossa hän edes kehuisi ulkonäköään, tai muutakaan sellaista, joten hatusta vetäisit tuon että sait alkaa pilkkaamaan ap:tä. Harrastatko kovinkin usein muiden naisten pilkkaamista? et kai vain koe itse olevasi muita parempi kun kuvittelet tietäväsi millainen ap on ja jakelet noin naurettavia "viisauksia" täällä kaiken aikaa. Ällöttäviä tuollaiset ilkeät akat.
[/quote]
Et taida olla ihan terävin tapaus? Enhän minä edes vastannut ap:lle, enkä puhunut hänestä.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:23"]
Minulla on sama vika. Se näkyy myös esimerkiksi lähikaupassa. Menen tiskille ostamaan broilerinkoipea ja edelliselle asiakkaalle jutellaan hymysuin ja vuolaasti, mutta kun minä astun seuraavaksi siihen paikalle, myyjä harppoo kopean näköisenä takahuoneeseen! Kun olen uudessa seurassa, käy siten kuin yllä kuvasit. Jne. jne. tuntuu pahalta tulla aina ignoroiduksi, väkisinkin mietii, että mikä minussa oikein on?
Jouduin elämään maalla lapsuuden ja kun lapsia oli siellä niukalti, niin jouduin olemaan tyttönä paljon poikien leikeissä. Tuumin, kun itsekin puhuit siitä, että tulet toimeen miesten kanssa, että onko meissä jokin "poikahaju", joka saa meidät tulemaan toimeen miesten kanssa ja naiset puolestaan suhtautumaan meihin kuin johonkin epäsikiöihin, jotka eivät osaa oikein kunnon naisen mutta ei miehenkään tapaa kommunikoida?
En tiedä. Paskalta tuntuu. Oma äitini oli kylmä ja etäinen, ehkä senkään vuoksi en ole oppinut luontevaksi naisten seurassa ja ehkä se sitten minusta paistaa. Yritän olla ja olen sosiaalinen, mutta ei se mitään auta, pikemminkin joskus päinvastoin mitä enemmän yritän, sen enemmän saan ylenkatsetta osakseni. Samaan aikaan se ihana Annaliisa-Jenny-Kukka-Maaria siinä vieressä saa täysin ystävällisen vastaanoton vaikka seurueen naiset olisivat hänelle yhtä ennestään tuntemattomia kuin minä.
[/quote]
Tai sitten olet arempi naisten suhteen äitisuhteesi takia ja huomat ilkeät tyypit helpommin. Ehkä olet varautunut myös. Minulle monet naiset ovat epäystävällisiä, mutta moni ei sitten ole.
Mäkin ennen ajattelin että miehet on niin paljon mukavampia ja niiden kanssa on helppo tulla toimeen, kun taas naiset ovat susia toisilleen. Kunnes mä tulin keski-ikäiseksi ja vielä rumemmaksi eikä ne miehetkään vaivaudu olemaan ystävällisiä.
Se voi muuten olla pienestä kiinni mikä ärsyttää. Joskus sellainen liian äänekäs, liian "kiva, avoin ja ystävällinen" tyyppi ärsyttää. Huomasin kun katselin telkkarista erästä tosi-tv -sarjaa, etten voinut sille mitään että eräs nainen jotenkin ärsytti. Ihailin hänen kauneuttaan, ja vaikkapa miten hyvältä näyttää jopa nauraessaan niin että risatkin vilkkuu, mutta toisaalta se liiallinen "hyvä jätkä"-olemus ja naureskeleminen alkoi mietityttää. Jäin ihan ajattelemaan sitä että onneksi en joudu olemaan irl sellaisen tyypin kanssa tekemisissä.
Mulla on vähän sama tilanne. Naiskamuja on mut en luota kehenkään, puukottaja selkään kuitenkin. Sit ne on kaikki niin naisia et mä en vaan sovi joukkoon kun olen tällänen tavallinen mä. Elänyt ikäni miesten maailmassa ja tuun juttuun miesten kaa, kun tiedän niiden ajatusmaailmaa ja kiinnostuksen kohteista enemmän kuin vaatteista, hiuspidennylsistä, kynsistä, bling blindit jne. Se on mulle niin outo maailma. Mä oon kaiketi tyttöpoika. Olen jo lähes nelikymppinen ja naimisissa, lapsiakin on. Mies rakastaa kyllä, mut ei ymmärrä mun karkkia huumoria eikä sitä et tulen hänen kavereiden kanssa erittäin hyvin juttuun. Mieheni on alkanut tulemaan mustasukkaoseksi. Vaikka rakastan vain miestäni, hän on komea ja viisas. Ihailen häntä, mut hän ei sitä näe että tarvitsen myös kavereita, mut ne ei vain voi olla naisia, kun ei se homma toimi! Joten jatkuvasti kun tutustun uuteen mieheni ystävääni menetän hänet heti kun sieppasi äityy mustikseksi. Olen ajoittain hyvin ahdistunut, että miksi elämä on mennyt näin...
Naisista ei kannata välittää.. Joskus saattaa löytyä samanhenkinen naispuolinen ystis jonka miehenkin hyväksyy ystäväksi. :-( sitä odotellessa.
On ikävää olla välitilassa. Joskus haluaisi paeta.
Sama täällä. Olen ihan tavallusrn näköinen, en erityisen kaunis tai ruma, ystävällinen ja kohtelias. MUTTA mä luulen tai tiedän että monet vei pidä musta koska en jaksa mitään lässytystä; pusipusi, ihanaa, lässynlää! En myöskään halua juoruta ja spekuloida, vaan sanon asiat mieluummin suoraan kuin jauhan selän takana. Välillä tuntuu pahalta kun esim. Naapuruston naiset istuu iltaa yhdessä ja mua ei kutsuta. Mutta mulle riittää ne muutamat oikeat ystävät :) Ja tarkennan vielä että vaikka olen suora, en kuitenkaan ole epäkohtelias tai törkeä.
On teissä kyllä jotain muuta vikaa kuin naiseus jos kaverisuhteet ei naisten kanssa onnistu.
Jos te tuntisitte naisia noin ylipäänsä olisitte jo kauan sitten tajunneet, että osa naisista puhuu suoraan, osa vihaa juoruilua, osa lässyttää, osa on järkeviä ja empaattisia, osa naisista on paatuneita selkäänpuukottajia ja niin edelleen. En ole vielä nähnyt persoonaa, jonka piirteitä ei olisi esiintynyt vain toisella sukupuolella.