Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua ärsyttää kun naiset inhoaa mua!

Vierailija
07.08.2014 |

En tiedä mistä tää johtuu, mutta n.90% naisista joiden kanssa olen missään tekemisissä tai en ole edes tekemisissä, eivät voi sietää mua. Olen aina tullut paremmin toimeen miesten kanssa, mutta nyt viime aikoina olen oikeasti alkanut ihmetellä tätä naisten inhoa?

En ole ikinä tahallisesti loukannut ketään, olen aina ystävällinen ja iloinen ihmisten seurassa ja silti, mulla on vain pari hyvää naiskaveria, uusia tuttavuuksia on todella vaikea luoda, kun katsotaan pitkin nenänvarttaan ja pyöritellään silmiään. Mikä mussa on vikana? :(

Esimerkki tilanne sukujuhlissa tai kavereiden kanssa juhlimassa, jutellaan joidenkin muiden naisten kanssa, niin juuri kukaan ei ota muhun kontaktia, kaikille muille kyllä jutellaan. Välillä on ihan sellaistakin, että olen vaikka 2 kaverini kanssa (vaikka pirkko ja liisa) juhlimassa ja juttelemassa muiden naisten kanssa, niin lähtiessä oikein mainitaan että "Pirkko ja Liisa, oli niin mukava nähdä, toivottavasti tavataan taas pian!" Vaikka mä olen siinä vieressä, tunnun olevan pelkkää ilmaa!

Anteeksi tämä purkaus, mutta mua oikeasti ärsyttää, ymmärtäisin jos olisin joku kamala akka joka ei tule toimeen kenenkään kanssa, mutta kun olen kaikille ystävällinen ja avoin, enkä halua kenellekkään mitään pahaa :( 

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, koska noin 90% naisita on semmoisia joiden kanssa minä en tule toimeen.

Vierailija
2/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kaunis tai sellainen nainen, josta miehet tykkää :) inhottavimpia ovat katkerat naiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli myös mieleen, että olet liian kaunis ja "uhka". Uskon että tuntuu kurjalta.

Vierailija
4/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jotenkin usko tuohon, että kukaan olisi mulle kateellinen :( Miesten kanssa kyllä tulen juttuun ja en ole sellaista miestä vielä tavannut, jonka kanssa ei juttu luistaisi, mutta kun haluaisin tutustua uusiin naisiin ja saada uusia kavereita ap

Vierailija
5/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot nössö.

Vierailija
6/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat kateellisia? tai eivät vain pidä sinusta jonkun tietyn piirteen takia esim. ulkonäkö, heitä "ärsyttävä" ääni, hiustyylisi, vaatetyylisi?

minulla on samanlaista, olen tullut siihen tulokseen että syynä inho koska olen kiltti mutta kuvitellaan että olen ilkeä takanapäin ja inho hiustyyliäni takia.

Vierailija
7/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehtoja on monia, ja on mahdotonta sanoa mitään, kun ei ole ollut sinua livenä näkemässä. Ehkä vaikutat etäiseltä ja et osallistu aktiivisesti keskusteluun - tai sitten yrität niin kovasti, että se vaikuttaa feikiltä.

Vierailija
8/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:11"]Olet liian kaunis tai sellainen nainen, josta miehet tykkää :) inhottavimpia ovat katkerat naiset.

[/quote]

Juuri näin se menee valitettavasti.

Vierailija
9/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin jotenkin feikki tai liian innokas/liian etäinen, niin en kai silloin tulisi miestenkään kanssa juttuun? :/ ap

Vierailija
10/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on tyylikkäämmät vaatteet ja kauniimpi kampaus kuin niillä jotka eivät sinua huomioi? olet hoikka?

Vierailija
11/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:17"]

Jos olisin jotenkin feikki tai liian innokas/liian etäinen, niin en kai silloin tulisi miestenkään kanssa juttuun? :/ ap

[/quote]
Ajattelinkin, että miesseurassa olisit rento, mutta naisseurassa sitten jotenkin spennaisit ja olisit joko etäinen tai liian tyrkky.

Vierailija
12/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on täysin sama ongelma! Minulla ei ole yhtään naispuolista ystävää, kaikki on vaan sellaisia kavereita joita näkee silloin tällöin. Ja jostain syystä edes nämä kaverit joiden kanssa olen eniten tekemisissä, eivät koskaan esittele minulle poikaystäviä/kaveripoikia vaikka olen itse avoliitossa ollut jo pitkään :(

Vierailija
13/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää jaksako tätä 'naiset kateellisia'. Onhan paljon todella kauniita naisia, joilla on naispuolisia kavereita, että tuskin se on aina se ainoa ja oikea syy.

Vierailija
14/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sama vika. Se näkyy myös esimerkiksi lähikaupassa. Menen tiskille ostamaan broilerinkoipea ja edelliselle asiakkaalle jutellaan hymysuin ja vuolaasti,  mutta kun minä astun seuraavaksi siihen paikalle, myyjä harppoo kopean näköisenä takahuoneeseen! Kun olen uudessa seurassa, käy siten kuin yllä kuvasit. Jne. jne. tuntuu pahalta tulla aina ignoroiduksi, väkisinkin mietii, että mikä minussa oikein on?

Jouduin elämään maalla lapsuuden ja kun lapsia oli siellä niukalti, niin jouduin olemaan tyttönä paljon poikien leikeissä. Tuumin, kun itsekin puhuit siitä, että tulet toimeen miesten kanssa, että onko meissä jokin "poikahaju", joka saa meidät tulemaan toimeen miesten kanssa ja naiset puolestaan suhtautumaan meihin kuin johonkin epäsikiöihin, jotka eivät osaa oikein kunnon naisen mutta ei miehenkään tapaa kommunikoida?

En tiedä. Paskalta tuntuu. Oma äitini oli kylmä ja etäinen, ehkä senkään vuoksi en ole oppinut luontevaksi naisten seurassa ja ehkä se sitten minusta paistaa. Yritän olla ja olen sosiaalinen, mutta ei se mitään auta, pikemminkin joskus päinvastoin mitä enemmän yritän, sen enemmän saan ylenkatsetta osakseni. Samaan aikaan se ihana Annaliisa-Jenny-Kukka-Maaria siinä vieressä saa täysin ystävällisen vastaanoton vaikka seurueen naiset olisivat hänelle yhtä ennestään tuntemattomia kuin minä.

Vierailija
15/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih, teitä on muitakin! :( Pahalta tuntuu tosiaan kun ei itse ymmärrä mistä tämä johtuu? Juuri tuokin, että esimerkiksi jos mieheni maksaa ostoksia ennen minua, niin myyjä voi olla hyvinkin ystävällinen ja avulias, sitten kun tulee minun vuoroni niin saan juuri ja juuri sen "moin" enkä mitään muuta, miehenikin on huomannut tämän ja ihmettelee asiaa.

Vierailija
16/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ehkä tiedostamattomasti ylimielinen tai katsotko itse toisia pitkin nenänvartta? Pidätkö itseäsi jotenkin parempana kuin muut? Mikä olet ammatiltasi? Korostatko jotenkin omaa ammattiasi jaolet sen takia levinaan parempi kuin muut?

Vierailija
17/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun on hyvin vaikea uskoa, että johtuisi liian hyvästä ulkonäöstä tai seksikkyydestä, koska maailmassa on niin paljon kauniita ja upeita naisia, joilla on normaalisti ystäviä, enkä ole koskaan sivusta katsoneena huomannut ketään kaunista tai seksikästä syrjittävän ulkonäön vuoksi. Toki on mahdollista, että esim. tyyli ärsyttää, mutta mäkin luulisin, että kyseessä on todennäköisemmin esim. jännityksestä johtuva etäisyys.

Jos ajatellaan stereotyyppisesti, että miehet ovat mutkattomampia, niin ehkä voisi myös olla, että miesten kanssa hieman heikommat sosiaaliset taidot eivät haittaa yhtä pahasti kuin naisten kanssa. (Esim. juuri ongelmat sopivan etäisyyden/innokkuuden kanssa.)

Vierailija
18/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:21"]Älkää jaksako tätä 'naiset kateellisia'. Onhan paljon todella kauniita naisia, joilla on naispuolisia kavereita, että tuskin se on aina se ainoa ja oikea syy.

[/quote]

Mutta TODELLA usein rumemmat naiset sorsii kauniimpaa kaveriporukassakin. On meinaan uhka. Tietysti ne yhtä kauniit kaverit tulevat toimeen eivätkä piikittele. Pahinta on rivosuiset, lihavat ja todella katkerat naiset. Osaavat olla todella ilkeitä kauniille ja hoikille tuttavapiirin naisille.

Vierailija
19/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:29"]

Oletko ehkä tiedostamattomasti ylimielinen tai katsotko itse toisia pitkin nenänvartta? Pidätkö itseäsi jotenkin parempana kuin muut? Mikä olet ammatiltasi? Korostatko jotenkin omaa ammattiasi jaolet sen takia levinaan parempi kuin muut?

[/quote]

Olen työtön, eli ei pitäisi siitäkään johtua. Näen kaikissa ihmisissä paljon hyvää, eli en koe olevani paremi kuin kukaan muukaan. ap

Vierailija
20/39 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:29"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:21"]Älkää jaksako tätä 'naiset kateellisia'. Onhan paljon todella kauniita naisia, joilla on naispuolisia kavereita, että tuskin se on aina se ainoa ja oikea syy.

[/quote]

Mutta TODELLA usein rumemmat naiset sorsii kauniimpaa kaveriporukassakin. On meinaan uhka. Tietysti ne yhtä kauniit kaverit tulevat toimeen eivätkä piikittele. Pahinta on rivosuiset, lihavat ja todella katkerat naiset. Osaavat olla todella ilkeitä kauniille ja hoikille tuttavapiirin naisille.

[/quote]

Tästä tuli ihan mieleen kouluajat, omalla luokallani oli yksi kiusaajahenkinen tyttö joka mielellään mm. esitteli koulun pojille vilkkuvia stringejään mutta valikoi vain tietyn tyyppiset kovishenkiset tytöt kavereikseen ja kaikkia muita piti pilkkanaan, minut mukaan lukien. Tyttö käytti runsaasti meikkiä, joka päivä paksu pakkelikerros ja mustat kajaalit. Kerran satuin näkemään tämän kyseisen naisen täysin meikittä ja hän oli niin haalea ja rumahko ilman meikkiä ettei samaksi ihmiseksi edes meinannut tunnistaa. Mutta heti kun hän veti meikit+vaatteet päälle niin asenne muuttui ja oli taas niin kova ja "täydellinen". Kaiken lisäksi nainen oli myös todella kiivas luonteinen ja hänelle ei saanut sanoa kukaan vastaan, ei edes opettaja. Olisiko siitä kyse että kun tällainen neiti vanhenee niin hän sitten aikuisenakin jatkaa tätä muiden naisten syrjimistä omalla tavallaan? mutta kohtelee niitä naisia täysin erilailla joista sattuu pitämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan