Aloitteellinen nainen...
Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että voiko nainen oikeasti lähestyä miestä olematta joku nolo yleinen nainen.
Ja toiseksi, jos nainen haluaa miestä, esim uusi 'poikaystävä' tms. Niin saako sen näyttää?
Ihan fyysisestikin? Mulle on kerran sanonut muuan poikaystävä, että olen liian päällekäyvä ja hänellä ei siksi seiso???!!
Tästä on aikaa jotain 12 vuotta, mutta se joskus häiritsee..
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 23:06"]
Miehillä on aina jokin kiinnostuksen kohde kiikarissa, tunteita exää kohtaan tai muuta, jolloin aloitteellisuudella päätyy vain laastariksi ja seksisuhteeksi. Eikä ole vakavasti otettava. Jos tekee aloitteen, sen pitää olla erittäin hienovarainen. Merkitsevä silmäys ja hymy. Jos mies ei tartu siihen, on turvallisinta antaa olla.
[/quote]
Onko todella näin? Olen itse varattu ja olen mielestäni selkeästi flirttaillut eräälle sinkkumiehelle mutta en ole varma hänen fiiliksistään kun välillä hän ottaa etäisyyttä ja välillä on niin kaveri. Pitäisikö tehdä selkeä ehdotus? Pelottaa kun tämä ihastukseni on lapseni kaverin isä, joten myöhempää kohtaamista ei voi välttää vaikka tulisi pakit.
Tee selväksi että haluat olla miehen "kaveri". Kyllä mies sitten ymmärtää että haluat enemmänkin. Tosi harvoin naiset kyselee edes että mitä kuuluu tai mitään mielipiteitä miehiltä mistään. Jo se riittää herättämään ainakin minun huomioni.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:23"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:03"]No mä en ole kursaillut. Aikuinen mies kyllä tajuaa, että on ne halut naisellakin.
[/quote]
olipa kerrassaan ihana vastaus ; ) tulin hyvälle mielelle tästä, kyllä te miehet osaatte olla ihania ; )
[/quote]
Siis NAISET, haloo?