Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aloitteellinen nainen...

Vierailija
07.08.2014 |

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että voiko nainen oikeasti lähestyä miestä olematta joku nolo yleinen nainen.

Ja toiseksi, jos nainen haluaa miestä, esim uusi 'poikaystävä' tms. Niin saako sen näyttää?

Ihan fyysisestikin? Mulle on kerran sanonut muuan poikaystävä, että olen liian päällekäyvä ja hänellä ei siksi seiso???!!

Tästä on aikaa jotain 12 vuotta, mutta se joskus häiritsee..

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä en ole kursaillut. Aikuinen mies kyllä tajuaa, että on ne halut naisellakin.

Vierailija
2/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:03"]No mä en ole kursaillut. Aikuinen mies kyllä tajuaa, että on ne halut naisellakin.

[/quote]

olipa kerrassaan ihana vastaus ; ) tulin hyvälle mielelle tästä, kyllä te miehet osaatte olla ihania ; )

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainaki haluaisin että naiset joskus tekisi normaalin aloitteen.

Ainoat aloitteet mitä olen kokenu naisilta on ollu semmosia että ne melkee suoraan pyytää tai joskus jopa vaatii seksiä.

Vierailija
4/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:27"]Mä ainaki haluaisin että naiset joskus tekisi normaalin aloitteen.

Ainoat aloitteet mitä olen kokenu naisilta on ollu semmosia että ne melkee suoraan pyytää tai joskus jopa vaatii seksiä.

[/quote]

mikä on normaali aloite?

Vierailija
5/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pyysin yhtäkin panee mua mut se vaati että pitää olla kortsu ja kun ei ollut niin se jäi siihen!

Teepä nainen aloite niin sit siinä käy näin.

Vierailija
6/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:30"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:27"]Mä ainaki haluaisin että naiset joskus tekisi normaalin aloitteen.

[/quote]

mikä on normaali aloite?

[/quote]

No jos esim. tuntemattomalle menee puhumaan niin pitäähän siinä jotain small talkia harrastaa ensiksi. Tai muutenvaan vähän flirttailla aluksi että tietää onko toinen ollenkaan kiinnostunut.

Ehkä normaali oli väärä sana tossa. Ei kai se kauheen yleistä voi olla että nainen luulee miehen aina olevan valmis sänkyyn koska nainen on kaunis ja valmis avaamaan haaransa?

Vierailija
7/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:03"]No mä en ole kursaillut. Aikuinen mies kyllä tajuaa, että on ne halut naisellakin.

[/quote]

olipa kerrassaan ihana vastaus ; ) tulin hyvälle mielelle tästä, kyllä te miehet osaatte olla ihania ; )

[/quote]

Eikös toi kirjoittaja ole nainen, kun sanoo, ettei ole kursaillut halujensa näyttämisessä?

Vierailija
8/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:38"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:23"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:03"]No mä en ole kursaillut. Aikuinen mies kyllä tajuaa, että on ne halut naisellakin.

[/quote]

[/quote]

Eikös toi kirjoittaja ole nainen, kun sanoo, ettei ole kursaillut halujensa näyttämisessä?

[/quote]

oletin että mies...; )

Vierailija
9/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ei saa lähestyä miestä. Päivi Räsänen  ja Timo Soini kielsivät sen viime vuonna kristinuskon vastaisena toimintana.

Rangaistus on 25 ruoskan iskua keskellä toria!

Vierailija
10/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tässä lähinnä tilannetta, jossa jo tunnetaan ja ollaan päästy sekstailu asteelle ; )

Eikai kukaan nyt oleta, että tuntemattomalle voi ihan suorilta jaloilta ehdotella.

Kun on vaikka deittailtu puoli vuotta, seukattu vuosi tms

Vierailija
11/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:45"]Nainen ei saa lähestyä miestä. Päivi Räsänen  ja Timo Soini kielsivät sen viime vuonna kristinuskon vastaisena toimintana.

Rangaistus on 25 ruoskan iskua keskellä toria!

[/quote]

no just tätä arvelin...; )

Vierailija
12/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:46"]

Ajattelin tässä lähinnä tilannetta, jossa jo tunnetaan ja ollaan päästy sekstailu asteelle ; )

Eikai kukaan nyt oleta, että tuntemattomalle voi ihan suorilta jaloilta ehdotella.

[/quote]

Nii sithän se on ihan eri asia mutta aloituksesta oletin jotain muuta.

Vierailija
13/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sanon poikaystävälle, että edellisestä kerrasta on aikaa. Olkoonkin kyse parista päivästä tai muutamasta tunnista. Ei ole torjunut.

Vierailija
14/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nii, kun mulla on tapana ottaa kiinni ja käydä päälle kuin yleinen syyttäjä. En mitenkään jaksa peitellä jos toista haluan...

Innostun myös melko helposti, riittää kun ottaa perseestä kiinni tms. Mutta nyt kun mulla on uusi miesystävä ja ollaan tapailtu puoli vuotta, niin mietin vaan, että olenko liian päällekäyvä?

Ei tuo ole karkuun juossut ja pyysin sanomaan jos tuntuu ahdistavalta, sanoi kyllä ettei haittaa mitenkään..

mutta pitääkö miehen saada valloittaa uusi nainen vai miten tässä edetään..?

Vierailija
15/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä teen kyllä ainakin seksialoitteita usein. Meillä on aina seksiä kun nähdään, joten toisaalta se on ihan sama, kumpi tekee aloitteen. Sitä kuitenkin on tarjolla aina riittävästi :) Seukattu puolitoista vuotta ja seksiä tapaamisten lukumäärän vaihtelun mukaan 3-10 kertaa viikossa.

Vierailija
16/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä on aina jokin kiinnostuksen kohde kiikarissa, tunteita exää kohtaan tai muuta, jolloin aloitteellisuudella päätyy vain laastariksi ja seksisuhteeksi. Eikä ole vakavasti otettava. Jos tekee aloitteen, sen pitää olla erittäin hienovarainen. Merkitsevä silmäys ja hymy. Jos mies ei tartu siihen, on turvallisinta antaa olla.

Vierailija
17/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 22:46"]

[/quote]

Tietenkin silloin pitäisi voida olla aloitteellinen. Se on sairasta kontrollointia miehen puolelta, jos ei salli sitä.

Vierailija
18/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ihan tuntemattomillekin miehille suora ehdottelu usein toimii

Vierailija
19/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai naisen pitää olla aloitteellinen. miten muuten nainen saisi seksiä silloin kun haluaa? En mä ainakaan jaksa odottaa että mies tekee aloitteen jos panettaa.

Vierailija
20/24 |
07.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 21:52"]

Tuosta toisesta ketjusta tuli mieleen, että voiko nainen oikeasti lähestyä miestä olematta joku nolo yleinen nainen.

Ja toiseksi, jos nainen haluaa miestä, esim uusi 'poikaystävä' tms. Niin saako sen näyttää?

Ihan fyysisestikin? Mulle on kerran sanonut muuan poikaystävä, että olen liian päällekäyvä ja hänellä ei siksi seiso???!!

Tästä on aikaa jotain 12 vuotta, mutta se joskus häiritsee..

[/quote]

miehiä on erilaisia, mitä sitten jos peräti 12v sitten joku finnipää on sanonut jotain 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme