Veitola jäi kiinni miesvihaisesta valehtelustaan
Kommentit (27)
mikähän kanava seuraavaksi ostaa minä minä narsistin "ohjelmia" kanava poikottiin . itse kylläisen ruman naaman kun olen nähnyt kanava on vaihtunut heti. pitäisi kyllä katsoa että osaa pistää mainostajatkin poikottiin.
”…ja itkin vähän peiton alla…”
Sen jotenki näkee, että kyseessä on julkisuuden henkilöistä tod näk yksi eniten feikkejä henkilöitä. Itse käännän aina kanavan kun ko. henkilö esillä, enkä viitsi klikata mitään sen uutisotsikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä lanka lähde täällä lentoon. Täällä Maria on erehtymätön jumala ja Enbuske syntyjään jo viallinen paska.
No ei ole kumpikaan heistä kauhean suosittu tällä palstalla, joten vähän turhaan siellä huutelet. Se ohjelman kolmas pyörä eli Roope on samaa kastia näiden kahden kanssa. Ihme että aikoinaan nämä kolme epämiellyttävää tyyppiä mahtui samaan ohjelmaa ja sitä ihmettelen eniten, että miksi se ohjelma oli niin suosittu.
Tästä jutusta tulee erittäin selväksi, etteivät he ole samaa kastia, vaan Veitola on huijari joka välttää veroja mutta uhriutuu julkisesti olemattomasta epäoikeudenmukaisuudesta!
Mariaan on kuin Trumppi. Samaa paskanjauhantaa ja uhriutumista. Maria Trump.
Naiset on kyllä viime aikoina kunnostautuneet rötväilyissä alalla kuin alalla
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kyllä viime aikoina kunnostautuneet rötväilyissä alalla kuin alalla
Niin eli vihdoin alkaneet saavuttaa saman aseman kuin miehet, täysin samoilla keinoilla :)
On se nolo. Äärettömän typerä vielä kun luulee ettei tuollainen asia selviäisi. Leijunut köyhyydellä ja alistamisella kun samaan aikaan kauhoo rahaa verosuunnittelulla. Nyt kehtaa vielä nokkiintua. Häpeä kotka jos osaat!