Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedättekö tunteen, kun hullu, persoonallisuushäiriöinen ja hankala

Vierailija
27.07.2021 |

ihminen ei ole enää elämässä ja elämä tuntuu tylsältä, mutta ei silti halua tuota ihmistä enää elämäänsä. Koska se hulluus teki hänestä elävämmän kuin kenestäkään muusta, mutta kulutti kuitenkin kaikki energiat. Ja ajatuskin, että kohtaisi hullun enää, tuntuu mahdottomalta, koska ei ole enää mitään sanottavaa ja se olisi kiusallista, koska luonteet ovat täysin vastakohdat, kuin tuli ja jää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain tosi jännittävää

Vierailija
2/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

J ännämies?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti tiedän. He säteilevät sellaista energiaa, että tuntuu että heidän seurassaan sinäkin olet mielenkiintoinen ja jännittävä. Mutta oikeasti se tunne johtuu vain siitä, että olet tyytymätön itseesi ja elämääsi, ja yrität löytää ratkaisua oman itsesi ulkopuolelta. Nyt rupeat miettimään mitä haluat elämääsi lisää, ja sitten alat toteuttaa keinoja joiden avulla saat elämääsi enemmän juttuja mitä haluat.

Muutaman vuoden päästä näet tämänkin ihmissuhteen jo paljon etäisemmin, ja osaat miettiä sitä objektiivisemmin. Tsemppiä <3

Vierailija
4/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti tiedän. He säteilevät sellaista energiaa, että tuntuu että heidän seurassaan sinäkin olet mielenkiintoinen ja jännittävä. Mutta oikeasti se tunne johtuu vain siitä, että olet tyytymätön itseesi ja elämääsi, ja yrität löytää ratkaisua oman itsesi ulkopuolelta. Nyt rupeat miettimään mitä haluat elämääsi lisää, ja sitten alat toteuttaa keinoja joiden avulla saat elämääsi enemmän juttuja mitä haluat.

Muutaman vuoden päästä näet tämänkin ihmissuhteen jo paljon etäisemmin, ja osaat miettiä sitä objektiivisemmin. Tsemppiä <3

Juuri tuo, että.tuntee itsensä jännittäväksi ja mielenkiintoiseksi, vaikka oikeasti olen aika tylsä. Se on kuin huumetta. Muille ihmisille siitä on vain tavis :).

Vierailija
5/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aikoo leimata ihmisiä heidän mielenterveydellisten ongelmiensa vuoksi, kannattaisi ehkä käyttää tarkempia termejä kuin hullu tai persoonallisuushäiriöinen. Meitä kun on aika moneen junaan, eikä ole ihan sopivaa leimata isoa ihmisjoukkoa käytökseltään arvaamattomiksi. Tuollaiset yleistermit leviävät aika äkkiä käytössä ja on vaikea saada asiallista kohtelua, jos asenteet ovat perusteettoman negatiivisia. 

Vierailija
6/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsiskin eroon ensin

Vierailija
7/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä. Tiedän sen tunteen, kun huomaa olevansa ystäväksi luulemansa ihmisen mielestä hullu, hankala ja persoonallisuushäiriöinen. Itse on ollut täysillä mukana, mutta toiselle onkin ollut vain viihdyke.

Pysykää vaan tavikset erossa meistä hulluista ja hajotkaa tylsyyteenne. Ette ole yhtään sen parempia ihmisiä, vaikka niin uskottekin.

Vierailija
8/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

E

Vierailija
9/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä. Tiedän sen tunteen, kun huomaa olevansa ystäväksi luulemansa ihmisen mielestä hullu, hankala ja persoonallisuushäiriöinen. Itse on ollut täysillä mukana, mutta toiselle onkin ollut vain viihdyke.

Pysykää vaan tavikset erossa meistä hulluista ja hajotkaa tylsyyteenne. Ette ole yhtään sen parempia ihmisiä, vaikka niin uskottekin.

Väärin. Olin tuon ihmisen lumoissa aidosti aikoinaan. Itse kusi ns. homman omalla luonteellaan. En kuvittele olevani parempi ihminen, mutta kyseinen hlö ei myöskään saanut persoonaani hajalle kuten toivoi, koska en ole altis kehuille tai haukuille. Tiedän mikä olen ja sitä ei toisen sanomiset muuta. Mutta ihmettelin käytöstä, oli kuin tuuliviiri. Mutta myös karismaattinen. Ja hullu.

Vierailija
10/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisäänpä vielä, että olen itsekin ollut kuluttavissa suhteissa ja narsisti-vainoajan uhri. Enkä tunnista Ap:n kuvailemaa tunnetta ollenkaan, kun olen ollut ainoastaan helpottunut, kun olen päässyt näistä eroon.

Mutta mulla onkin rikas sisäinen elämä, luojan kiitos. Ei tarvitse esim. juhlissa hakeutua viihdyttäjän seuraan, vaan muut hakeutuvat minun seuraan. Pitävät ehkä pellenä, mutta eivät tajua tarvitsevansa tätä ja muita pellejä, ettei oma elämä olisi niin saatanan tylsää.

Vierailija
11/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettele olemaan hyvää seuraa (mukaan lukien itsellesi) eikä enää koskaan ole tylsää!

Vierailija
12/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se idea onkin siinä, että voi tehdä omasta elämästä mielenkiintoista, siltä osin kuin se on mahdollista. Etsii.

Vierailija
13/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että tämä on jonkinlaista ison draaman jälkitilaa ja olen hieman hukassa nyt. Olen siis aika vasta päässyt lopullisesti yli, mutta samalla on tullut tietynlainen tyhjyys elämään. Mutta toisaalta on itsestä kiinni tulevaisuus. En kiirehdi, kun ei ole kiirettä.

Vierailija
14/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No se idea onkin siinä, että voi tehdä omasta elämästä mielenkiintoista, siltä osin kuin se on mahdollista. Etsii.

Juuri näin. Kaikki edellytykset on. Mutta nautin nyt kun saa rauhassa miettiä eri vaihtoehtoja.

Vierailija
15/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedä nyt kännit vaan ja mee lähikuppilaan

Et kaipaa kahjoja pitkään aikaa

Vierailija
16/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin. Olin tuon ihmisen lumoissa aidosti aikoinaan. Itse kusi ns. homman omalla luonteellaan. En kuvittele olevani parempi ihminen, mutta kyseinen hlö ei myöskään saanut persoonaani hajalle kuten toivoi, koska en ole altis kehuille tai haukuille. Tiedän mikä olen ja sitä ei toisen sanomiset muuta. Mutta ihmettelin käytöstä, oli kuin tuuliviiri. Mutta myös karismaattinen. Ja hullu.

Tekstistäsi ei käynyt ilmi, että tämä tyyppi oli manipuloija. Kuten toinen kirjoittaja sanoi, kannattaisi olla tarkempi määritelmien kanssa.

Eli siis lumouduit manipuloijasta, olit hetken hänen armoillaan, mutta et antanut mennä ihon alle, ja sitten päätit ihmissuhteen. Ja nyt tylsyyksissäsi kaipaat häntä?

Kuten sanoin, en tiedä enkä ymmärrä tunnetta. Mutta tunnenkin useita karismaattisia JA miellyttäviä ihmisiä, joten eipä tule kaivattua hankaluuksia…

Vierailija
17/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekstistäsi ei käynyt ilmi, että tämä tyyppi oli manipuloija. Kuten toinen kirjoittaja sanoi, kannattaisi olla tarkempi määritelmien kanssa.

Eli siis lumouduit manipuloijasta, olit hetken hänen armoillaan, mutta et antanut mennä ihon alle, ja sitten päätit ihmissuhteen. Ja nyt tylsyyksissäsi kaipaat häntä?

Kuten sanoin, en tiedä enkä ymmärrä tunnetta. Mutta tunnenkin useita karismaattisia JA miellyttäviä ihmisiä, joten eipä tule kaivattua hankaluuksia…

En kaipaa häntä. Päinvastoin puistattaa se vuoristorata mikä hänen kanssaan oli. Kaipaan ehkä tunnetta mikä hänestä säteili. Energiaa ja karismaa. Mutta toisaalta en jaksaisi enää sekuntiakaan sitä enää.

Vierailija
18/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persoonallisuushäiriöiset OVAT MANIPULOIJIA.

Vierailija
19/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

teen itsekin muutakin kuin rikosilmoituksia henkilöistä jotka yrittävät jatkuvasti levitellä antidataa jonkun pakkomielteensä perusteella.

Tilanne jossa paljastetaan esim. jonkun naikkosen, "pennun" perässä häirinnät, kumpuaa juuri tämän tyyppisiä aloituksia. niitä on sitten kiva varmaan selitellä.

ne saadaan sitten tavalla tai toisella loppumaan. piste.

Vierailija
20/24 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persoonallisuushäiriöiset OVAT MANIPULOIJIA.

No ei ole kaikki. Persoonallisuushäiriöisiä on hyvin monenlaisia. Yleensä ihmiset mieltää vain narsistit ja antisosiaaliset ja epävakaat jotka onkin manipuloiva. Epävakaat useammin tahtomattaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän seitsemän