Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Humalaiset naiset käyvät jo nettikirppiksilläkin

Vierailija
07.08.2014 |

Onko joku muu huomannut samaa? itse olen viimeaikoina huomannut että nettikirppiksillä on paljon liikkeellä aikuisia naisia jotka ilmeisesti humalassa varaavat ja ilmoittavat ostavansa toisten myymiä tavaroita/vaatteita. Odotuttavat monta päivää/viikkoa ja sitten kun on pää selvempi niin ilmoittavat etteivät ostakkaan/löytyi jostain jo sama, näin ollen myyjä ei saa vaikkapa muuttokuormaansa myytyä vaan luottaa turhaan humalaiseen huijariin. Olen huomannut että jotkut käyttäytyvät näin useita eri myyjiä kohtaan ja jopa silloinkin vaikka olisivat ostamassa niinkin halpaa vaatetta/tavaraa kuin joku parin euron! Huonotapaisina ja epäkohteliaina ihmisinä eivät vaivaudu ilmoittamaan mitään vaan pistävät myyjät odottamaan useita viikkoja, ellei myyjä itse rupea kyselemään perään. Sellaista Minä Minä -asennetta ja huonomuistisuutta kun on tullut kännissä ostettua vaikka mitä ja mistä. Jos kuulut itse näihin niin mitäpä jos et avaisi tietokonetta ollenkaan kun olet humalassa?  voisit silloin myös säästyä useilta riidoilta, kun et ole tietoinen siitä mitä humalassa teet.

Näissä maissa (kuten myös Briteissä) kun kaikki ilonpito keskittyy vain ja ainoastaan juomiseen ja sitten siitä aiheutuviin suhdesekoiluihin ja nettikirppissekoiluihin, monet eivät ole ollenkaan tietoisia siitä mitä tekevät. Ennen kuvittelin että nämä hupiostajat ovat vaan jotain keskenkasvuisia teinejä mutta ovat aikuisia ihmisiä, joukossa myös akateemisesti kouluttautuneita. Mieluummin vien loputkin ylimääräiset tavarat+vaatteet ilmaiseksi kirkon myyntikojuun kuin että odottaisin viikkokaupalla jonkun humalassa tehneen "ostajaehdokkaan" vastausta joka ei ole tietoinen omista tekemisistään. Vaikka kyllähän sen aika nopeasti näkee kuka on tosissaan ostamassa ja kuka vain pelleilee humalassa, silti olisi vähemmän vaivaa jos heti tietäisi että pitääkö varattuna vai antaako pois.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla