Hope on hyllyt tyhjinä
Samoin muut suomalaisia köyhiä avustavat järjestöt. Ihmiset kantavat avun mieluummin ukrainalaisille.
Kommentit (10)
Tottakai on. Nyt vaan odotetaan että päästään suomalaisista köyhistä eroon.
Monet suomalaiset myy lahjoituksia torissa.
Alkoi kiinnostamaan miksi Hopelle vaikea lahjoittaa?
Miksi minä auttaisin suomalaisia köyhiä kun heillä on parempi elintaso ja elämänlaatu kuin keskiluokalla?
Ja monet roikkuu elätteinä vuosikymmeniä. Pahimmillaan sukupolvesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi kiinnostamaan miksi Hopelle vaikea lahjoittaa?
Aukioloajat surkeat työssäkäyvälle ja muutwnkin kamalasti ehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Miksi minä auttaisin suomalaisia köyhiä kun heillä on parempi elintaso ja elämänlaatu kuin keskiluokalla?
rupea köyhäksi jo kateeksi käy.muuten lakkaa horisemasta mitä sattuu
Vierailija kirjoitti:
Niin aktiivisesti itse elämänsä sössineitä, joista ei autettunakaan koskaan tule mitään verrattuna sotaa pakenevat kunnon ihmiset, joilla avun tarve on nyt suuri, mutta ei kestä ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin aktiivisesti itse elämänsä sössineitä, joista ei autettunakaan koskaan tule mitään verrattuna sotaa pakenevat kunnon ihmiset, joilla avun tarve on nyt suuri, mutta ei kestä ikuisesti.
Useimmilla tuntemillani ylisukupolvisesti köyhillä on perinnöllisiä sairauksia tai heikkolahjaisuutta. Sen sijaan useimmat tuntemani juopot, mikä myös on periytyvää, ovat tukevasti keskiluokkaisia ja monet vieläpä työelämässä.
Hope on tehny tavaralahjoittamsesta ainakin Helsingissä liian hankalaa. Ei kiinnosta enää yrittää heille lahjoittaa.