Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harlinin Luokkakokous 3 sai kriitikoilta tyrmäyksen. Surkea. 1 tähti

Pvcjköö
27.07.2021 |

Lukekaas esim Hesarin, Turun Sanomiek, Iltalehden jne jne arvostelut. Kaikki 1 tähteä viidestä. Ja kuvaus, surkea, huono, ei naurata jne.

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä huonompia arvosteluja, sen varmemmin löytyy katsotuimpien elokuvien kärjestä. Juntit haukkuvat kriitikot pystyyn. Se on sitä suomalaista "kulttuuria". Kun on lusikalla annettu jne.

Nää kriitikot on kyllä niitä kaikkein junteimpia. Ollaan olevinaan niin fiinejä ja kyltyrellejä. Totaali pellejä!

Vierailija
42/48 |
28.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näkevät asioita erilaisin silmin. Toiset rentoutuvat elokuvien ääressä ja toiset pitävät elokuvia aivopähkinöinä. Joillekin arvostelijoille kevyt mieliset elokuvat voivat olla sitä pahinta kastia. Itse taas nautin kevyt mielisistä elokuvista, joita ei tarvitse ottaa liian vakavasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
30.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä se oli ihan viihdyttävä. En odottanutkaan mitään korkeakulttuuripläjäystä, joten sain mitä oletin saavani ja olen tyytyväinen. Olen huonompiakin elokuvia nähnyt.

Vierailija
44/48 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan trailerin perusteella vaikutti huonolta. Itse pidin ensimmäisestä, sen takia koska ei tiennyt mitä odottaa. Tuntuu, että tämä on vielä surkeampi. En nauranut missään vaiheessa, ja oli niin myötä hävettävää, että tämä oli surkeuden surkeus. Ei millään pahalla, mutta Hirviniemi jutuille ei enää naureta. Jaajo ollu liikaa telkkarissa omana itsenään, jota on aika vaikee nähä häntä missään pääroolissa. Ja Samiki on vaisu tässä, selkeästi hänen lahjansa on stand upissa. Kokonaisuutena huono, jos Taneli Mustosen olisi annettu ohjata kolmas, uskon että siitä olisi tullut hauska. Ja tämä vie elokuvalta kaiken kun Hirviniemi skitsoo Suomessa kriitikoita, ja muut. En ymmärrä miks he jäävät siihen kiinni. Pitäisi akun tajuta paska leffa mikä on

Vierailija
45/48 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä se oli ihan viihdyttävä. En odottanutkaan mitään korkeakulttuuripläjäystä, joten sain mitä oletin saavani ja olen tyytyväinen. Olen huonompiakin elokuvia nähnyt.

Jep. En ole itse katsonut elokuvaa, koska ei ole yhtään sellainen mistä tykkään, mutta tuskin sitä edes menee katsomaan sellainen joka odottaa jotain kultuurinautintoa. 

Sen sijaan palstoilla moni korottaa omaa egoaan haukkumalla kuvaa, vaikka sitä ei ole katsonut, eikä aikonut katsoa. 

Vierailija
46/48 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renny tekee aina elokuvat katsottavaksi eikä kriitikoiden tykkäämäksi. Jos katsojia riittää on onnistunut työssään.

Vierailija
47/48 |
31.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ykkönen ja kakkonenkin oli pelkkää skeidaa. En odottanut tältä sen enempää.

Vierailija
48/48 |
02.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harlinin Luokkakokous-elokuvalle hurja yleisömäärä avausviikonloppuna.

https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/efb19c74-a63a-403f-add3-5f0dc39…

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi