Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten te muut kestätte rakastamanne miehen useat naissuhteet

Vierailija
27.07.2021 |

Olen rakastunut ns. pelimieheen, jolla avioliittonsa ohessa lukuisia sivusuhteita ja satunnaisia seksisuhteita tulee ja menee. On yhden kerran ja sitten taas usean vuoden suhteita. Itse olen yksi pitkä-aikainen. Mies itse valehtelee kaikille silmät kirkkaina ja kivenkovaan, että mitään naissuhteita ei ole jos niistä kysyy. Ei myönnä ikinä mitään. Ei olla sitouduttu, enkä elättele mitään turhia, eikä mies ole tilivelvollinen. Tiedän, että olen vain yksi p*no muiden joukossa. Kuitenkin itselläni ollut koko ajan tunteita mieheen ja siksi olen yrittänyt vain kovettaa itseni ja kestää tilannetta. Mies ei ole uskollinen yhtään kellekään ja uusia naisia tulee jatkuvasti. Näin ollut aina. Kaikki pyörii vain seksin ja muun hyväksikäytön ympärillä, vaikka osaa antaa kuvan romanttisesta suhteesta. Lisäksi mies on sanoisinko hyvin itsekäs ja vaativa. Osaa olla myös ilkeä jos asiat eivät mene juuri hänen mielen mukaan. Taitava manipuloimaan. Osaa käyttää tunteita hyväkseen. Alan olla täysin loppu tilanteeseen. En pysty lopettamaan suhdetta, koska olen niin emotionaalisesti riippuvainen ja myös pahasti läheisriippuvainen ja tunteet mieheen. Ja se tunne, että en koskaan ole se ykkönen, liekö edes vitonen tai kymppi rakastamalleni miehelle, enkä koskaan voi tietää missä ja kenen kanssa on. Usein mietin, että kuka noista lukuisista naisista vaimon ohella on hänelle tärkein ja tunnen ahdistusta ja mustasukkaisuutta, sekä surua. Niitä ei voi kuitenkaan näyttää vaan kaikki pitää piilottaa. Mies rankaisee heti ja etääntyy ei-toivotuista tunteista. Hän tietää, että pelkään hylkäämistä ja pelaa sillä. Jos teen oikein saan palkinnon eli hänen seuraa. Kaikki on tarkkaa. Yksikin virhe niin rangaistus ja etääntyminen. Tiedostan, että julmaa peliä ja hullu olen, kun en pääse irti. Aina silti toivon, että hän pitäisi minusta, olisin tärkeä ja uusia naisia ei tulisi. Ja joka kerran, kuin veitsi sydämeen, kun uusia ilmaantuu. Ja mies tietää senkin, että voi rankaista ottamalla uusia ja kärsin siitä. Olen yrittänyt niin lujaa monta vuotta. Tehnyt kaikkeni. Mutta mikään ei riitä. Mikään ei ole tarpeeksi. Hän vaatii keskittymistä häneen täysin koko ajan. Jos huomaa, että toinen lipeää tästä tai väsyneenä, kun ei jaksa tai tulee joku muu virhe niin välittömästi rangaistus etääntyminen ja huomiota muille, sekä uusia kehiin. Vain hyvät hetket ja palkinnot ruokkivat tunteita ja saavat säälittävän onnelliseksi, hetkeksi, ja roikkumaan koukussa. Vaikka turruttaa itseään niin huonot hetket vievät yhä syvemmälle. Väsymys, epätoivo, jopa itsetuhoiset ajatukset. Onko kukaan kokenut samaa? Alan harkita ammattiapua. Olen varma, etten omin voimin pääse irti. Pelkään, että romahdan täysin ja pelkään itsetuhoisia ajatuksia. Kiitos, en tarvitse mitään ilkeilyä koska tiedän jo kyllä, että olen säälittävä tapaus ja tämä juttu sairas.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ammattiapua. Jos on rakkautta, ei toista halua satuttaa.

Vierailija
2/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kappalejako!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En katselisi sellaista hetkeäkään, mutta omapahan on valintasi roikkua seitsemäntenä naisena. En kehtaisi ruikuttaa tyhmyyttäni.

Vierailija
4/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin itsekin ajattelen. Jos olisi rakkautta niin ei satuttaisi, eikä pelaisi tunteilla. Ilmiselvästi ei ole rakkautta, vaikka niin antaa olettaa. Vaikka tuon tajuan niin silti annan kusettaa itseäni, koska olen niin koukussa edes siihen teeskenneltyyn lämpöön ja rakkauteen.

-Ap

Vierailija
5/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kappalejako!

Tiedän, mutta en jaksanut laittaa.

-Ap

Vierailija
6/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri noin itsekin ajattelen. Jos olisi rakkautta niin ei satuttaisi, eikä pelaisi tunteilla. Ilmiselvästi ei ole rakkautta, vaikka niin antaa olettaa. Vaikka tuon tajuan niin silti annan kusettaa itseäni, koska olen niin koukussa edes siihen teeskenneltyyn lämpöön ja rakkauteen.

-Ap

Jos saat suhteesta enemmän hyvää kuin stressiä ja mielipahaa, niin jää suhteeseen.

Vierailija
7/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on peliä varatun miehen kanssa?

🙄 Sitä saa, mitä tilaa 😬

Vierailija
8/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lue tekstitsi kuin lukisit jonkun muun tekstin.

Eiko olekin aika kamalaa?

Huutaisit talle henkilolle, etta juokse!

Mina huudan sinulle juokse!

Ota ensin kuva teista intiimisti ja laheta se taman vaimolle. Tee se.

Kerran se kirpaisee ja aika poistaa sumun. Lopulta olet onnellinen paatoksestasi.

Tsemppia!

Vierailija
9/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Jos saat suhteesta enemmän hyvää kuin stressiä ja mielipahaa, niin jää suhteeseen.

Mistä suhteesta? Panopuuna olemisesta.

Vierailija
10/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihastu saati rakastu toisia hyväksikäyttäjinä mulqquihin. Simple as that.

Vierailija
11/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestänyt, joten erottiin. Lopulta tapasin nykyisen mieheni, jolle riittää suhde vain minun kanssani. Suosittelen siis, että jätät miehen, haet sitä ammattiapua päästäksesi yli hänestä ja etsit paremman.

Vierailija
12/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En katselisi sellaista hetkeäkään, mutta omapahan on valintasi roikkua seitsemäntenä naisena. En kehtaisi ruikuttaa tyhmyyttäni.

Hyvä, että et katselisi. Minä tyhmänä ja väsyneenä kehtasin tänne kirjoittaa saadakseni jotain.. apua, vertaistukea. Ehkä vain purkaakseni tunteitani jonnekin.

-Ap

Vierailija
13/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo suosittelen henkilökohtaista terapiaa, pääset vähän avaamaan tilannetta ja toivottavasti tajuat, että lähteminen tuosta pelleilystä on sun omaksi parhaaksesi.

Vierailija
14/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Suhde se on sekin, käyttösuhde.

Vierailija
15/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiapua kehiin

Vierailija
16/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lue tekstitsi kuin lukisit jonkun muun tekstin.

Eiko olekin aika kamalaa?

Huutaisit talle henkilolle, etta juokse!

Mina huudan sinulle juokse!

Ota ensin kuva teista intiimisti ja laheta se taman vaimolle. Tee se.

Kerran se kirpaisee ja aika poistaa sumun. Lopulta olet onnellinen paatoksestasi.

Tsemppia!

Kiitos tuesta! Ja totta joka sana.

-Ap

Vierailija
17/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei terapeutille kannata tuosta puhua. Nehän nauraa katollaan ja sitten tulee entistä pahempi olo.

Vierailija
18/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-Ap

Suhde se on sekin, käyttösuhde.

Kuka tervepäinen ja normaali haluaa olla käyttösuhteessa?

Vierailija
19/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehellä ole mitään tunteita sinua kohtaan, tuo on pelkkää hyväksikäyttöä. Jätä mies, lopeta kaikki yhteydenpito ja mene terapiaan. Et oikeasti edes rakasta tuota miestä, vaan olet koukussa siihen jatkuvaan välittäjäaineryöppyyn mitä tuollainen käytös saa aikaan.

Vierailija
20/59 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei terapeutille kannata tuosta puhua. Nehän nauraa katollaan ja sitten tulee entistä pahempi olo.

Tuskinpa kukaan terapeutti nauraa asiakkaalleen?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi