Lue keskustelun säännöt.
  Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
                            Alue: Aihe vapaa

Kaikki muuttuu
07.08.2014 | 
                  http://hugmetinkerhell.blogspot.fi/2014/08/michael-kors-multi-function-phone-case.html
Mikä tästäkin on tullut? Matkii suosittuja muotiblogeja esim. asukuvat yms samaan tyyliin ja äää mua ärsyttää kun lemppari ihana bloggaaja muuttuu tollaseks massaksi :( Sitä se kai teettää kun on "liikaa" lukijoita? :/ Tosi harmi. Enkä tarkota pelkästään tätä postausta vaan yleensäkin, blogin laatu on mennyt ihan sille tasolle kun muutkin tusinablogit, missä omaperäisyys? Kirjotin tämän puhtaasti sen takia koska MUA HARMITTAA!
Kommentit (4)
Laittaisit jo otsikkoon, että kyse on tyhjänpäiväisestä blogi-aloituksesta, ettei tarvisi turhaan avata. Kiitos.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Sisältö jatkuu mainoksen alla
  Alue: Aihe vapaa

Pakko sanoa, että mun mielestä blogi on mennyt taas tosi hyvään suuntaan! :) Kuvat on hyvälaatuisia ja isoja. Heli postaa usein, vastaa ystävällisesti kommenteihin ja postaukset käsittelevät eri aiheita. Mun mielestä on hienoa, että kertoo avoimesti arjesta ja hankinnoista.