Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen kurkkuani myöten täynnä koronaa

Vierailija
27.07.2021 |

En jaksaisi lukea enää mitään siihen liittyvää. Kyllästyttääkö muita?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut ottaa kuitenkin se rokotus, kun nyt oot ihan täynnä koronaa? No sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
22/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää hajoaa ja mieli on musta. Tulevaisuus tuntuu toivottomalta. Olen aika kotihiiri, pitkään jaksoin kotoilla, mutta nyt saisi riittää. Haluan metsäpolulta kaupunkiin. Haluan liikkua ihmisjoukoissa ilman jatkuvaa huolta mahdollisesta tartunnasta. Käyn vain kaupassa, töissä ja näen vain puolisoani. Tietenkin kaikki paikat ovat avoinna ja kaikkialle saa mennä. En vaan nauti enää missään käymisestä. Koronahuoli painaa jatkuvasti taustalla ja muita ihmisiä väistelee väkisinkin. Pitäisi elää niin, ettei kuollessa kaduta. Se on aina ollut mottoni, mutta tämä korona sekoitti kaiken.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP. Olet kurrkua myöten täynnä, ja silti jatkat kirjoittamista koronasta.

Naurettavaa valittamista.

Vierailija
24/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tympii koko korona. Mutta ei se toisaalta minua itseäni juuri haittaakaan, lomailen Espanjassa hulppeissa maisemissa ja nautin elämästäni. Siihen ei kuulu baareissa bilettäminen. Tulen kotiin sitten, kun huvittaa.

Vierailija
25/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kurkkua myöden täynnä koronaa - oletko hakeutunut testeihin?

Vierailija
26/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh minä se kun porskutan. Ei edelleenkään kiinnostele koko hömpötys.

Vierailija
27/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää 🤪.. 🙄, .😬

Töissä tuli tänään taas, kevään jälkeen maski/visiiripakko, ollaan niin kiihtymisvaiheessa 🤣 Voihan sairaanhoitopiiri.

Olihan nuo pakot koko ajan, jos ei voinut pitää

turvaväliä. Voinhan minä sitä visiriiä päässä keikuttaa.

Kauppaan menen ilman naamarättiä tai muuta härpäkettä.

Jos ei seuraa mediaa, korona ei näy muualla. Missä ne sairaat ja koronaan kuukahtaneet ovat?

Vierailija
28/28 |
27.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkästään kyllästynyt vaan suorastaan vihaan sitä.!

Silti yhden rokotteen saaneena käytän ffp2-maskia niin kauan, kunnes saan toisen rokotteen. Ainakin. Kyllästyttääkö maskit? Kyllä. Vihaan niitä. Vihaan myös käsidesiä. Mulla on silti asenne, että periksi en perkule anna ja sitä virusta en itselleni ota, prkl!