Eikö olekin ihanaa, kun pian saa taas pukeutua toppatakkiin ja farkkuihin?
Jostain syystä itse tunnen oloni kotoisaksi toppatakissa ja farkuissa. En yhtään tykkää olla hameessa, kesäisissä housuissa tai shortseissa. T-paidassa viihdyn kyllä, kunhan sen voi yhdistää farkkuihin.
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
No mä en käytä farkkuja ollenkaan. En tykkää yhtään.
Erikoista! Millaisia alaosia käytät syksyllä/talvella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Erikoista! Millaisia alaosia käytät syksyllä/talvella?
Minäkin inhoan farkkuja. Yleensä päällä jotkut ulkoiluhousut ja paksut kalsarit. Tää helleaika oli ihanaa kun vetäisi vaan väljän mekon päälleen ja muuta ei tarvittu
Ostin keväällä kirpparilta aivan tajuttoman ihanan toppatakin! Valkoisen ja aika lyhyen ja suoraan kasarilta, siinä on jopa kultahelainen vyö ja kauttaaltaan rypytettyjä somistuksia ja hihoissa pitsimäiset hörhelöt!
Ja se ei tosiaan ole pitkä! Melkein jo tunnen itseni viilettämässä rinteessä kuin silloin, kasarilla! Ihan sievimpiä vaatteita mitä olen nähnyt!
Käyttäisin hääpukuja erämaahäissä!
Ice Peak ja ihan tosi sievä ja ihan uusi, maksoi seitsemän euroa!
No ei ole😩 olen kesän ollut mekoissa, ei huvita yhtään pitkikset.
Kun sää viilenee, tuntuu todella oudolta pukeutua taas pitkiin housuihin. Viime viikolla vedin välillä iltaisin legginsit jalkaan, kun oli viileää. Outo fiilis. Sukkien ja umpinaisen kenkien kanssa sama juttu. Eipä siinä, pidän kyllä viileämmistä keleistä.
Mutta kesä on vasta puolessa välissä. Nyt alkaa vasta ns intiaanikesän kun kohta pimeät yöt ja voi hyvin tulla vielä kuukauden päästä 30 astetta.