Peruuttamaton lampaanpaisti, kampaaja vaatii 100 e??&
Mitä kummaa? Loukkasin itseni viimekuussa tapsturmaisesti sinä päivänä, kun minulle oli varattu normikampaamokäynti. Kaikessa paniikissa sitten unohtui ilmottaa kampaajalle. Ei tosiaankaan tullut pieneen mieleen, enkä olisi kyennyt edes soittamaankaan samana päivänä sairaalasta. Nyt varatessani uutta aikaa, kampaaja vaatii 80% hinnasta, eli 100 euroa korvausta! Onko tämä joku uusi normikäytäntö? Ja tämä ovia siis ensimmäinen kerta viiteen vuoteen mitä olen käynyt.
Kommentit (126)
Vierailija kirjoitti:
Näiden idioottien takia kampaajatkin rupeaa varmaan pian ottamaan varausmaksua, kuten ravintolatkin.
No sehän on hyvä juttu. Samalla asiakkaalle tulee oikeus korvauksiin, jos ei saa varaamaansa palvelua.
Ottaisin yhteyttä kuluttajasuojaan. Itellä on kerran jos toisenkin tullut este ja auto on jäänyt viemättä tuttuun korjaamoon. Enkä siis soittanut mitään että nyt tuli este. Olen jälkikäteen soittanut muina miehinä uuden ajan. Onko miesvaltaisella alalla sitten rennompaa, viimeksikin kun pahoittelin että jäi tulematta huoltoon kun vaimo otti väärän auton pihasta, niin kommentti on mitäpä noista varasit kuitenkin uuden ajan.Meneehän heilläkin aikataulut sekaisin ja joku oli varmasti kysynyt samalla ajalle korjausta jolloin mun aika oli. Ehkäpä korjaamo halua pitää lypsylehmänsä (vaimoni auton) listoillaan.Kuluttajasuojan kommentti olisi mukava tietää.
Näiden idioottien takia kampaajatkin rupeaa varmaan pian ottamaan varausmaksua, kuten ravintolatkin.