Miksi mieheni lukitsee vessan oven ollessan siellä?
Ei kai runkkaa tai tee jotain muuta pahaa? Olen kieltänyt miestäni lukitsemasta ovea
mutta ei tottele.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:09"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:51"]
No haluu paskoo rauhassa tietenkin. Jollain se on vain luontainen teko kääntää lukkoon vessaan mennessään. Itsellä ainakin joskus nyt olen opetellut olemaan laittamatta lukkoon...
[/quote]
Tähän mieskin vetoaa, että on mukamas tapa laittaa lukkoon. Muutaman kerran voi sattua
vahingossa mutta ei koko ajan. Ja oven avaaminen minulle kestää epäilyttävän kauan.
[/quote]
Jospa sillä kestää, kun ensin pitää pyyhkiä takamus, vetää housut jalkaan ja pestä kädet. Ihan oikeastiko tunget vessaan silloin, kun miehesi on paskalla? Ja ihan rauhallisestiko hän tulee avaamaan oven kesken toimituksen. Minä olisin ottanut sinusta eron kauan sitten, jos olisit puolisoni jatkuvan henkisen väkivallan vuoksi.
Kun menen vessaan, vedän oven lukkoon, sillä haluan olla siellä rauhassa. Auta armias, jos joku tulee häiritsemään minua. Mä olen nainen ja minulla kestää ulostaminen todella kauan ummetuksen takia. Raivostun, jos joku tulee huutelemaan oven taakse kesken toimituksen, sillä häiriinnyn todella helposti. Silloin ulostusrefleksi katoaa ja joudun kärvistelemään jonkin aikaa tuskissani, ennen kuin saan tyhjennettyä suoleni.
Tämän kaiken varmaan halusittekin tietää.
Ei halua jäädä kiinni runkkamisesta. Kyllä miehesi varmasti tekisi sitä sinun katsoessakin mikälä pyytäisit. Naisen nähden pissaaminen voi aluksi jännittää miestä mutta jos tykkäät katsoa niin kerro miehellesi.
Mitäh. Itse laitan aina oven lukkoon vaikka olisin yksin kotona sen enempää ajattelematta asiaa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:46"]Laita kamera vessaan, niin sillä se selviää. Meillä toimi!!!11
[/quote]
Juu, ja aina voi tietysti myös kysyä häneltä, vai voiko? En ole naimisissa, joten en ihan tarkkaan näitä kuvioita tiedä.
[/quote]
Ei voi. Kyselyt loppuu siihen, kun on papin aamenet sanottu. Kyttäysmateriaaleista saa sentään alennusta naimisissa olevana, koodilla LOUKKU4EVER. Aina voi palkata myös jonkun muun yllättämään miehen vessasta. Ei se nyt hyvänen aika NORMAALIA ole, että ovi laitetaan lukkoon! Meillä miehen pitää aina kirjoittaa vetoomus, ennen kuin menee vessaan.
;)