Miksi mieheni lukitsee vessan oven ollessan siellä?
Ei kai runkkaa tai tee jotain muuta pahaa? Olen kieltänyt miestäni lukitsemasta ovea
mutta ei tottele.
Kommentit (44)
Kaverin mies harrasti samaa. Lopulta sitten kävi ilmi, että mies kävi siellä vessassa paskalla. Hyi helvetti! :/
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:38"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:35"]
Koska haluaa olla rauhassa.
[/quote]
Ei parisuhteessa pidä paeta toista.
[/quote]
Pitää, mikäli toinen ei anna tilaa olla rauhassa.
Ero tullee parissa vuodessa, vessa jää sun haltuun.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:51"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:46"]Laita kamera vessaan, niin sillä se selviää. Meillä toimi!!!11
[/quote]
Juu, ja aina voi tietysti myös kysyä häneltä, vai voiko? En ole naimisissa, joten en ihan tarkkaan näitä kuvioita tiedä.
[/quote]
Ei. Näitä asioita ei kysytä, koska sehän sika ensimmäisenä valehtelee ja sen jälkeen osaa olla varuillaan. Asennutat kameran ilman ennakkovaroituksia, se on ainoa tapa saada rehti selvyys hämärään seikkaan.
Ainoa mitä joudut nyt pohtimaan, on se, miten saat maksatettua asennuslaskun miehellä. Itse et tietenkään sellaista omasta pussista rupea rahoittamaan. Epäluottamushan on miehesi aiheuttama!1
Voi varjele,olen nainen ja lukitsen useimmiten vessan oven,ei ole mukavaa,että kiskasee yht´äkkiä vessan oven auki,edes mies.Kissat alkavat koputella ja raapia kun haluavat nähdä mihin menin.Päästän ne sisälle ja vedän oven taas kiinni.
No Se runkkaa!!!
Tai sit haluaa olla paskalla rauhassa.
Se on av palstalla. T: mies vessassa
No haluu paskoo rauhassa tietenkin. Jollain se on vain luontainen teko kääntää lukkoon vessaan mennessään. Itsellä ainakin joskus nyt olen opetellut olemaan laittamatta lukkoon...
[/quote]
Tähän mieskin vetoaa, että on mukamas tapa laittaa lukkoon. Muutaman kerran voi sattua
vahingossa mutta ei koko ajan. Ja oven avaaminen minulle kestää epäilyttävän kauan.
Ja miksi sen täytyy avata sulle vessan ovi.En minäkään avaa miehelle,paitsi jos sille tulee ripulihätä niin yritän päästä mahd.pian pois.Ei se muuten yritäkään vessaan kun minä olen siellä.Mitä sä siellä paskahuusissa teet?????????
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:09"]
No haluu paskoo rauhassa tietenkin. Jollain se on vain luontainen teko kääntää lukkoon vessaan mennessään. Itsellä ainakin joskus nyt olen opetellut olemaan laittamatta lukkoon...
[/quote]
Tähän mieskin vetoaa, että on mukamas tapa laittaa lukkoon. Muutaman kerran voi sattua
vahingossa mutta ei koko ajan. Ja oven avaaminen minulle kestää epäilyttävän kauan.
[/quote]
Meillä oven paikalle asennettiin autotallin nosto-ovi, joka toimii kaukosäätimellä. Säädin on tietysti minulla.
Mies pyytää (kohteliaasti) luvan päästä vessaan, ja avaan silloin oven hänelle. Kaukosäätimellä voin lisäksi tehdä kontrollitarkastuksen kesken istunnon kätevästi kotisohvalta!!!!111
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:13"][quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
Meillä oven paikalle asennettiin autotallin nosto-ovi, joka toimii kaukosäätimellä. Säädin on tietysti minulla.
Mies pyytää (kohteliaasti) luvan päästä vessaan, ja avaan silloin oven hänelle. Kaukosäätimellä voin lisäksi tehdä kontrollitarkastuksen kesken istunnon kätevästi kotisohvalta!!!!111
[/quote]
Hahahahahaha :D kuolen nauruun :D
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:13"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Hyvä idea!
Itehän asun itsekseni, mutta laitan oven silti lukkooon -tapa?
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 13:49"]
Mä lukitsen vessan oven vaikka olisin yksin kotona.
[/quote]
Vain koska häpeät itseäsi.
kerro sitten ap kun olet tehnyt jotain toimenpiteitä. :)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2014 klo 14:06"]Se on av palstalla. T: mies vessassa
[/quot
Tosimies ei av -palstalla notku. Tarkista, putosiko munas pönttöön.