Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elina ja Ansku oli äsken kolmosen aamussa, Elinakin jo rauhoittunut😊
Niinpä, mutta kertoi miten joissakin perheissä olivat itkeneet niin lapset kuin aikuisetkin kun tulos heidän putoamisesta julkistettiin.
Vai oikein itketty. Ilostako olivat itkeneet?
Vierailija kirjoitti:
Kuka suihkulaulaja lauloi Hektorin kauniin kappaleen " Yhtenä iltana"
Jäin ihmettelemään samaa. Aivan hirveä tulkinta. Kuka siellä oli vaakkumassa?
Försti sentään tänä vuonna on vähän harjoitellut ja smells like teen spirit oli jopa onnistunut ja taiteellinen tulkinta. Viime vuonnahan hän sai tosi paljon negatiivista palautetta, koska ääni ei ollut kunnossa lainkaan.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
POIS tuo paksu Tanhupallo!
Tanhupallo kuitenkin tanssii paremmin kuin sinä.
Mä tykkään Ellusta muuten tosi paljon, mutta ikävä kyllä se ei riitä siihen että voisi jatkaa kisassa missä muut tanssijat on paljon parempia. Siksi en minäkään äänestänyt häntä. Poikelus olisi kyllä saanut tippua ennen Ellua... ihan vaan siitä syystä että on ärsyttävä mukahauska persoona.
Minua tökki tosi paljon tuo naispari, jollaista en voi sietää. Siis heistä tuo toinen. Jätin katsomatta heidän tanssinsa, enkä tiedä miten tanssivat.
Ainakin on hyvä juttu, että tippuivat. Jospa Anskulla on seuraavan kerran toisenlainen tanssipari.
Vierailija kirjoitti:
Nämä same-sex parin pudottamisesta julkisuuteen tuodut mielipiteet ovat kyllä saaneet jo kunnianloukkauksen ja vihapuheen sävyjä.
Kohteena me tavalliset telkkarin katsojat, jotka viitsittiin seurata ohjelmaa ja jopa äänestää maksullisessa äänestyksessä. Olis kyllä rikosilmoituksen paikka, saako sääntöjen mukaan toimineita alkaa maalittaa.
Pitänee unohtaa koko ohjelma, kun siinä onkin osallistujia, jotka pelaavat eri peliä, mikä se lieneekään.
Kunnianloukkaus edellyttää, että tietystä ihmisestä levitetään omalla nimellään perätöntä tietoa. Kuka siis on sellaiseen syyllistynyt? Vihapuhe taas ei ole laissa määritelty rikosnimike.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän tuossa kisassa tippuu "ei niin hyvät" kilpailijat ensimmäisenä. Olipa sitten "pappi, lukkari, talonpoika tai kuppari".
Mies- tai naispari ei näytä yhtä hyvältä tai "oikealta", koska kyseessä on hyvin visuaalinen ja perinteinen tai osin vanhanaikainenkin tanssilaji. Ainakin toisen pitäisi naamioitua vastakkaiseksi sukupuoleksi - eri asia muut tanssityylit, mutta paritanssissa ei yksinkertaisesti toimi.
Ei mun mielestä, muistetaanpa vaikka Christoffer Sandbergin ja Matti Puron Paso Doble, same sex-pari parhaimmillaan! Tosin, se oli vaan yksin tanssi, mutta silti.
Siinä on sellainen ero, että Cristoffer osasi tanssia. Elina ei.
Ei mun mielestä, muistetaanpa vaikka Christoffer Sandbergin ja Matti Puron Paso Doble, same sex-pari parhaimmillaan! Tosin, se oli vaan yksin tanssi, mutta silti.[/quote]
Siinä on sellainen ero, että Cristoffer osasi tanssia. Elina ei.[/quote]
Juuri näin. Se oli parhaimpia ellei paras tanssi kautta aikojen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Krista tanssi hyvin mut on niin ärsyttävä ihmisenä, että sama kuka finaalissa vastassa niin äänestän sitä toista.
Itseäkin on Kristassa häirinnyt joskus tietyt asiat, mutta kun on kyse tanssikilpailusta, itse äänestäisin sitä, joka tanssii parhaiten. Olihan Krista nyt aivan hemmetin hyvä tänään. Treenaa myös aivan mielipuolisia määriä. Ensimmäisellä viikolla treenasivat Anssin kanssa 60 tuntia. Tätä voi verrata Sitan neljään tuntiin per päivä (josta kuulemma osa on ollut muuta oheistoimintaa).
Krista on laulajana tottunut noihin harjoitusmääriin, koska tekee sitä työkseen.
Väärin. Laulajat ei treenaa 60 tuntia viikossa. Eikä suurin osa laulajista heittele voltteja tai osaa koskaan käyttää kehoaan kuten Krista.
Lisäksi Krista taitaisi olla muutenkin hoitovapaalla, jos olisi ns normiduuneissa. Se on sitte toinen kysymys kuinka moni pienen lapsen äiti ylipäänsä lähtisi tuollaiseen kisaan. Veikkaan, että monestakaan täällä siihen ei olisi. Ei olisi minustakaan, ei sen puoleen.
Ärsyttää kun tuo Tansskikuplan uusin jakso on nimeltään "shokkipudotus". Ei kai se mikään shokki ole jos joku häntäpään pareista putoaa.
Erkku on tosi kivan ja kohteliaan oloinen mies!
Ennustan, että joku kerta ei yllätykseksi pudoteta yhtään paria ja sitten pudotetaan kerralla kaksi paria. Niin taisi olla viime kaudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
POIS tuo paksu Tanhupallo!
Tanhupallo kuitenkin tanssii paremmin kuin sinä.
Miten voit tietää, miten joku osaa tanssia? Joku saattaa osata hyvinkin tanssia eikä vaan pyöriä pallona lattialla.
Vierailija kirjoitti:
Elinan tanssi oli kamalaa.
Pudotuksessa häiritsi hänen huono asenne ja se, että syleili ja lääppi Anskua kuin rakastettuaan.
Kumpikään noista asioista ei liity hänen sukupuoleensa.
Samaa mieltä. Olisin kuvitellut että huippu-urheilija jaksaa keskittyä oikeasti treenaamiseen eikä vedä tommosta ihme ulkokultaista roolia ja kuvittele että sillä pärjätään.
Olis käyttänyt selkeämmin ilmiselvää vahvuuttaan eli lihaksikasta yläkroppaansa. Helpompi kannatella hyvää tanssiasentoa kun voimaa löytyy, luulisin, en tiedä.
Tanhupallo on kamalaa katseltavaa. Hyvä kuitenkin ettei itse osaa hävetä.
Vierailija kirjoitti:
Tanhupallo on kamalaa katseltavaa. Hyvä kuitenkin ettei itse osaa hävetä.
Hän on poikkeuksellisen lyhyt mutta sille ei mitään voi.
Kehtaakohan tuo Ellu tulla katsomoon, kun just veti toiset parit kölin ali. Minä en kehtais. Jos hän tulee, hän osoittaa täydellistä tyhmyyttä ja ilkeyttä.
Minulla ei ole kerrassaan mitään nais- eikä miespareja vastaan. tunnen useita ja kaikki ovat keskimääräistä ihanempia ihmisiä. Mutta jos ei onnistu jossain asiassa, ei ole syrjintää ettei aina ylistä . Tässä tanssissa oli nyt selkeästi puutteita.
Niin...en ymmärrä miks tässä otetaan esiin naispari putoamisen syyksi 🤔.
Minusta Elina Gustafsson ei onnistunut viime sunnuntain esityksessä, ikävä kyllä.
Hänen askeleensa ja jalkojen asennot koko tanssin ajan olivat kömpelöä ja hän tanssi jalat haarallaan , mikä ei kuulu ainakaan siihen tanssiin.
Jalka työskentely ja askellus oli syy miksi hän epäonnistui sunnuntaina.
Kyllä yleisökin huomaa virheet ja sen perusteella äänestää.