Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
En tykännyt tuosta Claudia Ketosesta viime kaudella yhtään.
No nyt putosi ekana
Tanhupalloa varmasti nyt roikotetaan mukana pitkään. Odotan koska näen päkiä ja kanta-askeleet hänen tanssissaan ja arvelen ettei niitä nähdä. Aika oleellinen osa tanssissa . Kohta niitä odotetaan tanssijoilta kilpailun editymisen myötä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?
Minusta Saana on poikkeuksellisen kaunis ja vartalo on upea. Upeampi kuin kenelläkään muulla opettajalla. Pitkät raajat ja juuri oikean kokoiset lihakset.
Minun makuun hänellä on hieman liian vähän lihasmuotoja. Upea kroppa toki, mutta näyttää enemmän missiltä tai mallilta kuin tanssiurheilijalta.
Anteeksi vaan, mutta huipputanssijat ovat hoikkia !
Saanalla on lattarijalat, pitkät raajat ovat eduksi
Ehkä maallikko ei näitä tiedä
Saanaa on "helppo katsella," Muuten en ohjelmasta välitä. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vituttaa kun tuo valtakunnan musta saa väripisteitä.
Just tänään mietin, että Erkulla on kyllä ihan suomalaisen miehen luonne, kiltti ja nöyrä.
Ai nytkö suomalainen mies sitten ei olekaan väkivaltainen limasikahirviö?
On niitäkin, mutta ovat kuitenkin vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?
Samoin. Minusta kaikkien opettajat vartalot ovat treenattuja ja hyvännäköisiä. Siis juuri sellaisia, joita voi ammattitanssijoilta odottaakin. En näe tässä erityistä eroa opettajien välillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hyvänen aika tuota Förstin rääkkymistä.
Sama narisija vissiin taas narisee. Mun mies on ammattilainen musiikin alalta ja sanoo et Försti on naislaulajien parhaimmistoa.
Laittaisit Katri Helenan tai Paula Koivuniemen laulamaan saman minkä Försti? Ei tulis mitään.Mä olen täysin amatööri, mutta kuulen kyllä, että Försti on pirun kova laulaja. Kerran kuullut livenä, ja on mielettömän hyvä myös livenä.
Försti oli Elton Johnin lämppärinä Porin Jazzeilla ja se oli hirveää raakkumista. Vieläkin muistan sen esityksen vaikka siitä on noin sata vuotta.
On varmaan ollutkin Elton Johnin pehmeän pyöreään lässytykseen verrattuna.
Viiviltä kysyttiin siksi kommentteja tanssiparistaan, koska TTK oli lukenut vauvapalstan kritiikin Mattia kohtaan ja nyt haluttiib puhdistaa maine. Viivi sanoikin vastauksessaan, että itse toivoi parikseen Mattia ja puhui hyvistä kemioista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama narisija vissiin taas narisee. Mun mies on ammattilainen musiikin alalta ja sanoo et Försti on naislaulajien parhaimmistoa.
Laittaisit Katri Helenan tai Paula Koivuniemen laulamaan saman minkä Försti? Ei tulis mitään.Mä olen täysin amatööri, mutta kuulen kyllä, että Försti on pirun kova laulaja. Kerran kuullut livenä, ja on mielettömän hyvä myös livenä.
Försti oli Elton Johnin lämppärinä Porin Jazzeilla ja se oli hirveää raakkumista. Vieläkin muistan sen esityksen vaikka siitä on noin sata vuotta.
Arvaapa kaksi kertaa, kummanko takia yleisö täytti Kirjurin!
Vierailija kirjoitti:
Miksi Erkun ja Anniinan piti vaihtaa roolinimensä, jos he kerran tanssivat tulevaisuudessa.
50 vuoden päästä muodissa eivät ole 40-luvulla syntyneet muotinimet Erkki ja Sirkka.
Oisko Joonas ja Jenna ollut paremmat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytön kyssäri!
Tuli mieleen kun luin näitä postauksia, että mitä te nurkujat ja kaiken arvostelijat saatte kun mollaatte ihmisiä? Saatteko hyvä mielen vai mistä kaikki haukut ja mollaamiset kumpuaa?
Joillakin näkyy olevan pääpaino siinä, että pitää haukkua ja etsiä kaikkea mitä voi arvostella.
Vappu, Mikko, laulajat, tähtitanssijat jotka eivät ole "omaan makuun" etc.
Kertokaa mistä arvostelut kumpuavat, niin voisi edes osin ymmärtää.
Oletteko miettineet millaisia vanhuksia olette? Samaan aikaan arvostellaan vanhuksia, miten ovat ilkeitä, pirullisia, pahoja ja negatiivisia, niin teistä tulee justiinsa samanlaisia hoidettavia aikanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älytön kyssäri!
Tuli mieleen kun luin näitä postauksia, että mitä te nurkujat ja kaiken arvostelijat saatte kun mollaatte ihmisiä? Saatteko hyvä mielen vai mistä kaikki haukut ja mollaamiset kumpuaa?
Joillakin näkyy olevan pääpaino siinä, että pitää haukkua ja etsiä kaikkea mitä voi arvostella.
Vappu, Mikko, laulajat, tähtitanssijat jotka eivät ole "omaan makuun" etc.
Kertokaa mistä arvostelut kumpuavat, niin voisi edes osin ymmärtää.
Oletteko miettineet millaisia vanhuksia olette? Samaan aikaan arvostellaan vanhuksia, miten ovat ilkeitä, pirullisia, pahoja ja negatiivisia, niin teistä tulee justiinsa samanlaisia hoidettavia aikanaan.
Komppaan👍
No tekopeliä olis kehua kaikkia kaikista asioista, kun se vaan on niin et joku onnistuu, joku ei, joku on jossain hyvä, joku ei siinäkään, joku miellyttää silmää ja joku ei jne. Miksei saisi analysoida ja keskustella? Mielipiteitäkin on monia.
Vai oltaisko kuten lastentarhassa et kehutaan kaikkia vaik olis miten huono? Jossain koulussa annettiin kaikille 10-todistus, että sellasta naminami-meininkiä. Kisaan kun lähtee, on valmistauduttava siihen et ruoditaan.
Vierailija kirjoitti:
No tekopeliä olis kehua kaikkia kaikista asioista, kun se vaan on niin et joku onnistuu, joku ei, joku on jossain hyvä, joku ei siinäkään, joku miellyttää silmää ja joku ei jne. Miksei saisi analysoida ja keskustella? Mielipiteitäkin on monia.
Käsität tahallaan noin. Mitä on oikea kehuminen?
Asiat voi ilmaista monella tapaa. Rakentavasti, ei haukkumalla ja arvostelevaan sävyyn haukkumalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku tossa Sitassa ärsyttää, sori.
Sita on aika raskas woke-feministi somessaan.
Onneksi oli kolmen huonoimman joukossa joten noutaja voi tulla piankin.
Vierailija kirjoitti:
Niin, yksimielinen ihastelukuoro ei ole keskustelua. Vaikkei toki räksytyskuorokaan ole. Mutta sananvapaus sallittakoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ernest ansaitsi oikeasta syystä pisteensä. Piste.
Erkku on vielä niin symppis että kahmii katsojaäänet. Voi voittaa.
Juuri eilen totesin, että sen persoona on niin ärsyttävä, että se häiritsee vaikka tanssisi miten hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ihmettä tuo Kanala tekee tuolla. Täytyyhän sen tajuta että on ihan pökkelö. Onko vain niin julkisuuden kipeä.
Edustaa suomalaista miestä.
Miten niin? Voitko selittää miksi Kanala edustaa suomalaista miestä? Miksei esim. Ernest joka on myös suomalainen? Vai onko sinulla tässä jokin rasistinen näkökulma? Jos on, miksi et valinnut suomalaisen miehen stereotyypiksi Waltteria?
Kiva seurata miten viikkojen myötä kehittyvät.