Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tanssii tähtien kanssa 2021 Official

Vierailija
27.07.2021 |

Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…

Kommentit (6392)

Vierailija
1141/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako tätä sanoa, mutta förstin ääni tulee naukumalla ulos. Anteeksi.

Vierailija
1142/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitalle ei sovi toi väkisin seksikkään esittäminen. Sama juttu viime viikolla sen tangon kanssa ja nyt sama vääntö jatkui sukkanauhat villkuen. Sex appeal puuttuu kokonaan eikä sitä valitettavasti voi harjoitella. Eikö se kirjoittanut jonkun pikkutuhman kirjankin?

Avoimen seksuaalisuuden ja mielenterveysongelmien pakottamistahan tuon sisältö pelkästään on. Nolottaa miehensä puolesta, millaisia asioita on seksielämästään kertonut podcastissaan.

Perustakaa hei uus oma ketju jossa voitte purkaa tätä avoimen mielenterveysongelmaista pahoinvointianne.

Ymmärsit väärin. Tuossa puhuttiin Sitan mielenterveysongelmien jakamisesta.

Niin varmaan ymmärsinkin. Tuli vaan vika niitti, kun ei jaksa selata näitä dissaavia offtopiceja, mitkä ei liity itse tanssikilpailuun mitenkään.

Tämä on kuitenkin keskustelupalsta. Jos olet joskus keskustellut oikeassa elämässä niin huomaat että keskustelu rönsyilee.

Jos haluat vain faktaa, suosittelen wikipediaa ja ohjelman sivuja Maikkarilta.

Palstan säännöissä lukee "pysy aiheessa".

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vituttaa kun tuo valtakunnan musta saa väripisteitä.

Just tänään mietin, että Erkulla on kyllä ihan suomalaisen miehen luonne, kiltti ja nöyrä.

Ai nytkö suomalainen mies sitten ei olekaan väkivaltainen limasikahirviö?

Vierailija
1144/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leipäpappi Kanalja lensi. Minneköhän se seuraavaksi osallustuu? Sex tape suomeen?

Vierailija
1145/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leipäpappi Kanalja lensi. Minneköhän se seuraavaksi osallustuu? Sex tape suomeen?

Farmi Suomeen?

Vierailija
1146/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hyvänen aika tuota Förstin rääkkymistä.

Sama narisija vissiin taas narisee. Mun mies on ammattilainen musiikin alalta ja sanoo et Försti on naislaulajien parhaimmistoa.

Laittaisit Katri Helenan tai Paula Koivuniemen laulamaan saman minkä Försti? Ei tulis mitään.

Mä olen täysin amatööri, mutta kuulen kyllä, että Försti on pirun kova laulaja. Kerran kuullut livenä, ja on mielettömän hyvä myös livenä.

Försti oli Elton Johnin lämppärinä Porin Jazzeilla ja se oli hirveää raakkumista. Vieläkin muistan sen esityksen vaikka siitä on noin sata vuotta.

Vierailija
1147/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä kappale oli Kitin valssissa?

Pitäisi tietää, mutta oikosulku...

Madonna: What can you lose?

Vierailija
1148/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetteleppa poika siihen että tummat miehet syrjäyttää valkoiset miehet tuotapikaa.

Katso mainoksia ja katso minkävärisen miehen vaalea nainen valitsee.

No kuule ihan vapaasti. Mua ei naiset kiinnosta.

T. Poika

Vierailija
1149/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Opetteleppa poika siihen että tummat miehet syrjäyttää valkoiset miehet tuotapikaa.

Katso mainoksia ja katso minkävärisen miehen vaalea nainen valitsee.

No kuule ihan vapaasti. Mua ei naiset kiinnosta.

T. Poika[

Hyvä niin. Ota sinäkin tumma mies ja nauti

Vierailija
1150/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikael Gabriel seuraavaksi ulos. Lempparit Kiti ja Erkku.

Vierailija
1151/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ernestin äiti on suomalainen ja isäkin jo opiskelijana tänne muuttanut.

Vierailija
1152/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitapa tänne oma kuvasi, niin mekin saadaan jotain arvosteltavaa!

Vierailija
1153/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ernest on aivan ylivoimainen. Niin huippu ja se hyppy tänään rollaattorin yli oli niin upea!

Kasvatustieteen maisterilla on käytöstavvat hallussa. Ihana mies.

Vierailija
1154/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen, että tuomarit antoivat Kristalle ja Kitille samat pisteet. Kitin esitys oli hyvä, mutta ei kiitettävän hyvä, aika yksinkertaista perusmenoa Kristaan verrattuna.

Varmaan vaikutelmasta antoivat pisteensä, ja kun Tanhupallo on median lemmikki. Hiukan ärsytti minua tuo tuomarien  yksimielisyys, ei ollut Kitin tanssi yhtä hyvä kuin Kristan.

Vierailija
1155/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes  huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?

Minusta Saana on poikkeuksellisen kaunis ja vartalo on upea. Upeampi kuin kenelläkään muulla opettajalla. Pitkät raajat ja juuri oikean kokoiset lihakset.

Minun makuun hänellä on hieman liian vähän lihasmuotoja. Upea kroppa toki, mutta näyttää enemmän missiltä tai mallilta kuin tanssiurheilijalta.

Vierailija
1156/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mammat ottaan mallia kristasta, hankkikaa edes ripaus samaa seksikkyyttä kuin hän.

Sitä joko on tai ei ole. Sex appealia nääs.

Kristassa ei ole, näyttää ja kuulostaa sketsihahmolta.

Tämä. Kertoo paljon, että edes Kiti ei ulkomuodollaan ole yhtä sketsihahmomainen kuin Krista.

Aika törkeästi puhut Kitistä.

Vierailija
1157/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin Jutun Kari Kanalasta jostain lehdestä. Taisin rakastua häneen. On muutakin nähnyt kuin hesaa ja suomalaisuutta. Arvostan suuresti hänen heittäytymistään ja itsensä likoon panemista. Harmi, kun putosi, olisin mielenkiinnolla seurannut kehittymistä.

Samaa kehitystä ei näe näissä, jotka jo osaa tanssia.

Vierailija
1158/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin Jutun Kari Kanalasta jostain lehdestä. Taisin rakastua häneen. On muutakin nähnyt kuin hesaa ja suomalaisuutta. Arvostan suuresti hänen heittäytymistään ja itsensä likoon panemista. Harmi, kun putosi, olisin mielenkiinnolla seurannut kehittymistä.

Samaa kehitystä ei näe näissä, jotka jo osaa tanssia.

No, minusta Kanala vaikutti hyvin samanlaiselta kuin Jethro Rostedt, että kehitystä ei olisi tapahtunut. Oikea pari putosi, vaikka Claudia vaikuttikin nyt paljon iloisemmalta ja vapaantuneemmalta kuin viime vuonna Jessen kanssa.

Vierailija
1159/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en edes  huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?

Ei se tänään erotukaan mekon alta, mutta viime viikolla oli maailmantähtimeininki. Klassiset kasvot eivät varsinaisesti pahenna kokonaisvaikutelmaa. 

Minun mielestäni hän ei ole klassinen kaunotar, aika jämerät posket.

Vierailija
1160/6392 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sita ei ole kummoinen tanssia kun miettii, että se on ilmeisesti harrastanut tanssia vuosia.

On tanssinut hip hopia, jolla ei ole muuta tekemistä kilpatanssin kanssa kuin että molemmat ovat tanssia - teknisesti kuitenkin on kyse täysin eri asiasta. Kun hyppää hip hopista kilpatanssiin, täytyy käytännössä unohtaa lähes kaikki, mitä on oppinut ja aloittaa alusta.

Tuotantoko siellä selittelee?

Ei kun streetdancea aikoinaan itse tanssinut. Niillä tunneilla ei tosiaankaan opetettu kilpatanssia. Olisin aivan hukassa tuossa ohjelmassa.

Mutta Sitalla näyttää olevan kehonhallinta vähän hukassa ja on todella jäykkä, varsinkin jo on kerta streetdancea kuitenkin harrastanut. Myös teennäisen roolin vetäminen on vaivaannuttavaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän