Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?
Itse en ymmärrä Anssin hehkutusta. Lihaksikas kroppa muttei viehätä muuten yhtään. Kasvoista tavis, usein punakka.
Vierailija kirjoitti:
Joskus tuo Vapun hölinä ja maataloemäntätyylinen puhuminen..hmm
Vappu vetää samalla tyylillä kaikki juontamansa ohjelmat. Joihinkin se sopii, toisiin ei. Ihme, ettei ole tätä vielä ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitalle ei sovi toi väkisin seksikkään esittäminen. Sama juttu viime viikolla sen tangon kanssa ja nyt sama vääntö jatkui sukkanauhat villkuen. Sex appeal puuttuu kokonaan eikä sitä valitettavasti voi harjoitella. Eikö se kirjoittanut jonkun pikkutuhman kirjankin?
Avoimen seksuaalisuuden ja mielenterveysongelmien pakottamistahan tuon sisältö pelkästään on. Nolottaa miehensä puolesta, millaisia asioita on seksielämästään kertonut podcastissaan.
Perustakaa hei uus oma ketju jossa voitte purkaa tätä avoimen mielenterveysongelmaista pahoinvointianne.
Ymmärsit väärin. Tuossa puhuttiin Sitan mielenterveysongelmien jakamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?
Sääret ainakin todella pitkät ja muodokkaat.
Äänestin Kitiä ja Markoa sekä Akia ja Katria.
Kanala kotiin!
Vierailija kirjoitti:
Oliko Kitiltä revennyt kainalosta puku..
Oli näköjään ratkennut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onpa Kristo ihan samannäköinen kuin komea isänsä Esko.
En nähnyt Kristoa kun tuijotin Saanan vartaloa. Voi kyynel. Montakohan tuntia viikossa tuo nainen treenaa että vartalo on tuollainen?
Kaikki tanssijat treenaavat, mutta vain Saana näyttää mykistävältä. Geenit siis.
Joo geenit plus oikeat lajit. Ostaisin Saanalta hyvinvointivalmennuksen. Lähes ainoa suomalaisnainen itse asiassa jolta ottaisin treenivinkkejä.
Ihanat Kiti ja Marko, Kiti on lahjakas monella tavalla. Kiti sai kyyneleet silmiini jo ensi sekunneilla tunnelman tuojana, ilmeet ❤️Musiikkikappale oli myös hyvä. Send in the clowns B. Streisandin laulamana upea!!
Yleensä Maikkarin yleisöäänestysohjelmissa on ollut mahdollista äänestää myös hybriditeeveellä.
Eipä tässä olekaan, kun oletin että on. Oisin äänestänyt tässä ja nyt.
Noita Possen ja Masked S voi näköjään äänestää hybridillä. No, enpä äänestä periaatteessa mitään mistä menee rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En nähnyt Kristoa kun tuijotin Saanan vartaloa. Voi kyynel. Montakohan tuntia viikossa tuo nainen treenaa että vartalo on tuollainen?
Kaikki tanssijat treenaavat, mutta vain Saana näyttää mykistävältä. Geenit siis.
Kialla on myös upea vartalo ja tosi kauniit kasvot ❤️
En pysty kuuntelemaan laulua. Hirveää raakkumista. Kriston tanssi.
Vierailija kirjoitti:
Ei se tänään erotukaan mekon alta, mutta viime viikolla oli maailmantähtimeininki. Klassiset kasvot eivät varsinaisesti pahenna kokonaisvaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
"Mammat mallia"...ota itse mallia vaikka Erkusta
Tai Kriston karismasta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sita ei ole kummoinen tanssia kun miettii, että se on ilmeisesti harrastanut tanssia vuosia.
On tanssinut hip hopia, jolla ei ole muuta tekemistä kilpatanssin kanssa kuin että molemmat ovat tanssia - teknisesti kuitenkin on kyse täysin eri asiasta. Kun hyppää hip hopista kilpatanssiin, täytyy käytännössä unohtaa lähes kaikki, mitä on oppinut ja aloittaa alusta.
Tuotantoko siellä selittelee?
Ei kun streetdancea aikoinaan itse tanssinut. Niillä tunneilla ei tosiaankaan opetettu kilpatanssia. Olisin aivan hukassa tuossa ohjelmassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitalle ei sovi toi väkisin seksikkään esittäminen. Sama juttu viime viikolla sen tangon kanssa ja nyt sama vääntö jatkui sukkanauhat villkuen. Sex appeal puuttuu kokonaan eikä sitä valitettavasti voi harjoitella. Eikö se kirjoittanut jonkun pikkutuhman kirjankin?
Avoimen seksuaalisuuden ja mielenterveysongelmien pakottamistahan tuon sisältö pelkästään on. Nolottaa miehensä puolesta, millaisia asioita on seksielämästään kertonut podcastissaan.
Perustakaa hei uus oma ketju jossa voitte purkaa tätä avoimen mielenterveysongelmaista pahoinvointianne.
Ymmärsit väärin. Tuossa puhuttiin Sitan mielenterveysongelmien jakamisesta.
Niin varmaan ymmärsinkin. Tuli vaan vika niitti, kun ei jaksa selata näitä dissaavia offtopiceja, mitkä ei liity itse tanssikilpailuun mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selän ja jalkojen suhde täydellinen. Jäntevä, uljas vartalo. Hyvä ryhti. Sellainen kiinteä vartalo josta näkee että liikunta jota harrasta on monipuolista, ei mitään yhden lihaksen treenaamista. Kauniit nilkat.
Näitä asioita ei treenillä saavuteta vaan tulevat synnyinlahjana. Vaikka urheilisin yhtä paljon kuin Saana, niin vartaloni ei ikipäivänä näyttäisi samalta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo geenit plus oikeat lajit. Ostaisin Saanalta hyvinvointivalmennuksen. Lähes ainoa suomalaisnainen itse asiassa jolta ottaisin treenivinkkejä.
Outo tapa määritellä hyvä hyvinvointivalmentaja.
Kiitos äänestäjät, oikea ihminen putosi.
Älä loukkaa maatalon emäntiä :D