Tanssii tähtien kanssa 2021 Official
Tiia Elg mukana opettajana... Anniina Koivuniemi toinen uusi opettaja. Ikisuosikkini Jutta Helenius ei ole mukana tällä kaudella. Tähtioppilaat julkistetaan 2.8.
https://www.iltalehti.fi/tv-ja-leffat/a/b245b875-bfc2-4da6-983f-dbde0b6…
Kommentit (6392)
Kiti näyttää uusimmassa kuvassaan ihan Pirjo Heikkilältä.
Oliko Kitiltä revennyt kainalosta puku..
Minä en edes huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?
Onpa Kitin hiukset kauniisti. Ja Kiri muutenkin kivan näköiseksi stailattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitalle ei sovi toi väkisin seksikkään esittäminen. Sama juttu viime viikolla sen tangon kanssa ja nyt sama vääntö jatkui sukkanauhat villkuen. Sex appeal puuttuu kokonaan eikä sitä valitettavasti voi harjoitella. Eikö se kirjoittanut jonkun pikkutuhman kirjankin?
Avoimen seksuaalisuuden ja mielenterveysongelmien pakottamistahan tuon sisältö pelkästään on. Nolottaa miehensä puolesta, millaisia asioita on seksielämästään kertonut podcastissaan.
Olet kuitenkin kuunnellut läähättäen?
Mitä ihmeen tekemistä jollain tehosekoittimella tai podcastilla tai kirjalla on näiden tans-si-suo-ri-tus-ten kanssa?Olen kuunnellut mutaman jakson kyseistä podcastia. Mikä tehosekoitin?
Sillä kai viitattiin tuohon Mattiin.
En yleensä äänestä, mutta nyt äänestin Kristoa ja Saanaa. Heidän tanssinsa oli niin ihana supisuomalaisine tangoineen. Konstailematon, jossa miehekäs Kristo vei Saanaa upeasti.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mammat ottaan mallia kristasta, hankkikaa edes ripaus samaa seksikkyyttä kuin hän.
Sitä joko on tai ei ole. Sex appealia nääs.
Joskus tuo Vapun hölinä ja maataloemäntätyylinen puhuminen..hmm
Vierailija kirjoitti:
Onko Vapulla jotain Viiviä vastaan.
...mummo lumessa....
Vappu nyt vaan on möläyttelijä, ei kannata ottaa vakavasti.
Vapulla on tänään todella upea kampaus, sopii hänelle hyvin.
"Mammat mallia"...ota itse mallia vaikka Erkusta
Vierailija kirjoitti:
Minä en edes huomaa mitään ihmeellistä tuon Saanan vartalossa? Siis onhan se hyvä, mutta yhtä hyvä noilla muilla opettajilla on?
Selän ja jalkojen suhde täydellinen. Jäntevä, uljas vartalo. Hyvä ryhti. Sellainen kiinteä vartalo josta näkee että liikunta jota harrasta on monipuolista, ei mitään yhden lihaksen treenaamista. Kauniit nilkat.
Kitin taidot ei yllätä taustansa vuoksi, mutta Ernest on yllättänyt.
Tässä ohjelmassa mua ärsyttää väkinäinen pisteistä raakkuminen. Menikö hyvin, menikö paremmin kuin viimeksi, jännittääkö pisteet, pisteet esiin, voihan pisteet. Tanssit kiinnostavat, ei tämä väkinäinen järjestykseen paneminen. Ulos äänestyksissä asialla on jotain merkitystäkin.
Veikkaan että Valtteri putoaa tänään.
Vierailija kirjoitti:
Kiti näyttää uusimmassa kuvassaan ihan Pirjo Heikkilältä.
Enemmänkin Nina Mikkoselta. Mutta jotain samaa myös Pirjon kans.
Ansku ja Ellu illan parhaimmistoa
Kristan kehonkieli ja vartalon hallinta on varma valttikortti myös makuuhuoneessa.
Hänen mies on takuulla onnellinen.